וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על דוראנט: הווריירס אופטימיים, הניקס חוששים, הקליפרס פתחו בקמפיין

KD הפך לשחקן חופשי, והמאבק החל: גולדן סטייט מכחישה שהוא "זועם" על המועדון, ג'יימס דולאן מודאג ממצבו הבריאותי, ב-LA כבר תלו שלטי חוצות. וגם: הרוקטס מיישרים קו עם כריס פול, הלייקרס בעקבות קאנטר, הנטס יעבירו את ראסל לטימברוולבס? השמועות החדשות

עריכת וידאו: מתן חדד

ביום ראשון הקרוב ייפתח שוק השחקנים החופשיים, וה-NBA כמרקחה. אחרי שאמש (רביעי) התברר שקווין דוראנט יהפוך רשמית לשחקן חופשי, השמועות על עתידו ועל האפשרויות שעומדות בפניו - על אף הפציעה שתשבית אותו לעונה שלמה - גוברות.

עוד בנושא

יוסטון מציעה את קאפלה, טאקר וגורדון במטרה לצרף את ג'ימי באטלר
קווין דוראנט החליט לא לממש את אופציית השחקן שלו בגולדן סטייט
המירוץ מתרחב: הסיכויים של הלייקרס להחתים את קוואי לאונרד גדלים
אנדרה איגודלה: סבלתי משבר ברגל, אבל הווריירס אמרו שזו רק מכה

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. GettyImages
שבוע גורלי. דוראנט/GettyImages

קווין דוראנט

ניו יורק ניקס פינתה מקום בתקרת השכר לשני חוזי מקסימום, עשתה הכל כדי להתכונן לקיץ מכריע וגורלי עבור עתיד המועדון, אבל ייתכן שלבסוף תיאלץ להסתפק בפירורים. על פי מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס", אם קווין דוראנט לא יצטרף, הניקס מתכוונים להגיש הצעה לעונה אחת לחברו לגולדן סטייט בעונה החולפת דמרכוס קאזינס. כמובן שמדובר בפשרה גדולה עבור הניקס, שכבר עכשיו - עוד לפני ששוק השחקנים החופשי נפתח - נראית כמו המפסידה הגדולה של הקיץ. ככל הנראה קיירי אירווינג לא לוקח אותם בחשבון וגם שני הכוכבים הכי גדולים שנמצאים בשוק, דוראנט וקוואי לאונרד, אמנם עשויים להיפגש עם הניקס, אבל על פי הדיווחים האחרונים לא בהכרח שוקלים ברצינות להצטרף.

"הניקס מתכננים זמן רב לרדוף אחרי שמות כמו דוראנט, קוואי ואירווינג, אבל אם הם יפספסו את המטרות העיקריות שלהם, הם ינסו להחתים שחקנים פחות טובים על חוזים קצרים. דמרכוס קאזינס הוא אחד מהם", ציין סטרן.

אגב, ייתכן שדווקא הניקס הם אלה שיסכלו את האפשרות שדוראנט יצטרף. לטענת סטיבן איי סמית' מ-ESPN, בעלי הניקס ג'יימס דולאן מביע חששות להעניק לדוראנט חוזה מקסימום של 164 מיליון דולר לארבע שנים בגלל מצבו הבריאותי. על פי הדיווח, דולאן לא מתכוון להגיש לדוראנט את ההצעה המקסימלית עד שלא יבחן לעומק דו"חות רפואיים על מצבו.

אמש, אחרי שבאופן צפוי למדי ויתר על אופציית השחקן להישאר בגולדן סטייט תמורת 31.5 מיליון דולר והחליט להיכנס לשוק החופשי, הפך קווין דוראנט לשם החם בארצות הברית. ב-ESPN התעקשו אמש ש-KD עדיין שוקל כמה אפשרויות עיקריות, כשמלבד ברוקלין, הקליפרס והניקס, גם גולדן סטייט עדיין בהחלט בתמונה.

ובזמן שבלוס אנג'לס כבר תולים שלטי חוצות לכבוד KD, בסן פרנסיסקו מאמינים שהסיכויים שדוראנט יישאר גבוהים למדי - זאת על אף הדיווחים האחרונים על כך שהוא "זועם" על ההתנהלות של הווריירס סביב הפציעה שלו.

אמש סטיב קר הכחיש בתוקף את הדיווח הזה, וטען ש"לא שמענו שום דבר כזה מ-KD, ואני חושב שזה שטויות. בעידן הרשתות החברתיות כל אחד הופך למומחה, מסתבר, אבל הטיפול שלנו ב-KD היה ברמה הנדרשת. שלושה רופאים שונים בדקו אותו לפני שהוא חזר לשחק - רופא מטעמנו, רופא מטעמו ומומחה חיצוני נוסף - וכולם נתנו לו אישור לחזור למגרשים. שלושתם היו בהלם מהפציעה באכילס ואמרו שזו הפעם הראשונה שהם רואים דבר כזה".

עוד באותו נושא

גולדן סטייט: קווין דוראנט החליט לא לממש את אופציית השחקן שלו

לכתבה המלאה

כריס פול

יוסטון ממשיכה לככב בכותרות. אמש פורסם שהרוקטס מוכנים להעביר את אריק גורדון, קלינט קאפלה ופי ג'יי טאקר כדי לצרף את ג'ימי באטלר, ובמקביל עדיין לא שקט גם בגזרת כריס פול.

שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק" דיווח הלילה שבשיחות ראשוניות עם הרוקטס, זמן קצר אחרי ההדחה על ידי גולדן סטייט בחצי גמר המערב, כריס פול אמנם לא דרש לעבור בטרייד כפי שפורסם במקומות אחרים, אבל הודיע לרוקטס ש"אם הם רוצים לשנות כיוון וללכת על שחקנים צעירים יותר, הוא יקבל זאת בהבנה".

לטענת צ'ראניה, פול קיבל מהרוקטס תשובה הפוכה לחלוטין: הם התחייבו אליו, בישרו לו שהם מתכוונים להשאיר אותו, ואמרו שהם רוצים לחזק את הסגל בכוכב נוסף (שעשוי להיות ג'ימי באטלר).

מאז פול מחויב ליוסטון באופן טוטאלי, אולם מערכת היחסים שלו עם ג'יימס הארדן ממשיך להטריד את הרוקטס. על פי צ'ראניה, פול והארדן היו בקשר רציף מאז סיום העונה ובשבוע שעבר, ביום האב, אף ניהלו שיחה שהוגדרה חיובית מאוד. המטרה של השניים היא לשים את המתיחות הגוברת בצד, מתוך הבנה שליוסטון מחכה הזדמנות נדירה בעונה הקרובה: הווריירס ייחלשו בגלל הפציעות, ללייקרס יידרש זמן כדי להתחבר, ונכון לעכשיו המערב - ואולי הליגה כולה - נראים פתוחים למדי.

שחקני יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן, כריס פול חוגגים. רויטרס
חבל לבזבז הזדמנות חד פעמית על מאבקי אגו. פול והארדן/רויטרס

שמועות נוספות מרחבי ה-NBA

* קליי תומפסון ייפגש עם ראשי גולדן סטייט במהלך השבוע בלוס אנג'לס, ואם הווריירס יציעו לו חוזה מקסימום (190 מיליון דולר לחמש שנים), הצדדים צפויים להגיע להסכמות במהירות. כך על פי "האתלטיק".

* הקליפרס, הגריזליס והפליקנס צפויות להגיש הצעות על טוביאס האריס אם יעזוב את פילדלפיה, על פי ESPN.

* על פי דיווח במינסוטה, הטימברוולבס פנו לנטס בנוגע לאפשרות לבצע עסקת סיין אנד טרייד על דיאנג'לו ראסל, שבמרכזה יעמוד אנדרו וויגינס המאכזב.

*על פי "יאהו", הלייקרס והסלטיקס מעוניינות באנס קאנטר, שהפך שחקן חופשי. גם פורטלנד לא מוותרת על האפשרות להחזיר לשורותיה את שחקן הפנים הטורקי.

* על פי "דאלאס מורנינג ניוז", הקבוצות המועדפות על קמבה ווקר מחולקות בסדר הזה: בוסטון, שארלוט, ורק אחר כך דאלאס.

* הניקס עם עוד פשרה בעמדת הרכז: טרי רוז'יר צפוי לקבל הצעה.

* יוסטון, מינסוטה ופיניקס בעקבות פורוורד ברוקלין רונדה הוליס ג'פרסון.

* שיקגו, פיניקס, וושינגטון וסקרמנטו רוצות את קורי ג'וזף.

קליי תומפסון גולדן סטייט. AP
תנו לו את המקסימום, והוא יחתום בלי להסס. קליי תומפסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully