וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון מציעה לקבוצות את קאפלה, טאקר וגורדון במטרה לצרף את באטלר

הרוקטס מנסים לפנות מקום במגבלת השכר וינסו להשיג בחירות דראפט כדי לפתות את הסיקסרס. גאסול מימש את אופציית השחקן בטורונטו

עריכת וידאו: מתן חדד

יוסטון מעוניינת לצרף את ג'ימי באטלר ופועלת על מנת לבצע מהלך שיגרום לו לחבור אל ג'יימס הארדן וכריס פול, כך מדווח הערב (רביעי) ב-ESPN. לרוקטס אין מספיק מקום בתקרת השכר על מנת להחתים את באטלר, כך שהם מוכנים להציע שניים משלושת השחקנים הבאים - קלינט קאפלה, אריק גורדון ופי ג'יי טאקר. כל זאת במטרה לפנות מקום בתקרת השכר שלהם ולהרוויח בחירות דראפט קרובות בשנים הבאות שיוכלו לפתות את פילדלפיה להחתים את באטלר ואז להעביר אותו בטרייד אליהם.

באטלר יכול לחתום על חוזה לחמש שנים בפילדלפיה תמורת 190 מיליון דולר או לארבע שנים ב-146.5 מיליון. פילדלפיה צפויה להציע לבאטלר הצעה משמעותית לארבע או חמש שנים על מנת להשאיר אותו בקבוצה אחרי שצירפו אותו רק בנובמבר ממינסוטה תמורת דריו שאריץ' ורוברטו קובינגטון. יוסטון ניסתה להחתים אותו כבר אז והציעה לטימברוולבס ארבע בחירות סיבוב ראשון בדראפט בתמורה, אבל בסופו של דבר מינסוטה העדיפה את ההצעה של פילדלפיה.

עוד בנושא:

קווין דוראנט החליט לא לממש את אופציית השחקן שלו ויהפוך לשחקן חופשי

ג'ימי באטלר, פלדלפיה סיקסרס חוגג. GettyImages
יחבור להארדן ופול ביוסטון? באטלר/GettyImages

מארק גאסול הפעיל את אופציית השחקן שלו בטורונטו וימשיך עונה נוספת אצל האלופה טורונטו. הסנטר הספרדי הוותיק ישתכר 25.6 מיליון דולר בעונה הקרובה.

הסנטר הספרדי בן ה-34 הגיע לראפטורס במהלך העונה מממפיס, שם בילה 11 שנה ולמעשה את כל קריירת ה-NBA הנהדרת שלו. הוא הגיע לטורונטו בתמורה לסי ג'יי מיילס, יונאס ולאנצ'יונאס, דלון רייט ובחירת סיבוב שני בדראפט 2024. גאסול הביא הרבה מהניסיון שלו לסדרת הגמר מול גולדן סטייט ובסך הכול העמיד ממוצעים של 9.4 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק במהלך הפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מארק גאסול חוגג אליפות עם טורונטו ראפטורס. רויטרס
נשאר בקנדה. גאסול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully