וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט: קווין דוראנט החליט לא לממש את אופציית השחקן שלו

האם הפורוורד הפצוע יעזוב את סגנית האלופה? ב-ESPN מדווחים שדוראנט דחה את האפשרות להמשיך בקבוצה תמורת 31.5 מיליון דולר ועכשיו נמצא בניו יורק עם המנהל שלו במטרה לבחון את האופציות שלו

עריכת וידאו: מתן חדד

קווין דוראנט דחה את אופציית השחקן שהייתה לו בגולדן סטייט על סך 31.5 מיליון דולר ויהפוך בימים הקרובים לשחקן חופשי, כך מדווח הערב (רביעי) ב-ESPN. דוראנט והמנהל שלו ריץ' קליימן נמצאים בניו יורק ועובדים בנוגע לאפשרויות של הפורוורד הפצוע. על פי הדיווח, כל התהליך נותר פרטי וחשאי עד כה.

דוראנט בן ה-30 זכה עם גולדן סטייט בשתי אליפויות ברציפות (2017 ו-2018) כשבשני המקרים הוא נבחר לשחקן המצטיין של סדרת הגמר. בנוסף, הוא נבחר ל-MVP של העונה הסדירה ב-2014 ושיחק 10 פעמים ברציפות באולסטאר. ב-2016 עזב את אוקלהומה סיטי ת'אנדר אחרי תשע שנים במועדון והצטרף אל גולדן סטייט.

דוראנט סובל מפציעה קשה בגיד האכילס אחרי שחזר במשחק החמישי בסדרת הגמר מול טורונטו ונפגע שוב במקום בו נפצע לפני כן. בשבוע שעבר הוא נותח והוא ייעדר למשך מספר חודשים.

מי שהוזכרה לאחרונה כמועמדת לקלוט את דוראנט היא ניו יורק ניקס ולמרות הפציעה הקשה, נראה שאין קבוצה בליגה שלא תהיה מוכנה לשבור את תקרת השכר שלה כדי לצרף את הפורוורד, שהעמיד בפלייאוף העונה ממוצעים של 32.3 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק. במהלך העונה הסדירה הוא עמד על 26 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים למשחק.

עוד בנושא:

הסיכויים של הלייקרס להחתים את קוואי לאונרד גדלים
אנדרה איגודלה תוקף: "סבלתי משבר ברגל, אבל הווריירס אמרו שזו רק מכה"
"סטיב קר אמר לקווין דוראנט שהוא יכול לחזור לשחק, בגלל זה הוא זועם"

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
בדרך ליעד חדש? דוראנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully