וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ מתרחב: הסיכויים של הלייקרס להחתים את קוואי לאונרד גדלים

למרות שיוג'ירי "מלא בביטחון" שה-MVP יישאר, בלוס אנג'לס ממשיכים לנסות לקבוע איתו פגישה. במקביל ג'יי אר סמית' וכרמלו אנתוני מתקרבים לאיחוד עם לברון, ויוסטון בעקבות ג'ימי באטלר. ריכוז השמועות האחרונות

עריכת וידאו: מתן חדד

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA, הלא הוא הפרי אייג'נסי, ייפתח ביום ראשון הקרוב בקול תרועה רמה, עם שלל כוכבים שמחפשים קבוצות חדשות. עד אז מתמלאת הליגה בשמועות עסיסיות, שאת המרכזיות שבהן קיבצנו.

עוד בנושא

אנדרה איגודלה חושף: סבלתי משבר ברגל, אבל הווריירס אמרו שזו רק מכה
יצאו בריאים ושלמים: הטרייד על קונלי ישדרג את יוטה למעמד של קונטנדרית
יאניס אנטטוקומפו זכה בתואר ה-MVP והצהיר בדמעות: "זאת רק ההתחלה"

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס, מול לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
הלייקרס מתעקשים: לברון לא ידרוך לך על האצבעות. קוואי עם ג'יימס/GettyImages

קוואי לאונרד

MVP סדרת הגמר ממשיך לשמור את הקלפים קרוב לחזה, וכהרגלו רב הנסתר על הגלוי. אמש דווח ב"יאהו" שהוא לא מתכוון לממש את האופציה להישאר לעונה נוספת בטורונטו תמורת 21.3 מיליון דולר, אלא רוצה להפוך לשחקן חופשי ולקבל חוזה חדש ומשודרג, ככל הנראה בראפטורס.

יחד עם זאת, איש בטורונטו עדיין לא מוכן להתחייב לכך שקוואי באמת יישאר. אמש אמר הג'נרל מנג'ר מסאי יוג'ירי (שבעצמו הודיע על כוונתו להישאר, למרות חיזורים מקבוצות רבות כולל הצעה לאחוזי בעלות בוושינגטון) שהוא "מלא בביטחון" שלאונרד יישאר בקנדה.

"נחכה ונראה. הוא שחקן שלנו, הוא כוכב העל שלנו, וצריך להמשיך להמתין. אני חושב שבנינו איתו מערכת יחסים שמבוססת על אמון, ומאמין שזה יבוא לידי ביטוי", אמר יוג'ירי, שסיפר שהוא נמצא בקשר טלפני רציף עם לאונרד ועם דודו דניס רוברטסון, המשמש גם כסוכנו. "זכינו איתו באליפות, הוא ראה מי אנחנו ומה אנחנו שווים, הוא הבין כמה טוב הצווות הרפואי שלנו. וזה חשוב לו מאוד", אמר.

יוג'ירי אף טען שבלי קשר ללאונרד, הראפטורס מנסים לשמר את הסגל כמות שהוא. "ברור שלהחלטה של קוואי תהיה השפעה עצומה גם על שאר החבר'ה, אבל אנחנו ניגשים לקיץ הזה בגישה שאנחנו רוצים את כולם בחזרה. זה נמצא בעדיפות עליונה מבחינתנו".

כך או כך, למרות הדיווחים האופטימיים על קוואי, נראה שגם האפשרות לעבור ללוס אנג'לס עדיין לא ירדה מהפרק מבחינתו. מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס" צייץ הלילה ש"הלייקרס מאמינים כבר במשך כמה שבועות - עוד לפני הטרייד על אנתוני דייויס - שהם יהיו פקטור במירוץ אחרי קוואי לאונרד. למרות שהרבה אנשים מאמינים שזה מירוץ בין שתי הקבוצות - הראפטורס והקליפרס - הסיכויים של הלייקרס להפתיע גדלים במהירות".

בנוסף, על פי "בליצ'ר ריפורט" הלייקרס עושים מאמצים "אגרסיביים" כדי לקבוע פגישה עם קוואי. בלייקרס מאמינים שאחרי הפגישה דעתו של קוואי על שיתוף הפעולה עם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס ועל מקומו ומעמדו בטריו תשתנה - זאת על רקע פרסומים שלאונרד לא מעוניין להיות כינור שני או שלישי באף קבוצה.

עוד באותו נושא

יצאו בריאים ושלמים: הטרייד על מייק קונלי ישדרג את יוטה למעמד של קונטנדרית

לכתבה המלאה
ג'ימי באטלר שחקן פילדלפיה 76. GettyImages
"אני? לחדר הלבשה מפורק? בטוח?". ג'ימי באטלר/GettyImages

ג'ימי באטלר

עוד אחד מהכוכבים הבולטים בשוק הוא ג'ימי באטלר, שהחליט לוותר על האופציה להישאר בסיקסרס לעונה נוספת תמורת 19.8 מיליון דולר ומעוניין לבחון אחרות, כולל מפילדלפיה.

על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, אחת הקבוצות שהכי חושקת בבאטלר היא דווקא יוסטון, שתנסה לרקום עסקת סיין-אנד-טרייד עם פילדלפיה מיד עם פתיחת הפרי אייג'נסי. לרוקטס אין מקום בתקרת השכר כדי להחתים את באטלר בשוק החופשי, וכדי להנחית אותו בטקסס יהיו חייבים לעשות זאת במסגרת טרייד.

מדובר בהחלטה מפוקפקת של הרוקטס, בהתחשב במצב העדין של חדר ההלבשה. מערכת היחסים בין ג'יימס הארדן לכריס פול הידרדרה, ואם באטלר שידוע בעצמו כאישיות בעייתית יצטרף עלולות לכך השפעות הרסניות. כך או כך, פילדלפיה משוכנעת שתוכל להשאיר את באטלר ומתכוונת להציע לו 146.5 מיליון דולר לארבע שנים, פחות מה-190 מיליון דולר לחמש שנים שהרוקטס יכולים להציע.

במקביל, גם מיאמי נחושה לנסות להחתים את באטלר. ההיט ניסו להחתים את באטלר במהלך העונה שעברה ללא הצלחה, אבל "מתכוונים לעשות כל מאמץ" על פי ESPN כדי להחתימו הפעם.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס חוגג. GettyImages
הקליפרס אורבים בפינה. קליי תומפסון/GettyImages

עוד שמועות מרחבי הליגה

* על פי כתב "ניו יורק דיילי ניוז" איאן בגלי, כרמלו אנתוני מגשש את דרכו בחזרה ל-NBA. הקבוצה המועדפת על מלו היא לוס אנג'לס לייקרס, בה יוכל לשלב כוחות עם חברו הטוב לברון ג'יימס.

* חבר קרוב נוסף של לברון שמתקרב ללייקרס הוא ג'יי אר סמית', שצפוי להצטרף אחרי שישוחרר מקליבלנד. כך על פי כריס היינס מ"יאהו".

* עוד בלייקרס: קרוב לוודאי שקנטביוס קולדוול פופ יישאר בקבוצה עם חוזה קצר טווח, על פי "לוס אנג'לס טיימס".

* אם גולדן סטייט לא תציע לקליי תומפסון חוזה מקסימום, השוטינג גארד הפצוע יהיה פתוח לרעיון לעבור לקליפרס, על פי אדריאן ווג'נראוסקי.

* בוסטון הפכה ל"סוס השחור" במירוץ להחתמת קמבה ווקר, כך על פי מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס". אם יעזוב את ההורנטס, טרי רוז'יר עשוי לעשות את הדרך ההפוכה.

* דאלאס מתכננת להציע לקריסטאפס פורזינגיס חוזה מקסימום של 158 מיליון דולר לחמש שנים, על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק".

* ג'וליוס רנדל מעוניין להצטרף לניקס, והרצון הוא הדדי על פי ESPN.

קמבה ווקר, שארלוט הורנטס חוגג. AP
הסלטיקס חזק בעניינים. קמבה ווקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully