וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה איגודלה: סבלתי משבר ברגל, אבל הווריירס אמרו שזו רק מכה

איגי הזכיר את הפציעה של דוראנט וחשף שבפלייאוף 2018 הופעל עליו לחץ אדיר לשוב לפרקט: "זו הייתה מלחמה נגד כולם"

עריכת וידאו: מתן חדד

ברקע הפציעה של קווין דוראנט בפלייאוף ה-NBA והזעם הרב שלו על גולדן סטייט ווריירס, אנדרה איגודלה חשף היום (שלישי) סיפור מעניין. איגי התראיין לתכנית רדיו כחלק מקידום הספר שלו וסיפר על הלחץ שהופעל עליו כדי לחזור למגרש בפלייאוף 2018, למרות פציעה.

"בשנה שעברה פספסתי שלושה משחקים בסדרה נגד יוסטון, שהלכה למשחק 7", סיפר איגודלה, "בקבוצה הסתכלו עלי במבט כזה של 'מתי אתה חוזר?' והייתי עם שבר ברגל. הם אמרו לי: 'יש לך חבלה בעצם', ואני אמרתי 'לא, זה שבר'. אז נלחמתי בקבוצה, נלחמתי באנשים, נלחמתי בתקשורת, ואז החברים שלי שואלים אותי בכל יום 'איך אתה מרגיש? איך אתה מרגיש?'. על קווין דוראנט הופעל לחץ דומה".

דוראנט החסיר משחקים רבים בפלייאוף ובתקשורת האמריקאית נכתב על האכזבה של חבריו לקבוצה מכך שהוא לא עושה יותר כדי לעלות לפרקט בסדרת הגמר נגד טורונטו. הלחץ הגיע גם מקומת ההנהלה ולבסוף הוא חזר למשחק 5, אבל נפצע בו באופן חמור. לאחר מכן ההתנהלות של הווריירס ניצבה תחת ביקורת קשה.

איגודלה הוסיף: "בספורט תמיד אומרים 'הוא בחור קשוח, הוא משחק למרות הפציעות'. בספורט שופטים אותך לפי התארים בהם זכית וכמה אתה קשוח. אם אתה יושב בחוץ ונח, אומרים 'אה, הוא לא בחור קשוח'".

שחקן גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודאלה. רויטרס
מכיר את הלחץ. איגודלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully