וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטיב קר אמר לדוראנט שהוא יכול לחזור לשחק, הוא זועם על הווריירס"

בארה"ב מדווחים שהכוכב זועם על הווריירס והמאמן בעקבות הפציעה הקשה. בבליצ'ר ריפורט טוענים: דוראנט וקיירי נפגשו פעמיים החודש והחליטו להתאחד

צילום מסך

בארה"ב מפרסמים בימים הרבה מאוד דיווחים לגבי עתידו של קווין דוראנט, בעוד שבגולדן סטייט מאמינים שיצליחו להשאיר אותו למרות הפציעה הקשה שחווה בסדרת הגמר מול טורונטו. אנדרה איגואדלה גם התייחס לשמועות וטען שדוראנט יחתום על חוזה חדש בקבוצה יחד עם קליי תומפסון שגם הוא יהפוך לשחק חופשי. דוראנט עצמו עדיין לא התייחס לפציעה הקשה שחווה ושכנראה תשבית אותו מכל העונה הבאה, אלא שבימים האחרונים עולים דיווחים שלפיהם הסופרסטאר כועס מאוד על הווריירס ונוטר להם טינה בעקבות ההחלטה לתת לו לשחק מול טורונטו, מה שהחמיר מאוד את הפציעה שחווה עוד לפני כן בסדרת חצי גמר המערב מול יוסטון.

על פי הדיווחים לדוראנט "נמאס מהקבוצה" על כך שכפתה את חזרתו המוקדמת והוא מאמין שהיא אחראית לפציעת האכילס שלו שבגינה הוא יחמיץ את העונה הבאה. ב"בליצ'ר ריפורט" טוענים שסטיב קר אמר לדוראנט שהוא יכול לחזור לשחק משום שהוא לא יכול להחמיר את הפציעה שלו, מה שהתברר כטעות קשה. אחד המנהלים הבכירים בליגה אמר על כך ש"דוראנט כועס מאוד על הווריירס". דוראנט חזר כזכור במשחק החמישי בסדרת הגמר מול טורונטו במצב של 1:3 לקנדים. הוא החמיר את הפציעה שלו ונפצע בצורה קשה בגיד האכילס. הווריירס שרדו וניצחו בלעדיו על חודה של נקודה, אבל הפסידו שוב בבית לאחר מכן ואיבדו את האליפות עם 4:2 בסדרה.

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר לצד קווין דוראנט. AP
נראה שהם לא ימשיכו ביחד. קר ודוראנט/AP

בארה"ב מדווחים כעת שהסיכוי שדוראנט יישאר בגולדן סטייט למרות הכל הם קלושים. בבליצ'ר ריפורט טוענים דוראנט נפגש פעמיים החודש עם קיירי אירווינג, כוכבה של בוסטון שגם הוא יהפוך להיות שחקן חופשי. המועמדות המובילות כרגע להחתים את שני הסופרסטארים הן ברוקלין וניו יורק ניקס. גם הקליפרס ופילדלפיה שאפו להחתים את דוראנט, אבל נסוגו מהאופציה הזו בגלל הפציעה שלו. יש לציין שקבוצות יכולות לנהל מו"מ עם שחקנים פנויים החל מיום ראשון, אבל יכולות להחתים רשמית שחקנים רק החל מה-6 ביולי בעוד כשבועיים.

כזכור, אתמול מארק סטיין דיווח שברוקלין עובדת במרץ מאחורי הקלעים כדי להחתים את דוראנט והיא תנסה לשכנע אותו להצטרף באמצעות החתמה של דיאנדרה ג'ורדן, חברו הטוב של KD. בכל מקרה, הקבוצה שתחליט ללכת על דוראנט תיקח סיכון עצום בגלל הפציעה שלו שקשה לדעת כיצד יחזור ממנה והאם הוא יחזור להיות אותו דוראנט שהפך להיות אחד משלושת השחקנים הכי טובים בליגה בשנים האחרונות.

עוד באותו נושא

לוקה דונצ'יץ' זכה בפרס, אמא שלו שוב "זכתה במחמאות"

לכתבה המלאה

הדיווח בבליצ'ר

סקר מנאש:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully