וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול הגיש בקשה לטרייד, מערכת היחסים בינו לבין הארדן "בלתי ניתנת לתיקון"

בארה"ב חושפים פרטים על הקשר בין השניים שלא מדברים כבר חודשיים: הארדן נתן אולטימטום להנהלה "זה או אני או הוא" ולא הסכים לענות לחברו לקבוצה, פול "לא מכבד את הארדן" ולא אוהב את סגנון המשחק האנוכי שלו

צילום ועריכת וידאו: צילום גולשים

האם שיתוף הפעולה בין ג'יימס הארדן לכריס פול ביוסטון על סף פירוק? נראה שכן, לפחות אם מאמינים לדיווח ב-YAHOO הערב (שלישי). על פי הכתוב שם, בין שני הכוכבים יש קרע בלתי ניתן לאיחוי.

על פי אותו דיווח כריס פול כבר הגיע אל הנהלת יוסטון וביקש טרייד בעוד הארדן אמר להנהלה ש"זה או אני או הוא" לאחר ההדחה בסיבוב השני של הפלייאוף במערב על ידי גולדן סטייט. שני השחקנים לא מדברים כבר חודשיים, מה שיצר כמובן אווירה עכורה מאוד בחדר ההלבשה ובכל מה שקשור לקבוצה.

עוד בנושא:

אל הורפורד החליט לא לממש את האופציה שלו, עשוי לחתום על חוזה ארוך טווח בכל זאת

שחקני יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן, כריס פול. AP
כריס פול וג'יימס הארדן/AP

על פי הדיווח, פול ניסה ליצור קשר עם הארדן אחרי ההדחה בפלייאוף, אבל האיש והזקן לא הגיב לו ולא ענה לטלפונים שלו. "אין שום כבוד בין השניים האלה", אמר מקור ל-YAHOO, "הם צריכים להיפרד אחד מהשני. כריס לא מכבד את המעמד של ג'יימס בליגה וג'יימס לא מכבד את העבודה שכריס השקיע עד עכשיו".

עוד מדובר על כך שהפציעות התכופות והאישיות של כריס פול הרגיזו מאוד את הארדן. כזכור, פול נפצע בשריר הירך האחורי לפני משחק מספר שבע בסדרת גמר המערב מול גולדן סטייט בעונה שעברה, אבל למרות זאת הוא חתם בקיץ על חוזה לארבע שנים תמורת 160 מיליון דולר. הבעלים של הרוקטס תילמן פרטיטה התלונן העונה בלי סוף על ההיעדרויות המרובות של הרכז, ששיחק רק ב-58 משחקים בעונה הסדירה.

סגנון המשחק האנוכי של הארדן והעובדה שהוא לא נותן לאחרים לבוא לידי ביטוי גם גרמה לכך שפול הגיש בקשת טרייד. "זה בלתי פתיר", אמר מקור ל-YAHOO על מערכת היחסים בין הארדן לפול. מערכת היחסים ביניהם גרועה מאוד והשחקנים מתוסכלים מהשיטה ומהעובדה שהמאמן מייק ד'אנטוני נותן להארדן לעשות מה שהוא רוצה במגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully