וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס פינו מקום לחוזה מקסימום שלישי, קמבה ווקר בדרך לבוסטון

שלושה צעירים נשלחו לוושינגטון, 32 מיליון דולר התפנו לכוכב נוסף. לברון יעניק לדייויס את הגופיה 23, כוכב שארלוט יבחר בסלטיקס?

עריכת וידאו: מתן חדד

בתחילת הקיץ אמר קמבה ווקר שהוא מוכן לוותר על חוזה מקסימום כדי להישאר בשארלוט, אלא שכעת, המועמדת המובילה להחתים את הרכז המצוין הפכה להיות בוסטון, זאת על רקע פערים גדולים בין כוכב ההורנטס והנהלת המועדון. על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, הסלטיקס צפויים להציע לווקר חוזה מקסימום של 141 מיליון דולר לארבע שנים ולהפוך אותו להחתמה העיקרית שלהם בקיץ מסויט למדי, בו פספסו את אנתוני דייויס וככל הנראה יאבדו גם את קיירי אירווינג ואל הורפורד.

"שמונה השנים של ווקר בשארלוט קרובות להסתיים, משום שהבעלים מייקל ג'ורדן כבר לא מוכן לעמוד בדרישות של הפרנצ'ייז פלייר שלו", נכתב ב-ESPN. ווקר בן ה-29 חווה אשתקד את עונתו הטובה בקרירה, עם 25.6 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים למשחק בשורות ההורנטס, שבחרו בו בדראפט 2011. שמו הוזכר גם בהקשר של ניו יורק, דאלאס והלייקרס.

ב-ESPN ערכו אמש (רביעי) סקר בין מספר כתבים בולטים, ובו נשאלו איפה השחקנים החופשיים ישחקו בעונה הבאה. לפני הדיווח של ווג'נראוסקי היה ווקר פייבוריט להישאר בשארלוט (53%), בעוד דאלאס הובילה במירוץ אחר הורפורד (50%) וברוקלין פייבוריטית ברורה להחתים את קיירי אירווינג (96.7%). 100 אחוז מהנשאלים השיבו שקליי תומפסון ימשיך בגולדן סטייט, שהוכתרה גם כפייבוריטית קטנה (40%) להשאיר את קווין דוראנט (ברוקלין וניו יורק קיבלו 30% כל אחת). 66.7% מהנשאלים גרסו כי קוואי לאונרד יישאר בטורונטו, בעוד 33.7% הנותרים בחרו בקליפרס.

עוד בנושא:

הקרב על דוראנט: הווריירס אופטימיים, הניקס חוששים, הקליפרס פתחו בקמפיין
אייזאה תומאס: "אעבוד קשה בקיץ ואני מאמין שאחזור לעצמי"
יוסטון מציעה לקבוצות את קאפלה, טאקר וגורדון במטרה לצרף את באטלר
גולדן סטייט: קווין דוראנט החליט לא לממש את אופציית השחקן שלו

קמבה ווקר, שארלוט הורנטס, חוגג. AP
תם פרק שארלוט? ווקר/AP

בשעה טובה ומוצלחת, לוס אנג'לס לייקרס הצליחה לפנות מקום לשחקן מקסימום נוסף תחת תקרת השכר שלה. עסקת הענק על אנתוני דייויס תכלול, כך על פי דיווחים ב-ESPN הערב, גם את שליחתם של מו וואגנר, אייזק בונגה וג'מריו ג'ונס לוושינגטון, בצוותא עם בחירת סיבוב שני ב-2022.

אם מוסיפים לכך את ההחלטה של דייויס עצמו לוותר על בונוס בסך 4 מיליון דולר שאמור היה לקבל בשל הטרייד, מקבלים 32 מיליון דולר שיש ללייקרס כעת, בהם יוכלו להשתמש כדי לצרף חוזה מקסימום נוסף - וכמובן שלא חסרים שמות גדולים: קוואי לאונרד, ג'ימי באטלר, קיירי אירווינג, קמבה ווקר ואחרים.

כמחווה של רצון טוב, החליט לברון ג'יימס להעביר את הגופיה 23 לחברו החדש לקבוצה דייויס, כך על פי דיווח ב"יאהו", ויצטרף לבחור לעצמו מספר גופיה חדש לעונה הבאה. במיאמי שיחק עם הגופיה מספר 6, וכעת ניתן לדעת רק באילו מספרים לא יוכל לבחור, שכן הופרשו בעבר על ידי המועדון: 8, 13, 22, 24, 25, 32, 33, 34, 42, 44 ו-52.

עוד באותו נושא

הקרב על דוראנט: הווריירס אופטימיים, הניקס חוששים, הקליפרס פתחו בקמפיין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully