וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס: "אעבוד קשה בקיץ ואני מאמין שאחזור לעצמי"

הגארד, שעבר פציעות ובקושי שיחק בדנבר העונה, עדיין מאמין בעצמו: "אבנה את הגוף שלי מחדש, את מאסת השריר והעוצמה"

עריכת וידאו: מתן חדד

האם אייזאה תומאס מסוגל לחזור להיות השחקן שהיה לפני הפציעות? אם שואלים אותו, אז כנראה שכן. הגארד, שמתחיל את הקיץ הנוכחי בלי קבוצה, מאמין שיוכל לעבוד קשה בחדר הכושר ולבנות מחדש את העוצמה ואת הנפיצות שהיו מנת חלקו בעבר, במיוחד באזור הגוף התחתון.

תומאס, שעונת השיא שלו בקריירה הייתה בבוסטון ב-2016/17 כשקלע 28.9 נקודות למשחק והוסיף 5.9 אסיסטים, רשם רק 44 הופעות בשלוש השנים האחרונות מאז הועזב מהסלטיקס לקליבלנד ועבר מספר פציעות קשות. את העונה האחרונה בילה בדנבר וחזר אחרי התאוששות רק בפברואר. לדנבר הייתה עונה נהדרת וסגל רחב מאוד כולל הגארדים ג'מאל מארי, גארי האריס, מונטה מוריס ו-וויל בארטון, מה שהקשה מאוד על תומאס להשתלב ולקבל דקות. הוא שותף רק ב-12 משחקים וקלע 8 נקודות למשחק בממוצע.

"אף אחד לא ידע מה לצפות ממני אחרי שחזרתי מניתוח במותן בשנה שעברה ושני קייצים של החלמה והתאוששות", אמר תומאס ל-ESPN, "עכשיו אני יכול לחזור לעבוד קשה בחדר כושר בקיץ, לעבוד על המשחק שלי שוב ולבנות את הגוף שלי מחדש - את מאסת השריר, את העוצמה ברגליים, כל מה שהיה לי לפני 2017".

עוד בנושא:

יוסטון עובדת כדי לנסות לצרף את באטלר: קאפלה, טאקר וגורדון הוצעו לקבוצות
קווין דוראנט לא מימש את אופציית השחקן שלו ויהפוך גם כן לשחקן חופשי ביום ראשון

אייזאה תומאס, דנבר נאגטס. GettyImages
אולי עוד יחזור לבוסטון? אייזאה תומאס/GettyImages

נשיא דנבר לענייני כדורסל טים קונלי דווקא החמיא לתומאס ואמר: "אייזאה היה פנטסטי העונה. הקול שלו בחדר ההלבשה היה חשוב מאוד. אני בטוח שהוא מתוסכל מזה שלא שיחק הרבה כמו שקיווה שישחק, אבל התסכול הזה לא השפיע בכלל על הגישה החיובית שלו. לא היינו מצליחים כמו שהצלחנו העונה בלעדיו".

תומאס עצמו אמר: "דנבר אפשרה לי לקחת כמה זמן שהייתי צריך כדי לחזור ב-100% כשירות. כמובן שרציתי לשחק וחשבתי שאני יכול לתרום במהלך העונה ובפלייאוף, אבל הבנתי את ההחלטה של המאמן ואני חושב שתרמתי בדרכים אחרות כמנהיג, כמישהו שיכול לעזור ולענות על השאלות של השחקנים הצעירים. נשארתי מוכן כדי לשחק".

תומאס המשיך ואמר: "כשאני מסתכל על הסיטואציה מבחוץ אז אני יכול להבין אותה. החמצתי 50 משחקים, לקבוצה הייתה עונה מעולה ולא היה קל להכניס אותי פנימה כשיש כל כך הרבה שחקנים שמשחקים טוב בעמדה שלי. הם לא רצו להרוס משהו שרץ טוב. הבנתי את זה. אני הולך לחזור לרמה שהייתה לי בעבר, אני מתרגש להראות מה אני יכול לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully