וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה לחדש את המו"מ עם דיאנדרה קיין וממתינה לאלכס טיוס

27.6.2019 / 12:00

מכבי תל אביב החדשה ממשיכה להיבנות: חביבו של ספרופולוס צפוי לקבל הצעה נוספת, הדרישות של טיוס עדיין גבוהות, ההחלטה לגבי קלויארו מתעכבת, ובינתיים פויגטמן חולם NBA. דו"ח מצב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שבועיים אחרי הזכייה באליפות, מכבי תל אביב ממשיכה לעמול על בניית הסגל לעונת 2019/20. נכון לעכשיו הוחתם בקבוצה שחקן חדש אחד, נייט וולטרס, שתנאיו נסגרו עוד לפני סוף העונה, והוארכו החוזים של שני שחקנים - טאריק בלאק שיכול להשתחרר מהחוזה לקבוצת NBA עד אמצע יולי, וג'ייק כהן שחתם לעונה נוספת. השלושה הצטרפו לסקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן ודני אבדיה שממשיכים מהעונה שעברה.

בראיון סיום העונה סיפר יאניס ספרופולוס, שאחראי על בניית הסגל של הצהובים, שהוא רוצה שלו לשמור על הליבה של הקבוצה, אולם בדרך לשם נתקלים הצהובים בלא מעט קשיים.

הצהובים ניהלו משא ומתן מתקדם עם ג'וני אובריאנט בימים שאחרי סיום העונה, אך מאז הוא הספיק להעלות את הדרישות ובקבוצה הודו בימים האחרונים שאם לא יתפשר על שכרו, ספק רב אם יישאר.

עוד בנושא

עונה חמישית בצהוב-כחול: ג'ייק כהן האריך חוזה במכבי תל אביב
עוד גארד אמריקאי בדרך? דניאל המילטון מועמד למכבי תל אביב
הפאזל של הפועל ירושלים: התלבטות בין בר טימור ויוגב אוחיון
תומא הרטל יחתום לשלוש שנים בברצלונה תמורת 11 מיליון דולר

שחקן מכבי תל אביב ג'וני אובריאנט. יוסי ציפקיס
סימן שאלה גדול. ג'וני אובריאנט/יוסי ציפקיס

מי שנחשב למועמד המוביל לרשת אותו הוא יוהאנס פויגטמן, שהודיע אמש (רביעי) כי החליט לעזוב את באסקוניה, אך מקורביו של שחקן הפנים הגרמני וכן התקשורת בגרמניה טוענים שהשחקן מתכוון למצות את האפשרויות ב-NBA לפני שישקול הצעות מאירופה. אחת הקבוצות שמעוניינות בו היא באיירן מינכן, שעל פי גורמים שונים הציעה לו כ-850 אלף יורו לעונה הבאה.

למרות שנכון לעכשיו לא מתנהל משא ומתן בין הצהובים לדיאנדרה קיין, במכבי סיפרו הבוקר כי ייתכן שבקרוב יחזרו הצדדים לשיחות על הארכת חוזהו. קיין נחשב לשחקן המועדף על ספרופולוס ולמרות שחלק מראשי המועדון לא מחזיקים ממנו מקצועית, הכוונה היא להישמע למאמן.

בימים האחרונים פורסם בטורקיה שאנג'לו קלויארו קיבל הצעות מאנדולו אפס וקבוצות יורוליג נוספות. מאמן אנדולו ארגין עתמאן אף אישר שמתנהל משא ומתן עם הפורוורד. כך או כך, הצהובים מחזיקים באופציה על השחקן עד ה-5 ביולי, ולא מתכוונים להודיע אם יממשו אותה או לא לפני התאריך הנקוב. הצהובים ינסו למצות אפשרויות שונות עד התאריך הזה ויקבלו לפי ההתפתחויות החלטה לגביו. מייקל רול, שמבוקש על פי פרסומים בפנאתינייקוס, נמצא בעדיפות נמוכה נכון לעכשיו.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: ג'ייק כהן האריך את חוזהו בעונה נוספת

לכתבה המלאה
דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ההנהלה הולכת עם ספרופולוס. דיאנדרה קיין/דני מרון

ומה לגבי אלכס טיוס? במכבי תל אביב רוצים להשאיר את הסנטר אלא שהדרישה הנוכחית שלו - למעלה ממיליון דולר לעונה וחוזה לשנתיים - מופרזת עבור הצהובים. ההערכות בקבוצה הן שטיוס עשוי להתגמש בשכרו בהמשך הקיץ, אבל במקביל לא נפסלת האפשרות שיבחר בהצעה אחרת, ולכן במכבי בוחנים את שוק הגבוהים שייפלטו מה-NBA. אפשרות נוספת שהועלתה אם אכן טיוס יעזוב, היא לצרף גבוה זר ולחזק את הסגל בעידן זלמנסון, אך הוא מבוקש על ידי הפועל ירושלים והפועל חולון שמעוניינות לתת לו תפקיד משמעותי בהרבה.

מלבד עמדות הגבוהים, בקבוצה רוצים להתחזק בגארד זר בכיר נוסף לצד את הפאזל לצד סקוטי ווילבקין ונייט וולטרס. לפני כמה ימים הוגשה הצעה לקוסטאס סלוקאס, אך ההצעה שלו מפנרבחצ'ה וגם זו שקיבל מצסק"א מוסקבה גבוהות משמעותית. תומא הרטל, שהוזכר כמועמד להצטרף, כבר האריך את חוזהו בברצלונה וכך למעשה הגארדים האירופאים הבכירים שהיו על המדף ירדו מהפרק. מילוש תאודוסיץ', נאנדו דה קולו וסרחיו רודריגס עדיין פנויים, אבל הם נחשבים ליקרים מאוד ומחזיקים בהצעות מקבוצות עשירות בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully