וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאזל של הפועל ירושלים: התלבטות בין בר טימור ויוגב אוחיון

26.6.2019 / 15:14

האדומים קרובים לסגירה עם ג'ייקובן בראון, שיישאר לעונה שנייה אך יתחרה עם זר חדש על דקות המשחק. רק אחד מהשניים - טימור ואוחיון - צפוי להמשיך

one

אחרי שהאריכה אתמול (שלישי) את חוזהו של טיישון תומאס, עיקר העיסוק של הפועל ירושלים יתרכז בתקופה הקרובה בהרכבת הפאזל בקו האחורי. ג'ייקובן בראון, על אף ספקות שהוטלו במועדון בשבועות האחרונים, יישאר לבסוף בקבוצה - אולם הוא עשוי לסבול מפיחות במעמדו.

לקח מרכזי שהסיקו האדומים מהעונה האחרונה נוגע לדלילות שנחשפה במצבת הגארדים. לאורך העונה אחזו בראון ותמיר בלאט במושכות בעמדת הרכז, אולם סבלו מחוסר יציבות (ולעיתים גם מחוסר כשירות, במקרה של האמריקאי) ומקשיים במשחק ההגנה, וכך נותר ג'יימס פלדין כעוגן התקפי יחיד שהיריבות התרכזו בו. כעת, מעוניינים בירושלים להחתים רכז זר נוסף, עם אוריינטציה הגנתית.

עוד בנושא:
מכבי חיפה: הסנטר האמריקאי אריק אנדרסון חתם לעונה הבאה
הפועל ירושלים דורשת מהמנהלת כחצי מיליון שקלים
עירוני נהריה:טוני גפני חתם לעונה ויחבור שוב לדני פרנקו

יוגב אוחיון שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
מתחרה על מקומו בקבוצה. יוגב אוחיון/יוסי ציפקיס

לאור העומס המסתמן בשתי עמדות הגארד (בראון, בלאט, פלדין ורכז נוסף), ייוותר מקום אחד בלבד לאחד משני הישראלים הנותרים מהעונה שעברה - בר טימור ויוגב אוחיון. בהנהלה היו רוצים לראות את טימור ממשיך לעונה שישית, אבל המאמן עודד קטש הביע אמון גדול יותר באוחיון, שבמחצית השנייה של העונה קיבל יותר ויותר דקות ותרם לא מעט, ומעוניין להשאירו.

לירושלים יש אופציית יציאה מהחוזה עם טימור, והיא תצטרך להודיע לו עד סוף השבוע הבא אם תרצה לשחררו. כך או כך, לא מן הנמנע שמי מהשניים שיישאר - יתבקש להפחית משכרו.

עוד באותו נושא

עירוני נהריה: טוני גפני חתם לעונה ויחבור שוב לדני פרנקו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully