וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הסנטר האמריקאי אריק אנדרסון חתם לעונה הבאה

26.6.2019 / 14:55

זר ראשון של העולה החדשה לליגת העל: הסנטר האמריקאי (26, 2.04 מ') שיחק בשנתיים האחרונות בליגה הארגנטינאית. המאמן סאואנה: "מביא איתו אופי נהדר ושליטה בצבע"

ONE

מכבי חיפה החתימה היום (רביעי) את הסנטר האמריקאי אריק אנדסון ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הארגנטינאית. אנדרסן הוא הזר הראשון שחותם בשורות הירוקים לקראת העונה הבאה, והוא מצטרף לגיל אמיתי שחתם בקבוצה אתמול ולדניאל קופרברג ורומן סורקין שימשיכו בקבוצה.

"אריק שחקן קשוח וחכם. הבנת המשחק שלו והיכולות שלו בשני צידי המגרש מתאימים לרוח של מכבי חיפה" אמר הבעלים, ג'ף רוזן. "אריק מביא איתו לקבוצה אופי נהדר ושליטה בצבע. אנחנו שמחים לצרף אותו למכבי", הוסיף מאמן הקבוצה דניאל סאואנה.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים דורשת מהמנהלת כחצי מיליון שקלים
עמית גרשון חתם בגלבוע/גליל, גיל אמיתי במכבי חיפה
עירוני נהריה:טוני גפני חתם לעונה ויחבור שוב לדני פרנקו

אריק אנדרסון. אתר רשמי
זר ראשון לעולה החדשה. אריק אנדרסון/אתר רשמי

אנדרסון (26, 2.04) הוא בוגר אוניברסיטת ניו הייבן משנת 2015. בשנתו האחרונה הוא רשם 16.7 נקודות, 13.1 ריבאונדים, 3.9 אסיסטים ו-1.5 חסימות והוביל את דיוויז'ן 2 של המכללות בכדורים חוזרים. בנוסף, הוא נבחר שלוש פעמים לשחקן ההגנה של המחוז ופעמיים לחמישיית העונה וגם רשם את הטריפל-דאבל היחיד בתולדות הקולג' עם 26 נקודות, 28 ריבאונדים ו-10 אסיסטים נגד סיינט אנסאלם.

תחנתו הראשונה כמקצוען הייתה טרייר הגרמנית ומשם הוא המשיך לדודלאנז' מלוקסמבורג (עונה וחצי) וטוקיו היפנית. בשנתיים האחרונות הוא שיחק באובראס הארגנטינאית, בה העמיד אשתקד שורה סטטיסטית של 14.5 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-1.3 חסימות ב-27 דקות.

עוד באותו נושא

עמית גרשון חתם בגלבוע/גליל, גיל אמיתי במכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully