וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית גרשון חתם בגלבוע/גליל, גיל אמיתי במכבי חיפה

25.6.2019 / 18:19

שחקנה של הפועל באר שבע (23, 1.91) בשנתיים האחרונות, מצטרף לקבוצה מגן נר, ויחליף את הקפטן. אמיתי: "שמח ונרגש"

עמית גרשון שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
עובר צפונה. עמית גרשון/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל איבדה הבוקר (שלישי) את הקפטן ושחקן הנשמה שלה חואקין שוכמן שחתם בהפועל תל אביב, וכמה שעות לאחר מכן הגיבה כשהחתימה לעונה הבאה את עמית גרשון ששיחק בשנתיים האחרונות במדי הפועל באר שבע.

גרשון (23, 1.91), שחקן הנבחרת האולימפית, גדל במחלקות הנוער של מכבי חדרה והפועל עמק יזרעאל לפני שעלה לבוגרים של הפועל עפולה. בקיץ 2017 עבר להפועל באר שבע והיה מהגורמים הבולטים בעליית הליגה של הקבוצה. גרשון נשאר בבירת הנגב ורשם אשתקד 6 נקודות ו-1.8 ריבאונדים למשחק כולל 32 נקודות בסיבוב השלישי על חשבונה של גלבוע/גליל.

גרשון מצטרף ליותם חנוכי ונתנאל ארצי שמחזיקים בחוזה בקבוצה של ליאור ליובין וככל הנראה גם לגיל בני שסיכם את תנאיו.

עוד בנושא:

טוני גפני מתאחד עם דני פרנקו וחתם בעירוני נהריה

גיל אמיתי שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לליגת העל. גיל אמיתי/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הגארד גיל אמיתי ששיחק בעונה שעברה באליצור נתניה מהליגה הלאומית. אמיתי הוא ההחתמה הראשונה של מכבי חיפה בליגת העל, כשהקבוצה צפויה לבצע סדרה של החתמות בתקופה הקרובה.

"כחלק מבניית הסגל היה חשוב לנו לצרף גארד דינאמי ועושה משחק. אני שמח על צירופו של גיל לקבוצה" אמר מאמן הקבוצה, דניאל סאואנה. "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון גדול כמו מכבי חיפה. יחד עם הקהל האדיר שעומד מאחורי הקבוצה אני בטוח שנצליח לעמוד בכל היעדים העונה" אמר הרכש החדש, גיל אמיתי לאתר הרשמי של המועדון.

אמיתי (29), רשם 140 הופעות בליגת העל בהפועל תל אביב, הפועל חולון, עירוני נס ציונה, מכבי אשדוד, עירוני נהריה ובני השרון. הגארד שותף ב-31 משחקים העונה בהם העמיד ממוצעים של 13.4 נקודות, 7.3 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ו-1.6 חטיפות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully