וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ייק כהן האריך את חוזהו בעונה נוספת

25.6.2019 / 10:26

שחקן נבחרת ישראל, שלא נחשב כמתאזרח, ימשיך לעונה חמישית בשורות האלופה. הוא השחקן השני שמאריך חוזה אחרי טאריק בלאק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על הארכת חוזהו של ג'ייק כהן במועדון. שחקן נבחרת ישראל, שלא נחשב כמתאזרח בשל שינוי מעמדו בפיב"א לפני כשנתיים, יפתח את עונתו החמישית במועדון, כשהוא השחקן השני שחותם על חוזה חדש הקיץ בצהובים אחרי טאריק בלאק.

כהן (28, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת דיווידסון שהגיע לישראל בשנת 2013 וזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג. אחרי עונה וחצי עבר בהשאלה למכבי ראשון לציון ועזב את מכבי תל אביב כשהוא חותם על חוזה בהפועל ירושלים. האדומים החליטו להשאיל את כהן לאריס סלוניקי ולאחר מכן ויתרו על שירותיו. בקיץ 2016 חתם במכבי אשדוד והיה אחד הישראלים המצטיינים בליגה, מה שגרם למכבי תל אביב להחזיר אותו לשירותיה.

ב-25 משחקי יורוליג העונה בהן שותף רשם כהן 2.9 נקודות ו-1.1 ריבאונדים בממוצע ב-8.6 דקות למשחק. בליגת העל היה דומיננטי יותר ורשם 7.5 נקודות ו-4.3 ריבאונדים ב-17.3 דקות למשחק. הסגל של מכבי תל אביב כולל נכון לעכשיו את כהן, בלאק ונייט וולטרס שהצטרף הקיץ לצד השחקנים שמחזיקים בחוזה מהעונה שעברה - ג'ון דיברתולומאו, דני אבדיה, יובל זוסמן וסקוטי ווילבקין. הצהובים מנהלים שיחות להמשך דרכם של ג'וני אובריאנט ודיאנדרה קיין וצריכים לקבל החלטה גם לגבי אנג'לו קלויארו שהאופציה עליו תסתיים בסוף החודש.

שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן, טאריק בלאק. לירון מולדובן
נשאר בצהוב. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully