וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דניאל המילטון מועמד להצטרף

הגארד (23, 2.01) שנדד בשנים האחרונות בין ליגת הפיתוח ל-NBA הודיע שינסה את מזלו מחוץ לארצות הברית ועשוי להגיע לצהובים. שיחק אשתקד 19 משחקים במדי אטלנטה הוקס. אחיו, ג'ורדן המילטון, כיכב בהפועל חולון

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: מכבי תל אביב חוגגת אליפות

מכבי תל אביב ממשיכה בתהליכי בניית הסגל שלה לקראת עונת 2019/20, כשעד כה צירפה רק שחקן חדש אחד, נייט וולטרס. שחקן נוסף שעשוי להצטרף לצהובים הוא דניאל המילטון, ששיחק בשלוש השנים האחרונות ב-NBA ובליגת הפיתוח, ואמש (שני) פורסם בארצות הברית כי החליט לנסות את מזלו מחוץ לארצות הברית. במכבי עוקבים אחרי השחקן והוא עשוי למלא את עמדות הגארד החסרה.

המילטון (23, 2.01) הוא אחיו של אקס הפועל חולון ג'ורדן המילטון. אחרי שנתיים בקונטיקט, בהן היה לעשירי בתולדות המכללה שרושם טריפל דאבל במשחק, החליט לנסות את מזלו וללכת לדראפט ה-NBA בדיוק כמו השחקן השני שהושווה אליו לאורך רוב הקריירה, בן סימונס. בשנתו האחרונה בקונטיקט רשם 12.5 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק.

בדראפט 2016 נבחר המילטון רק במקום ה-56 על ידי פיניקס, ונשלח בטרייד לאוקלהומה, כשאת עונת הבכורה שלו כמקצוען העביר באוקלהומה סיטי בלו מליגת הפיתוח. בעונת 2017/18 חתם על חוזה דו צדדי עם קבוצת הפיתוח והת'אנדר ושיחק שישה משחקים בלבד ב-NBA. בקיץ 2018 חתם באטלנטה הוקס, ממנה שוחרר בחודש פברואר כשהוא רושם 3 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בממוצע ב-19 משחקים. את העונה סיים בריו גראנדה מליגת הפיתוח.

אם יצטרף למכבי, הוא יחבור בקו האחורי לסקוטי ווילבקין, נייט וולטרס, ג'ון דיברתולומאו ויובל זוסמן בקו האחורי של יאניס ספרופולוס.

שחקן אטלנטה הוקס דניאל המילטון. GettyImages
החליט לנסות את מזלו מחוץ לארצות הברית. דניאל המילטון במדי אטלנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully