וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: תומא הרטל יחתום לשלוש שנים בברצלונה תמורת 11 מיליון דולר

הרכז של הקטאלנים צפוי להאריך את החוזה, מה שככל הנראה אומר שקוסטאס סלוקאס נשאר בפנרבחצ'ה. פויגטמן עזב את באסקוניה

תומא הרטל שחקן ברצלונה. GettyImages
נשאר בבארסה. הרטל/GettyImages

תומא הרטל יישאר בברצלונה לשתי עונות נוספות לפחות. כך מדווחים היום (רביעי) בספרד. על פי הדיווח, הגארד הצרפתי יאריך את החוזה שלו אצל סגנית אלופת ספרד בשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הוא ירוויח 11 מיליון יורו בשלוש השנים הקרובות אם האופציה אכן תמומש.

הרטל סיים את העונה בבארסה בצורה מרשימה מאוד בסדרת הגמר מול ריאל מדריד, בה קבוצתו הפסידה 3:1. הסיכום הזה הוא ככל הנראה אינדיקציה נוספת לכך שקוסטאס סלוקאס צפוי להישאר בפנרבחצ'ה, כפי שכבר דווח בשבוע שעבר אבל עדיין לא הפך לרשמי. הרטל בן ה-30 הצטרף לברצלונה ב-2017 אחרי שלוש עונות באנאדולו אפס ומאז הספיק לזכות עם הקטאלנים בשני גביעים. במהלך העונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 10.4 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק ביורוליג.

חדשות נוספות מהליגה הספרדית בכדורסל והיורוליג: יוהאנס פויגטמן הודיע בחשבון האינסטגרם שלו שהוא עוזב את באסקוניה. הפורוורד הגרמני עשוי להצטרף לאנאדולו אפס. "אוהדי באסקוניה, אני רוצה להודות לכם על שלוש שנים נפלאות, על כך שנתתם לי להפוך להיות חלק מההיסטוריה הנהדרת שלכם, שחלקתם איתי רגעים נהדרים ועל כך שקיבלתם אותי ואת משפחתי אליכם הביתה כך שהיינו יכולים לקרוא לו הבית שלנו גם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully