וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.6: רפא בניטס עוזב את ניוקאסל, יונייטד דחתה הצעה לטרייד: ניימאר תמורת פוגבה

מנצ'סטר יונייטד דחתה את הצעת הענק של פריס סן ז'רמן ותציג השבוע רכש חדש, ברצלונה מצאה פתרון להביא את "גריזמן וניימאר ביחד" והברזילאי יתנצל פומבית בפני האוהדים, הצעה מפתיעה לבופון, דניאלה דה רוסי החליט להישאר באיטליה

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס פורש מכדורגל

העברות

* ניוקאסל הודיעה היום שמאמן הקבוצה רפא בניטס, 59, יעזוב את המועדון אחרי שחוזהו יסתיים ב-30 ביוני. בניטס היה במשא ומתן עם ההנהלה על הארכת חוזהו, אבל הצדדים לא הגיעו לסיכום. "באכזבה אנחנו מודיעים שהמאמן רפאל בניטס יעזוב. במשך תקופה ארוכה ניסינו להאריך את חוזהו של רפא, אולם זה היה בלתי אפשרי להגיע לסיכום עם בניטס ונציגיו". הספרדי מונה למאמן הקבוצה במרץ 2016. לידיעה המלאה

* אייאקס הודיעה על רכישתו של קווינסי פרומס ההולנדי מסביליה תמורת 15.7 מיליון יורו. פרומס חוזר להולנד אחרי עונה לא מוצלחת אצל האנדלוסים, אליהם הגיע מספרטק מוסקבה שם שיחק ארבע עונות.

* סמפדוריה מכרה את השוער הסלובני שלה, ויד בלץ', 29, לאפואל ניקוסיה.

עוד בנושא
שחקן העונה של באיירן מינכן לא מספיק טוב כדי לשחק בווסט ברומיץ'?
דיווח: שחקנים במנצ'סטר יונייטד רוצים שפוגבה יימכר בקיץ
ספרד: מאיורקה חזרה לליגה הראשונה אחרי 0:3 ומהפך אדיר מול לה קורוניה
השערורייה במונדיאל הנשים: "מסרבות לשחק, יורקות ועושות פאולים, ובוכות על גזענות?"

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. רויטרס
יהיה מעניין. גריזמן/רויטרס

שמועות

* "אינדפנדנט" האנגלי מדווח: מנצ'סטר יונייטד דחתה הצעה ישירה מפריס סן ז'רמן לעסקת חליפין - ניימאר תמורת פול פוגבה. שני השחקנים רוצים לעזוב ומחפשים אתגר חדש, אבל יו"ר יונייטד אד וודוורד דחה את ההצעה ל"עסקת השנה" בגלל שתי סיבות: הראשונה היא העלות הכספית של השכר של ניימאר (900 אלף ליש"ט לשבוע), שגבוהה פי שניים מהשכר של המשתכר הכי גבוה בקבוצה, אלכסיס סאנצ'ס, מה שעשוי לייצר בעיות בחדר ההלבשה. הסיבה השנייה: וודוורד עדיין רוצה מאוד את פוגבה ומאמין בו (לצערן של ריאל מדריד ויובנטוס).

* "רדיו קטלוניה" מדווח: ברצלונה רוצה להביא הקיץ גם את ניימאר וגם את אנטואן גריזמן! מה המשמעות הכלכלית? לא דרמטית כפי שחושבים. אומנם קוטיניו צפוי לעזוב במסגרת עסקת החליפין עם פריס סן ז'רמן, אבל נדמה ששאר המתנדנדים שהוזכרו (עוסמאן דמבלה, סמואל אומטיטי ונלסון סמדו יישארו). למלקולם כנראה לא יהיה מקום בהתקפה הכישרונית הזאת והוא יעזוב, וגם ראקיטיץ' פחות נחוץ עם הגעתו של דה יונג ועשוי להימכר. "זו תהיה קבוצת ההתקפה המושלמת", נאמר בדיווח.

"ספורט" טוען הבוקר ש"ניימאר החליט להיות מעורב ברמה המקסימלית בניסיון לקדם את חזרתו, וכבר מוכן להתנצל בצורה פומבית בפני אוהדי ברצלונה". אתמול מרקיניוס הברזילאי, חברו של ניימאר לפריס סן ז'רמן, אמר: "אני מקווה שהוא יישאר, הוא חשוב. קשה להביא שחקן כמו ניימאר לקבוצה שלך, אבל גם קשה להשאיר אותו. מקווה שהוא ימשיך פה".

* ארתורו וידאל זוכה להתעניינות רבה מצד קבוצות בסין. הקשר הצ'יליאני דחה את ההצעות הללו, אך עשוי בכל זאת לעזוב בשני מקרים: אם יקבל הצעה שלא יוכל לסרב לה או יבין שאיבד את מעמדו בקישור של ברצלונה.

* באיטליה ובהולנד ממשיכים לטעון: מתייס דה ליכט מעדיף את ההצעה של יובנטוס על פני אלו של פריס סן ז'רמן וברצלונה. אייאקס מבחינתה רוצה לקבל עליו כ-70 מיליון יורו, ונותנת לו את האופציה לבחור את הקבוצה המועדפת עליו. אחרי שסוכנו מינו ראיולה שיגע את אירופה בשבועות האחרונים, אתמול בצרפת פורסמה תמונה של סגן נשיא יובה פאבל נדבד עם ראיולה במונטה קרלו, כששכרו של הבלם ההולנדי יהיה כ-12 מיליון יורו בעונה. ברצלונה ירדה מהשחקן בעקבות התחרות, וכעת החשש של יובה הוא שפריס סן ז'רמן תשלוף הצעה בומבסטית אחרונה, ולכן מאיצה את המו"מ. אומנם ראיולה הוא גם הסוכן של פול פוגבה, אבל אם יובה תשקיע סכום גדול שכזה על דה ליכט, היא תרד מפוגבה.

* נשיא באיירן מינכן אולי הנס דיבר על הקיץ שעובר על המועדון בשוק ההעברות. "אני חייב להודות שמעצבן אותי שאתה צריך להגדיר את עצמך דרך החתמות חדשות. זכינו בשני תארים ואנחנו עדיין שמחים. תהיו בטוחים שתהיה קבוצה טובה על הדשא ב-15 באוגוסט". על מאטס הומלס אמר: "מאטס ביקש שניתן לו לעבור קבוצה. זה מה שאבא שלו והוא ביקשו". על לירוי סאנה: "אם הוא רוצה לעבור, זה יכול להיסגר".

* באיטליה טוענים: דניאלה דה רוסי יישאר בסרייה A! על אף הצעות שקיבל מארה"ב ומבוקה ג'וניורס, הסמל הגדול של רומא (שהודיע שיעזוב את המועדון) צפוי להישאר באיטליה ולראשונה בחייו לשחק מול קבוצתו. סמפדוריה כבר הגישה לו הצעה אבל הוא דחה אותה, עכשיו ייתכן שהמצב השתנה. גם מילאן, אינטר ופיורנטינה מוזכרות כמועמדות.

פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
לא יורד מהכותרות. פוגבה/GettyImages
דניאלה דה רוסי שחקן רומא. רויטרס
יהיה מעניין. דה רוסי/רויטרס

* חאמס רודריגס מודה: "אני עדיין לא יודע היכן אשחק בעונה הבאה. נאפולי? זה תלוי בריאל מדריד. אני יודע שיש אנשים במועדון שעושים הרבה כדי שזה יקרה".

* "דיילי סטאר" הלא אמין מדווח: סולשיאר פנה אישית ליו"ר מנצ'סטר יונייטד וביקש לרכוש את קשר ספורטינג ברונו פרננדש ב-71 מיליון יורו.

* באנגליה טוענים: השבוע מנצ'סטר יונייטד צפויה להודיע רשמית על השלמת עסקת ארון וואן וויסאקה תמורת כ-58 מיליון ליש"ט. הוא יחתום על חוזה לחמש שנים וירוויח כ-110 אלף יורו לשבוע.


* "קורייירה דל סרה" האיטלקי: פורטו ולידס יונייטד במירוץ ראש בראש במרדף על ג'יאנלואיג'י בופון בן ה-41.

* פרנק למפארד צפוי להיות מוכרז כמאמן הבא של צ'לסי ב-48 השעות הקרובות", טוען "talkSPORT". ג'ודי מוריס צפוי להיות עוזרו, "הקבוצה צפויה להציג סגנון חדש".

* יונאי אמרי "מבקש מהנהלת ארסנל לשבור את הכספת" על מנת להחתים את ווילפרד זאהה ב-60 מיליון יורו מקריסטל פאלאס.

* עסקאות גדולות בכדורגל הבלגי: אנדרלכט קרובה להחתים את וינסנט ינסן, חלוץ טוטנהאם שנרכש מאלקמאר ב-2016 תמורת 17 מיליון יורו, והושאל לפנרבחצ'ה. ברייטון מהפרמיירליג קרובה להחתים את לאונרדו טרוסאר, הקיצוני של גנק, תמורת 20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully