וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לפרמיירליג? דיווח: אברהם גרנט עשוי לקבל תפקיד בניוקאסל

באנגליה טוענים שהישראלי קיבל הצעה מהמועדון ושוקל אותה, אך לא מדובר במשרת אימון. רפא בניטס עוזב אחרי 3 שנים וצפוי לאמן בסין

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

האם אברהם גרנט בדרך חזרה לפרמיירליג? בסקיי ספורט האנגלי מדווחים היום (שני) שהמאמן הישראלי של צ'לסי לשעבר מועמד לקבל תפקיד מקצועי בניוקאסל בעקבות העזיבה של המאמן רפא בניטס. יש לציין שלא מדובר בתפקיד של מאמן ראשי, כשלא ברור עדיין מה התפקיד המדויק שיקבל גרנט, אם וכאשר.

התפקיד האחרון של גרנט בכדורגל היה יועץ טכני בקבוצת נורת'איסט יונייטד ההודית. תפקיד האימון האחרון של גרנט היה בנבחרת גאנה, אותה הוא הוליך לגמר אליפות אפריקה ב-2015, אך מאז שעזב את תפקידו בפברואר 2017 הוא לא אימן.

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. GettyImages
יחזור לפרמיירליג? גרנט/GettyImages

בניטס בן ה-59, שהוביל את המג'פייז אל המקום ה-13 בפרמיירליג בעונה החולפת, יעזוב את הקבוצה רשמית עם תום החוזה שלו ביום ראשון אחרי שלוש שנים.

"עבדנו קשה במשך תקופה ארוכה כדי לנסות להאריך את החוזה של רפא", נכתב בהודעה מטעם המועדון, "למרות זאת, זה היה ועדיין בלתי אפשרי להגיע לסיכום עם רפא ונציגיו. עכשיו נתחיל בתהליך לאיתור מחליפו". בניטס עצמו קיבל הצעה של 12 מיליון ליש"ט לעונה מהקבוצה הסינית דליאן ייפאנג.

בניטס מונה למאמן ניוקאסל כמחליפו של סטיב מקלארן במרץ 2016 כשנותרו עשרה מחזורים לסיום 2015/16. הוא לא הצליח למנוע את הירידה של המג'פייז לצ'מפיונשיפ, אבל גם הוביל את הקבוצה לעלייה מיידית חזרה אל הפרמיירליג. ניוקאסל סיימה את העונה הראשונה שלה בחזרה בפרמיירליג במקום העשירי ובעונה האחרונה, כאמור, סיימה במקום ה-13.

מניוקאסל נמסר עוד כי: "אנחנו רוצים להודות לרפא ולכל צוות האימון שלו על המאמצים וההשקעה בשלוש שנים האחרונות. אנחנו רוצים גם להודות לאוהדים, השחקנים וכל הצוות על הסבלנות שלהם בזמן התהליך הזה". שני מועמדים שהוזכרו לרשת את בניטס הם מיקל ארטטה, שמשמש היום כעוזר מאמנו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, וגארי מונק שאימן בעבר את סוונסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully