וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שחקנים במנצ'סטר יונייטד רוצים שפוגבה יימכר בקיץ

בחדר ההלבשה האדום היו מעדיפים לראות את פוגבה בקבוצה אחרת בעונה הבאה לטובת כלל המועדון. במנצ'סטר עדיין טוענים שהשחקן לא למכירה

עריכה: מתן חדד

אחד השמות החמים ביותר בשוק ההעברות בקיץ הנוכחי הוא פול פוגבה, ששמו נקשר ליובנטוס ולריאל מדריד. הקשר הצרפתי התקשה להראות את יכולותיו תחת ז'וזה מוריניו, אך עם הגעתו של אולה גונאר סולשיאר למנצ'סטר, החל הכוכב להרגיש טוב יותר על המגרש וסיים את העונה שעברה עם 17 שערים ו-10 בישולים. למרות תרומתו הרבה לקבוצה ולמרות שהוא פופולרי בחדר ההלבשה האדום, ישנם שחקנים שסבורים כי על הצרפתי לעזוב את הקבוצה.

עוד בנושא:
פרננדו טורס הודיע על פרישה וחשף: זה השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו
העברות בעולם, 23.6: ניימאר לשחקני ברצלונה: "אני חוזר". אינטר "מתאבדת" על פפה
ארוחת צהריים מושחתת: פלאטיני, סרקוזי והשיח' הקטארי במרכז חקירת המשטרה

לא. רויטרס
במועדון מתעקשים שהוא לא למכירה. פוגבה/רויטרס

לפי הסאן הבריטי, השחקנים מעוניינים בקיץ שקט וסולידי עבור קבוצתם, כדי שיוכלו להמשיך את תהליכי השיפור שהתחילו בעונה שעברה עם המאמן הנורבגי. הם סבורים שאם יהיו שאלות במשך הקיץ בנוגע לעתידו של שחקן כל כך מרכזי, הדבר יערער את הביטחון במאמן ובסגל הקיים, וכי חוסר שביעות הרצון של פוגבה גם היא יכולה לפגוע במרקם הקבוצתי. למרות שיש תמימות דעים בנוגע לכישרונו של הצרפתי, סולשיאר שואף לבנות קבוצה עם פער כלכלי קטן יחסית בין השחקנים, והשארתו של הכוכב יכולה להיות בעייתית גם במובן זה.

הקשר מעוניין לעזוב גם כן אחרי שלוש עונות בקבוצה, ואמר השבוע כי הוא מעניין באתגרים חדשים. יובנטוס וריאל מדריד כבר לוטשות עיניים לעבר פוגבה, אך מנצ'סטר יונייטד מתעקשת שהוא אינו למכירה. יושב ראש הקבוצה אד וודוורד סבור שאם יאבד את הכוכב הגדול ביותר של המועדון, המוניטין של יונייטד ייפגע והוא לא יחשב לאחד המועדונים הגדולים בעולם. וודוורד הציע לפוגבה העלאה במשכורת ל- 500,000 ליש"ט לשבוע, אך נדמה שהכוכב נחוש לעזוב את אנגליה ואף התקשר למאוריציו סארי מאמנה החדש של יובנטוס וביקש ממנו שיקח אותו לקבוצתו.

עוד באותו נושא

איך היא תחמוק מברזיל והאם תיקו יספיק? התסריטים של ארגנטינה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully