וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.6: "אופרת הסבון" של ברצלונה עם ניימאר ואלבס, ויניסיוס: "אמבפה יגיע לריאל"

בצרפת ובספרד מדווחים על ההתפתחויות האחרונות בין ניימאר לבארסה והקאמבק האפשרי של אלבס, הכוכב הצעיר של ריאל מדריד סבור שהצרפתי ילבש לבן, וגם: כך פיתתה יובנטוס את דה ליכט

עריכה: מתן חדד

העברות

* אוגסבורג רכשה את המגן השמאלי של אינטרנסיונל יאגו בן ה-22, שחתם אצלה עד 30 ביוני 2024.

שמועות

* ניימאר וברצלונה, תמונת מצב: ב"ספורט" הקטלאני פרסמו הבוקר "ראיה" נוספת להתקרבות בין השחקן לאקסית שלו: בשער העיתון דווח שניימאר שלח הודעת ווטסאפ בקבוצה סגורה לשחקני ברצלונה בלבד ובה כתב - "אל תדאגו, אני מגיע". העיתון הצרפתי "Téléfoot" מדווח: "אופרת הסבון רק התחילה... ברצלונה הגישה הצעה, אבל בעלי פריס סן ז'רמן אל חלאיפי הודיע שניימאר ישוחרר רק אם יקבל הצעה גרנדיוזית. ההצעה של ברסה לא מספקת, וכרגע פ.ס.ז' מודיע שהברילזאי לא משוחרר. בארסה הציעה גם את קוטיניו בעסקה, והאמת היא שגם קוטיניו וגם פ.ס.ז' רוצים במהלך, אבל השאלה היא כמה כסף יוסיפו לשחקן. בינתיים פ.ס.ז' מסרבת".

עוד נטען ש"ברצלונה מציבה שלושה תנאים לחזרת ניימאר: שיוריד מהשכר שלו, שכרגע עומד על 30 מיליון יורו. שיבטל את התביעה שלו מהקדנציה הקודמת, של 26 מיליון יורו על מענק חתימה שלטענתו מגיע לו. ושיצהיר בפומבי שהוא רוצה לחזור, ושטעה בדרך שבה התנהל לפני שנתיים כשעזב ותקף את הקבוצה וההנהלה". עוד נטען שייתכן שגם אחד מבין עוסמאן דמבלה, סמואל אומטיטי או איבו ראקיטיץ' ייכללו בעסקה.

* דני אלבס אישר בחשבון האינסטגרם האישי: אני עוזב את פריס סן ז'רמן. המגן הימני הוותיק (36), שמסייע בימים אלה לנבחרת ברזיל בקופה אמריקה, מבוקש בכמה קבוצות בספרד. בצרפת טוענים: לפני מספר ימים אלבס פנה להנהלת ברצלונה וביקש לחזור לקבוצה. על פי הדיווח ב"RAC1", ברצלונה לא שוללת את המהלך. מאז שאלבס עזב ליובנטוס ולפריס סן ז'רמן, עמדת המגן הימני בבארסה לא יציבה ונעה בין סרג'י רוברטו לנלסון סמדו. אחד מהם בכלל קשר, השני לא מרוצה מהדקות שלו תחת ואלוורדה.

* "קוריירו דלו ספורט" מדווח: יובנטוס קרובה מאוד להחתמת מתייס דה ליכט. על פי הדיווח, השחקן יקבל שכר של 12 מיליון יורו, סכום שמספק את הסוכן שלו מינו ראיולה, והוא ומשפחתו כבר היו בטורינו ושמעו מההנהלה של הגברת הזקנה עד כמה הם בונים עליו. יובנטוס תשלם עליו כ-80-75 מיליון יורו.

* כריסטיאן אריקסן, שכבר הצהיר שהוא רוצה לעזוב את טוטנהאם, הבין שהחלום שלו לעבור לריאל מדריד לא יתגשם הקיץ, וכעת הוא מקווה "לעבור למנצ'סטר יונייטד או ליובנטוס", כך טוענים באנגליה.

שחקני ברצלונה ניימאר, דני אלבס. AP
בשנה הבאה בברצלונה הבנויה? ניימאר ואלבס/AP

שמועות

* ויניסיוס ג'וניור כוכבה הצעיר של ריאל מדריד אמר בראיון לטלויזיה הצרפתית: "קיליאן אמבפה יגיע בקרוב לריאל מדריד. אני לא מכיר אותו אישית אבל אנחנו מתכתבים באינסטגרם, כל העולם רוצה אותו כאן איתנו ואני מאמין שיגיע. אני מעריץ אותו כי הוא זכה בהרבה תארים, אין ספק שנזכה בתארים רבים יחד".

* אינטר מוכנה לשבור את השוק כדי לרכוש את ניקולא פפה היהלום של ליל ועל פי הדיווחים היא מציעה עבורו 90 מיליון יורו.

* פריס סן ז'רמן העבירה הילוך בניסיון לצרף את פאבלו סראביה והציבה לעצמה מטרה: לרכוש אותו עד ה-30 ביוני. מדוע? כי על פי חוזהו של הקשר הספרדי, סעיף השחרור שלו עומד על 18 מיליון יורו עד ה-30 ביוני ולאחר מכן הוא יעלה ל-40 מיליון יורו.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", קוסטאס מנולאס מתקרב לנאפולי. בדיווח באיטליה נכתב שהיווני כבר סיכם על חוזה עד 2024, כאשר כעת על נאפולי לסגור את סכום ההעברה עם רומא. ההערכה היא שהג'אלורוסי יקבלו קצת יותר מ-30 מיליון יורו.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 22.6: החוזה החדש של דה חאה ביונייטד, פרטי עסקת דה ליכט ליובנטוס

לכתבה המלאה

* עוד בהקשר של נאפולי: לפי התקשורת הספרדית, נשיא המועדון, אורליו דה לורנטיס, הפחית את הדרישה שלו על אלסעיד הוסאי ל-20 מיליון יורו. כתוצאה מכך, האלבני חזר להיות המטרה המרכזית של אתלטיקו מדריד לעמדת המגן הימני.

* עמנואל אדבאיור שסיים את חוזהו בבשקשהיר הטורקית, עשוי לחזור לאי הבריטי. הטוגולזי בן ה-35 שבילה שנים יפות בארסנל ומנצ'סטר סיטי, נמצא על הכוונת של ווסטהאם, ווטפורד, שפילד יונייטד וסלטיק.

* גובר המאבק על יאניק קראסקו. סביליה הצטרפה למירוץ אחרי שחקן הכנף של דליאן הסינית. גם באיירן מינכן וארסנך הוזכרו כמעוניינות, אך סביליה יכולה להבטיח לו להיות שחקן מפתח.

* ולנסיה ממשיכה לחזר באופן נמרץ אחר חלוץ נבחרת אורוגוואי, מקסי גומס. סלטה ויגו דורשת 50 מיליון יורו ובוולנסיה שוקלים להציע לה את הבלם רובן וזו כדי להפחית את המחיר של גומס.

עמנואל אדבאיור במדי ארסנל. AP
חוזר לאי הבריטי? אדבאיור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully