וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך היא תחמוק מברזיל והאם תיקו יספיק? התסריטים של ארגנטינה

נבחרת ארגנטינה עשויה לכבוש את המקום השני אם תנצח את קטאר, אך יש לה גם סיכוי קלוש לעלות עם שתי נקודות בלבד. התסריטים

עריכת וידיאו: מתן חדד

נבחרת ארגנטינה מדשדשת כבר שנים, אבל אחרי שהפסידו בגמר המונדיאל לפני חמש שנים וחוו אכזבות גם בגמרים האחרונים של הקופה אמריקה נגד צ'ילה, האלביסלסטה עלולים לרשום שיא שפל ולעוף הערב (22:00) כבר בשלב הבתים של הקופה אם לא ינצחו את נבחרת קטאר. האסייתים נחשבים לחלשים מאוד על הנייר, אך על הדשא הם מוכיחים אחרת. הם חזרו מפיגור כפול ל-2:2 מול פרגוואי במחזור הראשון ולאחר מכן הפסידו רק 1:0 לקולומביה החזקה משער מאוחר של דובן ספאטה.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מאוכזב. GettyImages
יעופו כבר בשלב הבתים? מסי/GettyImages

אז מה צריך לקרות כדי שארגנטינה תעלה או תודח? להלן התסריטים. התבוסה של פרו לברזיל אתמול שיחקה לטובתה של ארגנטינה שתעלה גם מהמקום השלישי אם תנצח אפילו 0:1 את הקטארים. אם ארגנטינה תנצח וגם קולומביה תנצח במשחק המקביל בבית את פרגוואי, מסי וחבריו יוכלו להעפיל גם מהמקום השני בבית ובכך להתחמק ממפגש אפשרי עם ברזיל כבר ברבע הגמר.

אבל מה יקרה אם ארגנטינה לא תנצח את קטאר? ובכן, זה יהיה הרבה יותר מסובך אבל לא סותם את הגולל על הנבחרת. לקטארים יש הפרש שערים עדיף על ארגנטינה והם יהיו מעליה במקרה של תיקו, אבל אם קולומביה תנצח את פרגוואי בהפרש של שלושה שערים לפחות, ארגנטינה תסיים שלישית ואז היא תצטרך לחכות למשחק בבית ג' בין אקוודור ליפן, משחק שבו רק תוצאת תיקו תעלה את ארגנטינה. הפסד, מיותר לציין, ישלח את האלביסלסטה הביתה.

עוד באותו נושא

"ליאונל מסי צריך לקחת הפסקה מהנבחרת, למה לא לנסות בלעדיו?"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully