וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העונה של באיירן מינכן לא מספיק טוב כדי לשחק בווסט ברומיץ'?

גנאברי נבחר לשחקן העונה של הבווארים וגרם לביירין לעקוץ את פוליס, שאמר עליו בעבר שאינו מתאים לאלביון. וגם: הכישלון העסקי של ארסנל

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

סרג' גנאברי נבחר בסוף השבוע החולף לשחקן העונה של באיירן מינכן. הבחירה התבצעה על ידי מאות אלפי אוהדים ותגמלה את הקשר/חלוץ על העונה המצוינת שהייתה לו. גנאברי רק בן 23, אבל עבר כבר הרבה מאוד בקריירה שלו. ארסנל רכשה אותו בגיל 16 משטוטגרט והוא שיחק שנה בנוער של התותחנים לפני שעלה לקבוצה הבוגרת ב-2012. מאז הוא רשם בסך הכול עשר הופעות במדי ארסנל, כשבין לבין הוא גם מבלה עונה אחת בהשאלה בווסט ברומיץ', עונה בה בילה את מרבית זמנו בקבוצת המילואים וזכה לרשום הופעה אחת בלבד בקבוצה הראשונה. הוא היה עד כדי כך לא מתאים לווסט ברומיץ' שהיא החזירה אותו לארסנל אחרי חצי עונה בלבד.

המנג'ר דאז טוני פוליס אמר עליו אז: "סרג' הגיע לווסט ברומיץ' כדי לשחק, אבל בשבילי הוא לא מתאים לרמה כדי לשחק בפרמיירליג. הוא הגיע מכדורגל נוער ולא שיחק הרבה ברמה של בוגרים. האם כדורגל נוער באמת מכין שחקנים לכדורגל של בוגרים? ואנחנו מדברים כאן על פרמיירליג. כמאמן אני צריך לבחור את השחקנים שינצחו בשבילי במשחק. אתה בוחר בקבוצה הטובה ביותר שעומדת לרשותך ולא משאיר אנשים בחוץ רק כי אתה לא מחבב אותם".

הקטור ביירין, ששיחק עם גנאברי בארסנל צייץ מחדש את הציוץ של באיירן מינכן שבישר על היבחרו של חברו לשחקן העונה של הקבוצה וכתב בסרקזם: "אבל לא מספיק טוב בשביל לשחק בווסט ברומיץ'. ברכות אחי! תמיד ידעתי שאתה הכי טוב".

סרג' גנאברי שחקן ווסט ברומיץ'. GettyImages
גנאברי במדי ווסט ברומיץ'/GettyImages

ב-2016 ורדר ברמן רכשה אותו תמורת סכום שהיו נשמע מצחיק - 4.5 מיליון יורו. גנאברי פרח בברמן וכבש 11 שערים ב-27 הופעות בונדסליגה. היכולת המצוינת שלו לא נעלמה מראשי באיירן מינכן, ששילמו עליו 8 מיליון יורו ביוני 2017. את 2017/18 הוא בילה בהשאלה בהופניים והיה טוב עם 10 שערים ב-26 הופעות. בתחילת העונה הוא חזר לבאיירן מינכן וקיבל קרדיט בשל הדעיכה הבלתי נמנעת של פרנק ריברי ואריאן רובן והחזיר עם עשרה שערי ליגה ב-30 הופעות ושלושה שערים בגביע.

אגב היבחרו של גנאברי לשחקן העונה של באיירן מינכן, אוהדי ארסנל צייצו רשימה של 15 שחקנים שעזבו את המועדון בשנים האחרונות והקבוצה לא הכניסה עליהם כסף או שקיבלה סכומים צנועים יחסית. בסך הכול קיבלה ארסנל 55.9 מיליון יורו תמורת כל השחקנים הללו:

גנאברי - 4.5 מיליון יורו
לוקאס פודולסקי - 2.5 מיליון
לוקאש פביאנסקי - 0
בקארי סאניה - 0
אנדריי ארשבין - 0
גבריאל - 9 מיליון
וויטק שצ'סני - 10 מיליון
דויד אוספינה - 4 מיליון
מתיו דבושי - 0
קירן גיבס - 6 מיליון
אוליבייה ז'ירו - 15 מיליון
לוקאס פרס - 4 מיליון
צ'ובה אקפום - 900 אלף
ג'ק ווילשר - 0
ארון ראמזי - 0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סרג' גנאברי שחקן ארסנל עם מסוט אוזיל. GettyImages
גנאברי עם אוזיל בארסנל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully