וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאיון ובארט יישארו יחד? ניו אורלינס מנסה להשיג גם את הבחירה 2 בדראפט

הפליקנס מתכננים טרייד על הבחירה הרביעית בדראפט שקיבלו מהלייקרס, מביעים אמון באלווין ג'נטרי ובמקביל מנסים להנחית את בראדלי ביל. וגם: פרטים חדשים על המתיחות בין הארדן לכריס פול

עריכת וידאו: מתן חדד

בימים שאחרי המגה-טרייד על אנתוני דייויס, ניו אורלינס ממשיכה להיות אחת הקבוצות הפעילות ב-NBA. כעת נראה שעיניו של ג'נרל מנג'ר הפליקנס דייויד גריפין נשואות לעבר הדראפט. מלבד הבחירה הראשונה שתנוצל כדי לבחור בזאיון וויליאמסון המדובר תעמוד לרשות גריפין גם הבחירה הרביעית שקיבל מהלייקרס, אולם על פי דיווחים, הוא מתכוון להשתמש בה לצרכים אחרים.

על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", הפליקנס מתכננים לעשות טרייד על הבחירה הרביעית ומסמנים בעיקר שם אחד: בראדלי ביל מוושינגטון. על פי צ'ראניה, "ניו אורלינס נחושה כבר במשך כמה חודשים לבנות את הקבוצה סביב בראדלי ביל", ובודקת חבילות אפשריות שתוכל להעביר בתמורה לוויזארדס. לפליקנס יש כעת נכסים סחירים רבים - אולי יותר מכל קבוצה אחרת ב-NBA - אולם למרות זאת צ'ראניה טוען שוושינגטון לא בהכרח תסכים להיפרד מביל. בנוסף, בניו אורלינס חוששים שחוסר הוודאות בקרב מקבלי ההחלטות של הוויזארדס (הנשיא הזמני טום שפרד מנהל את העניינים בשבועות האחרונים, אולם הקבוצה מנסה להחליף אותו במסאי יוג'ירי ועתידו בקבוצה לא ברור) מוריד את הסיכויים שתושלם עסקה על ביל.

ביל בן ה-26 רשם בעונה החולפת את עונתו הטובה בקריירה, במהלכה קיבל סמכויות נרחבות בעקבות הפציעה שהשביתה את ג'ון וול לתקופה ארוכה. הוא רשם שיאי קריירה בדקות (36.9), נקודות (25.6), אסיסטים (5.5), ריבאונדים (5) וחטיפות (1.5) בממוצע למשחק.

עוד בנושא

איך הטרייד על אנתוני דייויס ישפיע על ניו אורלינס? אסף רביץ מנתח
הלייקרס יתקשו לצרף כוכב שלישי, טורונטו מחכה לשמוע מקוואי לאונרד
"כריס פול רוצה לעזוב את יוסטון". דיווח: מיאמי תנסה לצרפו בטרייד
שלושה חשודים נעצרו במעורבות בירי במצעד האליפות של טורונטו

בראדלי ביל שחקן וושינגטון. GettyImages
הפליקנס עוקבים בעניין. בראדלי ביל/GettyImages

אפשרות מעניינת נוספת הועלתה על ידי כתב "ניו יורק פוסט" מארק ברמן, שדיווח שהפליקנס עשויים לנסות להשיג גם את הבחירה השנייה בדראפט הקרוב ולבחור בחברו הקרוב של זאיון וויליאמסון ומי ששיתף איתו פעולה במכללת דיוק, אר ג'יי בארט. ממפיס מחזיקה בבחירה השנייה לעת עתה, ועל פי כל האינדיקציות אמורה לבחור בגארד האתלטי ג'ה מוראנט. אם אכן יירקם טרייד שבמסגרתו תעביר את הבחירה השנייה לניו אורלינס, בארט צפוי להיבחר שני ומוראנט עשוי להיבחר שלישי על ידי הניקס.

כך או כך דייויד גריפין מביע אמון מלא באלווין ג'נטרי. הלילה הודיעה ניו אורלינס שהאופציה על המאמן, שהוחתם בקבוצה על ידי המנהל המקצועי הקודם דל דמפס, מומשה לקראת עונת 2020/21.

"אלווין הוא המאמן הנכון עבור הקבוצה הזו", אמר גריפין, שרבים האמינו שינחית מאמן אחר שהוא יבחר. "אנחנו חולקים את אותו חזון בנוגע לעתיד של הקבוצה על ומחוץ למגרש".

עוד באותו נושא

בנייה לדורות: הטרייד על אנתוני דייויס ישרטט את מפת השליטה ב-NBA

לכתבה המלאה
שחקני מכללת דיוק זאיון וויליאמסון, אר ג'יי בארט. AP
ימשיכו לשתף פעולה גם ב-NBA? זאיון וויליאמסון ואר ג'יי בארט/AP

עוד קבוצה שאמורה להיות פעילה במיוחד במהלך הקיץ, אולם בנסיבות אחרות לחלוטין, היא יוסטון. בשבועות האחרונים דווח בארצות הברית שהרוקטס מוכנים לשים על המדף את כל השחקנים פרט לג'יימס הארדן, כולל כריס פול. בנוסף דווח על מתיחות מתמשכת בין פול להארדן ואמש (שני) נחשפו פרטים נוספים על כך ב-ESPN.

על פי כתב הרשת טים מקמהן, "יש שבר ביחסים בין הארדן לפול שהביא לכך שהרוקטס סוחרים באגרסיביות בלא מעט שחקנים בכירים, כולל פול וקלינט קאפלה".

הסיבה למתיחות היא "הבדלים תהומיים בסגנון המשחק ובאישיות" של השניים. גורם בכיר ביוסטון אמר בעילום שם שפול, שנחשב לאישיות קשה לעיכול, "מנסה 'לאמן' את הארדן. והארדן מסתכל עליו, 'אתה אפילו לא יכול לעבור את השומר שלך בכדרור, אז תסתום את הפה ותצפה בי'".

שחקני יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן, כריס פול. AP
"הבדלים תהומיים בסגנון המשחק ובאישיות". הארדן ופול/AP

המתיחות בין השניים הגיעה לשיאה כשבמקרה אחד פול צרח על מייק ד'אנטוני להשאיר את הארדן על הספסל בזמן שהוא מוביל את חמישיית המחליפים. "פול מאוכזב מאוד מהנטייה של הארדן להתעלם מפרטים קטנים שמשפיעים על ניצחונות, כמו תנועה בלי כדור למשל. והוא לא חושש להביע את זה בפניו".

על פי מקור אחר בקבוצה, "לכריס פול יש אישיות כזו שהוא לא משחרר שום דבר, אף פעם. הוא פשוט ממשיך להציק ולהציק, שוב ושוב. לג'יימס נמאס מזה, והוא לא לבד".

שעות ספורות אחרי פרסום הכתבה ב-ESPN, הג'נרל מנג'ר דריל מורי הכחיש. "לא, לא, לא ולא", השיב כשנשאל על האפשרות שפול יועבר בטרייד. "יש לנו בקבוצה שני שחקנים תחרותיים מאוד, והמטרה היחידה שלהם היא לזכות באליפות. שניהם כוכבי על, שניהם השיגו הכל בכדורסל חוץ מטבעת. וכשיש לך שני שחקנים כאלה, יש לפעמים תסכול. זה לא בהכרח דבר רע. אני מתוסכל לפעמים, השחקנים שלנו מתוסכלים לפעמים, מייק (ד'אנטוני) מתוסכל לפעמים. יש מתיחות, וזה טוב כי זה אומר שכולנו רוצים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully