וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס יתקשו לצרף כוכב שלישי, טורונטו מחכה לשמוע מקוואי לאונרד

בשל תזמון העסקה, לוס אנג'לס לא תוכל להציע חוזה מקסימום נוסף. גאסול וגרין מודים: ההחלטה של קוואי תשפיע גם ההחלטות שלנו

עריכת וידאו: מתן חדד

בארצות הברית ממשיכים לעסוק בטרייד הגדול שאולי שינה ליגה שלמה - מעברו הדרמטי של אנתוני דייויס מניו אורלינס ללוס אנג'לס לייקרס. על פי "לוס אנג'לס טיימס", הטיימינג של העסקה עלול להקשות על לברון ג'יימס לקבל כוכב שלישי בעיר המלאכים.

לכאורה, הטרייד יושלם רשמית וחוקית רק ב-6 ביולי, אז יהיה ללייקרס קצת יותר מ-23 מיליון דולר בתקרת השכר - לא מספיק בשביל חוזי המקסימום שצפויים לדרוש קיירי אירווינג וקמבה ווקר, למשל, שיתחילו ב-32.7 מיליון דולר לעונה.

אם הטרייד היה מתבצע רק לקראת סוף יולי המצב היה מעט אחר, ולרוב פלינקה היה קצת יותר עם מה לעבוד, אולם האפשרות ששתי הקבוצות יסכימו לעכב את השלמת העסקה נראה קלוש, כך על פי "לוס אנג'לס טיימס" - בעיקר משום שניו אורלינס תרצה או לצרף באופן מיידי את הבחירה הרביעית בדראפט כדי שישחק עימה בליגת הקיץ, או לשלוח אותו בטרייד.

עוד בנושא:

בנייה לדורות: הטרייד על אנתוני דייויס ישרטט את מפת השליטה ב-NBA
אחרי הטרייד: הלייקרס פייבוריטים לאליפות, לוואר בול בנבואת זעם
"כריס פול רוצה לעזוב את יוסטון". דיווח: מיאמי תנסה לצרפו בטרייד
מבחן מסכם: בואו נראה כמה אתם יודעים על פלייאוף 2018/19 ב-NBA

עם או בלי קשר לשם גדול כזה או אחר שאולי יצטרף, המשימה הראשונה בשוק השחקנים החופשיים תהיה לנסות ולמלא את הסגל בגארדים וקלעים. כרגע, הגארד היחיד עם חוזה מובטח לעונה הבאה הוא אייזק בונגה, שנבחר בסיבוב השני של הדראפט אשתקד.

ומה לגבי הקבוצות שראו מהצד את העסקה הגדולה יוצאת לפועל? על פי "בוסטון הראלד", הסלטיקס המשיכו לנהל מגעים עם ניו אורלינס גם כשהיה נראה שהסיכויים לעסקה נמוכים. אחת הסיבות העיקריות לכך היתה עתידו של קיירי אירווינג - מהרגע הצדדים שהרכז לא צפוי להישאר בפליקנס, כך גם הבינו שדייויס לא ירצה לחתום מחדש בבוסטון בקיץ 2020, ועל כן ההצעה של הסלטיקס לא היתה גבוהה מלכתחילה. ג'ייסון טייטום, למשל, לא הוזכר בשיחות.

גם דנבר שקלה את האפשרות להיכנס לתמונה, ועל פי דיווחים, אם היתה מאמינה ביכולתה להחתים את דייויס מעבר לעונה הקרובה, היתה מעבירה הילוך בשיחות עם ניו אורלינס. הפליקנס הבהירו כי ידרשו בתמורה את ג'מאל מורי. ניו יורק, מצידה, אפילו לא היתה קרובה להגיש לפליקנס הצעה.

עוד באותו נושא

בנייה לדורות: הטרייד על אנתוני דייויס ישרטט את מפת השליטה ב-NBA

לכתבה המלאה

אחד השמות הגדולים שהוזכרו בהקשר של הלייקרס החדשים הוא זה של קוואי לאונרד. היום שבו האלופים החדשים לטורונטו למצעד החגיגי שייערך בעיר, כשמיליוני קנדים מתפללים שזו לא תהיה הפעם האחרונה שהם רואים את ה-MVP של סדרת הגמר כשחקן שלהם. טורונטו תוכל להציע ללאונרד חוזה מקסימום של חמש שנים (בניגוד ליתר הקבוצות, שיוכלו להציע ארבע שנים) עבור 190 מיליון דולר - 50 מיליון יותר מכל קבוצה אחרת. האם זה יספיק? ימים יגידו.

"עשינו כל מה שאנחנו יכולים", אמר פרד ואנווליט על ניסיונות השכנוע של הראפטורס. "מבחינה אישית, אני מרגיש שאין יותר מה לעשות. העיר עשתה זאת, המועדון עשה זאת, המאמנים עשו זאת והשחקנים עשו זאת. הדרך הכי טובה לחזר אחרי מישהו היא לאורך שנה, אני מניח שהוא יודע מה יש לנו כאן ומה הופך את המקום הזה למיוחד. נקווה שזה יספיק".

החלטתו של הכוכב הגדול תשפיע גם על עתידם של שחקנים אחרים בקבוצה - בעיקר דני גרין ומארק גאסול, שגם כן יהיו שחקנים חופשיים. "יהיה טפשי להגיד שאנחנו לא מושפעים מכך", הודה גרין. "זו החלטה שיכולה לשנות מועדון שלם. קוואי יכול לשנות קבוצה שלמה. הוא יכול לשנות קריירות של שחקנים. אני מניח שהוא יתייעץ עם משפחתו והאנשים הקרובים אליו ואז יקבל החלטה, וכך אעשה גם אני".

גאסול השמיע דברים דומים: "הוא משפיע על המועדון והקבוצה בכל כך הרבה דרכים שונות, אז אני בטוח שגם עלי. אני לא חושב שיש עוד שחקן ברמה שלו כרגע ב-NBA. הוא ברמה משל עצמו. הוא יחיד במינו".

וזה מה שהיה לדודו של לאונרד להגיד בנושא. תבינו מזה מה שתרצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully