וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריס פול רוצה לעזוב את יוסטון". דיווח: מיאמי תנסה לצרפו בטרייד

סטיבן איי סמית' טוען ש-CP3 מגשש את דרכו החוצה, מיאמי רוצה אותו ואת טאקר וגורדון. דוראנט ואירווינג רוצים לשחק יחד

צילום מסך

החל מהלילה (בין שבת לראשון) כל נושא שלא קשור לאנתוני דייויס נדחק לשולי ה-NBA, אבל עדיין מצטברות לא שמועות מסקרנות. קבוצה נוספת שנמצאת במוקד בימים האחרונים מלבד לוס אנג'לס לייקרס וניו אורלינס, היא יוסטון. בשבוע האחרון פורסם שהרוקטס מוכנים לשקול טרייד על כל שחקן שאינו ג'יימס הארדן, כולל על כריס פול.

ובכן, נראה שגם CP3 חפץ בכך. על פי סטיבן איי סמית' מ-ESPN, פול מעוניין לעזוב את הרוקטס בטרייד בקיץ הקרוב. "קווין דוראנט בחוץ בעונה הבאה, קליי תומפסון יחמיץ את רובה, ואפשר היה לחשוב שליוסטון יש הזדמנות להגיע לגמר בעונה הבאה. אבל מצד שני אתה שומע את הדיבורים על זה שכריס פול רוצה החוצה, ולא אכפת לו ללכת למקום אחר, כנראה לוס אנג'לס", טען הפרשן.

למרות השמועות על כך שפול מעדיף לעבור ללוס אנג'לס - אולי בניסיון לחבור לחברו הטוב לברון ג'יימס - האופציה ההגיונית יותר עבורו היא מיאמי, שהביעה עניין בו, בפי ג'יי טאקר ובאריק גורדון. גם הלייקרס, כך נראה, מעדיפים את קמבה ווקר.

עוד בנושא:

מבחן מסכם: בואו נראה כמה אתם יודעים על פלייאוף 2018/19 ב-NBA
העידן הפתוח: ה-NBA כבר לא תיראה אותו דבר ביום שאחרי הגמר
דיווח: קוואי לאונרד עדיין שוקל ברצינות לחתום בקליפרס
בדרך לחבור ללברון בלייקרס? ג'ימי באטלר מתכוון להפוך לשחקן חופשי

כריס פול, יוסטון רוקטס. GettyImages
יפרקו את הזוגיות? כריס פול וג'יימס הארדן/GettyImages

עוד שמועות מרחבי הליגה

* על פי העיתונאי ריק ביוקר מבליצ'ר ריפורט, קווין דוראנט וקיירי אירווינג נפגשו שוב לאחרונה והמשיכו לדסקס על האפשרות לשחק יחדיו בעונה הבאה.

* סטיב קר לא פוסל אפשרות שדמרכוס קאזינס ישוב לגולדן סטייט בעונה הבאה: "אני לחלוטין יכול לראות מצב שיש לו מקום אצלנו, אם הוא היה רוצה. השאלה היא המטרות שלו, ואילו עוד אופציות יש לו".

* אם קיירי אירווינג אכן יגיע לברוקלין, דיאנג'לו ראסל צפוי לעזוב את הנטס. אחת המועמדות הבולטות לנסות והחתימו בשוק השחקנים החופשיים היא אינדיאנה.

* ג'ימי באטלר הוסיף את מיאמי לרשימת הקבוצות איתן ישמח להיפגש בקיץ. הגארד יוותר על אופציית השחקן שלו בפילדלפיה ויהפוך שחקן חופשי בלתי מוגבל, בניסיון למצוא קבוצה שתעניק לו חוזה מקסימום.

* על פי דיווחים, קליבלנד עשויה להציע לשיקגו את ג'ורדן קלארקסון והבחירה החמישית בדראפט הקרוב תמורת זאק לאבין והבחירה השביעית.

* גוראן דראגיץ' מימש את אופציית השחקן שלו (19.2 מיליון דולר), וכעת מיאמי עשויה לנסות ולחפש עליו טרייד - אולי אפילו כזה שייצא לפועל לפני הדראפט.

עוד באותו נושא

מבחן מסכם: בואו נראה כמה אתם יודעים על פלייאוף 2018/19 ב-NBA

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully