וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קוואי לאונרד עדיין שוקל ברצינות לחתום בקליפרס

ב-ESPN טוענים שגיבור האליפות "רואה בראפטורס תחנת מעבר" ושוקל בכובד ראש חזרה למערב. בוסטון מפנימה: אירווינג בדרך לברוקלין

יוטיוב

אם חשבתם שהאליפות ההיסטורית ותואר ה-MVP הכמעט בלתי מעורער של הגמר ישכנעו את לא יותירו לקוואי לאונרד ברירה אלא להישאר בטורונטו - טעות בידכם.

על פי הסקופיסט של ESPN אדריאן ווג'נראוסקי, לאונרד שיכול להפוך לשחקן חופשי לא שינה את דעתו בתקופה האחרונה, ועדיין מעדיף לעבור לאחת הקבוצות מלוס אנג'לס, בדגש על הקליפרס.

"הוא הצטרף לטורונטו והרגיש שזו באמת היתה תחנת מעבר מצוינת לשנה אחת, תחנה שהתעלתה מעל כל הציפיות - הן ברמת ההישגים והן ברמת ההתנהלות היומיומית איתו. אבל יחד עם זאת, עדיין מרחפת סכנה ממשית שהוא יחזור למערב", הכריז ווג'נראוסקי אמש. "הקליפרס נמצאים בראש הרשימה שלו, ואני חושב שלראפטורס יש עוד הרבה עבודה לעשות עד פתיחת שוק השחקנים החופשיים ב-30 ביוני כדי להשאיר את קוואי בטורונטו".

במקביל, ברחבי הליגה ממשיכים לייעץ ללאונרד מה לעשות (גם אם לא שאל). דוויט הווארד התראיין אמש ל"יאהו" ואמר של"לדעתי הוא צריך להישאר בטורונטו. הקבוצה זכתה באליפות, הוא ה-MVP, איך אפשר לעזוב את הטוב הזה? יש לו כאן הזדמנות שלא תחזור להשתקע ולבנות בטורונטו את ביתו, לנצח. להעביר את כל המשפחה ולחיות שם כל החיים, להפוך לאגדה בקנדה".

עוד בנושא

בדרך לחבור ללברון בלייקרס? ג'ימי באטלר מתכוון להפוך לשחקן חופשי
גולדן סטייט תציע חוזי מקסימום לדוראנט ותומפסון על אף הפציעות

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס חוגג זכייה באליפות. AP
גם האליפות לא שכנעה אותו. קוואי/AP

שם חם נוסף הקיץ יהיה קיירי אירווינג, שעל פי כל הסימנים מגשש את דרכו לברוקלין. אמש דווח ב"בוסטון גלוב" שבוסטון, שבימים האחרונים עדיין היתה נחושה להחתים אותו על חוזה חדש למרות שהחליט לא לממש את האופציה לעונה הבאה, שהסלטיקס מפנימים שהמצב פועל לרעתם.

"האמונה של הסלטיקס באפשרות שלהם להחתים את קיירי על חוזה חדש דועכת. כולם מאמינים שהוא כבר 'ננעל' על ברוקלין", נכתב אמש.

עוד באותו נושא

בדרך לחבור ללברון בלייקרס? ג'ימי באטלר מתכוון להפוך לשחקן חופשי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully