וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גולדן סטייט תציע חוזי מקסימום לדוראנט ותומפסון על אף הפציעות

ב-ESPN טוענים שהווריירס יציעו לשני הכוכבים חוזים חדשים לחמש שנים למרות שיושבתו בעונה הבאה. הבעלים ג'ו לייקוב עדיין נסער: "השבוע האחרון היה סיוט"

יוטיוב

ארצות הברית קמה היום (שישי) למציאות חדשה, עם אלופה קנדית. בבוקר שאחרי הזכייה ההיסטורית של טורונטו באליפות, ב-NBA עסוקים בעיקר בגולדן סטייט. הסיבה: הדילמה הבלתי אפשרית שעומדת בפני הוריירס עם תחילת הקיץ, אחרי הפציעות הקשות של קווין דוראנט וקליי תומפסון.

דוראנט סובל מקרע בגיד האכילס ויחמיץ את כל העונה הבאה כמעט בוודאות, תומפסון קרע את הרצועה הצולבת וייעדר לכל הפחות שמונה חודשים (בתסריט אופטימי יחזור אחרי פגרת האולסטאר בעונה הבאה), ובהתחשב בעובדה ששניהם שחקנים חופשיים, הווריירס יצטרכו לקבל החלטות קשות.

אז לאן הרוח נושבות? על פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, הווריירס נוטים להציע לדוראנט ותומפסון חוזי מקסימום לחמש שנים על אף מצבם הבריאותי הבעייתי - דבר שעשוי לפגוע בצורה ממשית ברמה של הסגל בעונה הבאה ובסיכוייו להתחרות על האליפות או אפילו על הפלייאוף.

"להבנתי, משיחות עם אנשים בגולדן סטייט הכוונה היא לשמור על הגרעין הזה כמה שאפשר. זה כולל חוזים מקסימליים לדוראנט ותומפסון"", טען ווינדהורסט, והוסיף שאמנם החתמה של השניים על חוזי מקסימום ידרוש מהקבוצה 350 מיליון דולר, אבל שלא מדובר במחיר מופרז משום שההכנסות כתוצאה מהמעבר לאולם החדש בסן פרנסיסקו יהיו גדולות מהרגיל.

עוד בנושא

טורונטו אלופת ה-NBA אחרי שגברה 110:114 על גולדן סטייט
אחד הפלייאופים הגדולים אי פעם: המספרים המדהימים של קוואי
לאונרד הנרגש הוכתר ל-MVP: "פקפקו בי, חשבו שאני מזייף פציעה"
קליי תומפסון סובל מקרע ברצועות הברך. סטיב קר: "זה קורע לב"

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, קליי תומפסון. GettyImages
הווריירס יוותרו על העונה הבאה בשבילם? תומפסון ודוראנט/GettyImages

הבעלים ג'ו לייקוב הבטיח אמש ש"נמצא דרך להיות תחרותיים מאוד גם בהמשך הדרך", אבל הודה שייקח לו ולקבוצה זמן להתאושש מהשבוע האחרון, אותו הגדיר כ"סיוט מתמשך".

"היה שבוע איום ונורא, אנחנו עדיין צריכים לעכל את כל ההשלכות", אמר, "יחד עם זאת אני לא אחד שאוהב להסתכל לאחור. אני לא חושב על העבר, אני כבר חושב על העתיד".

גם דמרכוס קאזינס הודה שבמידה מסוימת, הווריירס "שמחו" שלא הצליחו לכפות משחק 7, ולו בגלל החשש ששחקן נוסף ייפצע. "התחושה היתה, 'מי הבא שהולך למות?' באמת רצינו שזה ייגמר כבר, כדי לראות מי שרד", אמר לאתר "אנדיפיטד". "ברגע שראיתי את הפציעה של תומפסון הבנתי מה קרה, הבנתי שהצולבת שלו נדפקה כי ראיתי בדיוק איך הוא נחת. אלה פציעות משוגעות, ופשוט היה לנו דז'ה-וו".

עוד באותו נושא

מסאי בחמישה צעדים: כך יוג'ירי הפך את טורונטו מנמושה לאלופה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully