וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטרייד: הלייקרס פייבוריטים לאליפות, לוואר בול בנבואת זעם

בווגאס עדכנו את יחסי ההימורים אחרי שהטרייד על אנתוני דיייוס סוכם, אביו של לונזו תקף: "הם לעולם לא יזכו באליפות". וגם: הלייקרס מסמנים את קמבה ווקר ולוטשים עיניים לאירווינג ובאטלר, הפרשנים טוענים: ניו אורלינס "ניצחה". התגובות והציוצים

צילום מסך

כל הסימנים הצביעו על כך שאנתוני דייויס בדרך ללייקרס, והלילה (בין שבת לראשון) זה אכן קרה: הטרייד שינחית את כוכבה הגדול של ניו אורלינס בעיר המלאכים לצד לברון ג'יימס סוכם, ויושלם סופית רק ב-6 ביוני.

הלייקרס שילמו מחיר כמעט חסר תקדים עבור שחקן אחד: לונזו בול, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט ושלוש בחירות סיבוב ראשון כולל הבחירה מספר 4 בדראפט הקרוב הועברו לניו אורלינס, והותירו את הלייקרס עם סגל מדולל ולא מאוזן (לעת עתה).

בחירות הדראפט שהפליקנס יקבלו ייפרסו על פני לא פחות משש שנים על פי החלוקה הבאה: בחירה רביעית בדראפט הקרוב, בחירת טופ 8 מוגנת ב-2021 שתהפוך ללא מוגנת ב-2022, בחירת סיבוב ראשון לא מוגנת ב-2024, וכן אפשרות להחליף בחירות עם הלייקרס ב-2023 וב-2025.

כאמור, הסגל של הלייקרס קצר במיוחד אחרי הטרייד, במיוחד בקו האחורי. נכון לעכשיו חתומים בקבוצה דייויס, לברון ג'יימס, קייל קוזמה, מוריץ ואגנר ואיסק בונגה. השאלה הגדולה היא מי יצטרף אליהם כעת, והאם הלייקרס ינסו להחתים כוכב-על נוסף מהשוק החופשי או שמא ינסו למלא את המשבצות הפנויות בסגל בכמה שחקנים איכותיים שאינם בהכרח כוכבים.

על פי מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס", המטרה העיקרית הבאה של הלייקרס אחרי הסיכום על הטרייד היא לצרף את קמבה ווקר, שהפך שחקן חופשי בסיום העונה. הרכז המצוין, שרשם עונת שיא בשארלוט, כבר הצהיר שהוא מוכן להסתפק בחוזה נמוך מהחוזה המקסימלי שההורנטס מסוגלים להציע לו - 221 מיליון דולר לחמש שנים - כדי להישאר בקבוצה בה העביר את כל קריירת ה-NBA שלו. יחד עם זאת, ייתכן שהטרייד על דייויס ישנה את פני הדברים ויגרום לו להעדיף הצעה מהלייקרס כשתגיע אחת כזו.

שם נוסף שהוזכר בשעות האחרונות כמועמד להצטרף הוא קיירי אירווינג: הרכז אמנם כבר שם פעמיו לברוקלין, אולם ייתכן שכעת יבצע פניית פרסה ויעדיף את הלייקרס. אירווינג נחשב לחבר קרוב של דייויס ובחודשים האחרונים התפייס עם לברון ג'יימס והתבטא לא אחת בשבחו, מה שהתפרש בארצות הברית כאמירות שהניחו את היסודות לשיתוף פעולה מחודש בין השניים, למרות היחסים הקרירים בין השניים בקדנציה המשותפת הקודמת בקליבלנד.

אופציה הגיונית נוספת היא ג'ימי באטלר, שלא מתכוון לממש את האופציה לעונה נוספת בפילדלפיה ועל פי דיווחים בארצות הברית שוקל ברצינות להצטרף ללייקרס. בארצות הברית היה גם מי שהעלה אפשרויות נועזות יותר: בריאן ווינדהורסט מ-ESPN טען שקוואי לאונרד, שאף הוא יכול להפוך שחקן חופשי, "אמנם אמור להעדיף את הקליפרס שם יוכל להיות הכוכב הראשי, אבל אי אפשר לדעת באמת מה עובר לו בראש". כמו כן, העלה ווינדהורסט את שמו של קווין דוראנט כאפשרות, הגם שהיא קלושה למדי.

גם שחקנים בקליבר קצת יותר נמוך הוזכרו כמועמדים. ג'יי ג'יי רדיק (שחקן חופשי), מלקולם ברוגדון (שחקן חופשי מוגבל), כריס מידלטון (שחקן חופשי מוגבל), דני גרין (שחקן חופשי) - כל אחד מהם עשוי להצטרף.

עוד באותו נושא

אנתוני דייויס עובר ללייקרס תמורת בול, אינגרם, הארט ובחירות דראפט

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס לצד שחקן ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. AP
מי יחבור אליהם? לברון ואנתוני דייויס/AP

כך או כך, על אף חוסר הוודאות בנוגע לסגל, בלאס וגאס כבר עדכנו את יחסי ההימורים על העונה הבאה כך שהלייקרס הם הפייבוריטים המובהקים לאליפות. אחריהן מקבלות היחס הטוב ביותר לאליפות מילווקי ולוס אנג'לס קליפרס, כשטורונטו ויוסטון הן הבאות בתור.

מטבע הדברים, למרות שהטרייד היה באוויר זמן רב הוא הסעיר את קהיליית ה-NBA. באופן לא מפתיע, המבקר הגדול ביותר של הטרייד היה לוואר בול, אביו של לונזו שיפתח כעת דף חדש בניו אורלינס הצעירה.

"אני מבטיח לכולכם: זו תהיה העסקה הכי גרועה של הלייקרס אי פעם, והם לעולם לא יזכו באליפות", אמר בול בנבואת זעם עצבנית. "הם הולכים להתחרט על זה, כי הם התרסקו לחלוטין. הם בדרך להתרסקות, אבל אני הולך ליהנות מזה, כי לפחות הבן שלי נטש את הספינה לפני שהיא טובעת. נתתי להם צ'אנס, אבל תמיד אמרתי - היום שבו הם יוותרו על הבן שלי יהיה יום אסונם. תאמינו לזה".

לברון ג'יימס כבר בירך על המוגמר, העלה לאינסטגרם תמונה משותפת של השניים במדי הלייקרס וכתב: "AD בדרך, בוא נעשה את זה אחי. זו רק ההתחלה....#המופע של הלייקרס".

באופן מעט מפתיע, מג'יק ג'ונסון שיבח את הלייקרס על המהלך והקדיש מילים חמות גם לרוב פלינקה, אותו האשים רק לפני כמה שבועות ב"תקיעת סכינים בגב" לפני שעזב את תפקיד נשיא המועדון. "טרייד נהדר רוב פלינקה! עבודה מצוינת", צייץ, והילל את גם ג'יני באס: "אומת הלייקרס, רציתם לראות את ג'יני באס מתעלה על עצמה ומביאה את האליפות בחזרה ל-LA, ועכשיו היא עושה את זה. עבודה נהדרת שלה. הלייקרס שוב ייאבקו על האליפות, ואני יודע שללברון ג'יימס יש חיוך גדול על הפרצוף עכשיו.

הפרשנים בארצות הברית התקשו להחליט מי "ניצחה" את הטרייד, בעיקר משום ששתי הקבוצות הזדקקו זו לזו בצורה די נואשת: הפליקנס ידעו שיקבלו את התמורה הכי טובה מהלייקרס בהתחשב בכך שדייויס לא תכנן לחתום על חוזה ארוך טווח באף קבוצה אחרת, ומנגד הלייקרס אמנם שילמו מחיר יקר במיוחד, אבל סוף סוף צירפו ללברון ג'יימס המתבגר כוכב אמיתי, אולי בשנה האחרונה שג'יימס עוד יהיה בשיאו.

רמונה שלבורן מ-ESPN טענה ש"הלייקרס עוד עלולים להתחרט בגדול על העסקה הזו, בהתחשב בחוסר הוודאות סביב היכולת של לברון ג'יימס", וגם בריאן ווינדהורסט ציין ש"הלייקרס עשו ויתור חסר תקדים בכל הקשור לבחירות דראפט. העתיד שלהם לחלוטין לא בידיים שלהם עכשיו".

גם זאק לואו כתב ש"התגובה הראשונית שלי היא שאין שום סיכוי שזו עסקה רעה עבור ניו אורלינס בהתחשב בנסיבות ובשוק שהיה ל-AD. זו מהפכה טובה, ויש סיכוי שהיא תהפוך לעוד יותר טובה אם הלייקרס יפשלו בטווח הארוך. הבחירה הרביעית בדראפט שהלייקרס קיבלו גרמה לטרייד לקרות. ויחד עם זאת, כמו שאמרתי לא פעם כשהמגעים התחילו לפני הטרייד דדליין בעונה החולפת - ההצעה הראשונית של הלייקרס לא היתה בדיחה כמו שכולם עשו ממנה".

גם בצד השני של העיר מברכים

דייויד ווסט יודע מי ניצחה את הטרייד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully