וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס עובר ללייקרס תמורת בול, אינגרם, הארט ובחירות דראפט

עסקת ענק ב-NBA: הכוכב ישתף פעולה עם לברון ג'יימס בלוס אנג'לס, והפליקנס יקבלו בתמורה את לונזו בול, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט ושלוש בחירות סיבוב ראשון, כולל בחירה 4 בדראפט הקרוב

צילום מסך
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, עם אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
ישתפו פעולה. אנתוני דייויס ולברון ג'יימס/AP

חובבי ה-NBA עדיין לא הספיקו לעכל את זכייתה של טורונטו ראפטורס באליפות, וכבר ניחתה עליהם בשורה גדולה: אנתוני דייויס עובר מניו אורלינס ללוס אנג'לס לייקרס. כך מדווחת התקשורת האמריקאית.

דייויס, 26, שנבחר ראשון בדראפט 2012, כבר מעוניין מזה זמן רב לעזוב את הפליקנס. הלילה (בין שבת לראשון) הוא קיבל את מבוקשו כשעבר לעיר המלאכים. הלייקרס ישלמו לא מעט עבור שיתוף הפעולה של הכוכב עם לברון ג'יימס - לונזו בול, ברנדון אינגרם וג'וש הארט ושלוש בחירות סיבוב ראשון, כולל בחירה מספר 4 בדראפט הקרוב.

בחירות הדראפט שהפליקנס יקבלו ייפרסו על פני לא פחות משש שנים על פי החלוקה הבאה: בחירה רביעית בדראפט הקרוב, בחירת טופ 8 מוגנת ב-2021 שתהפוך ללא מוגנת ב-2022, בחירת סיבוב ראשון לא מוגנת ב-2024, וכן אפשרות להחליף בחירות עם הלייקרס ב-2023 וב-2025.

דייויס מיוצג על ידי "Klutch Sports" בראשותו של סוכן העל ריץ' פול, שמהלכיו מושפעים לא אחת מהלקוח הבכיר של המשרד, לברון ג'יימס. העובדה שבצד השני של העסקה עומד דיוויד גריפין, לשעבר ה-GM של ג'יימס בקליבלנד, עזרה לכל הצדדים, גם ללייקרס שקיבלו את דייויס וגם לגריפין, שלא היה צריך לערב צד שלישי בעסקה.

המאוכזבת הראשית מהעסקה היא בוסטון, שהתחרתה עם הלייקרס ראש בראש על דייויס. ברוקלין ולוס אנג'לס קליפרס הביעו התעניינות, אבל לא הגיעו לכדי שיחות משמעותיות עם ניו אורלינס.

לברון מברך

גם מג'יק מצטרף לברכות

והרי תגובתו של לוואר בול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully