וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חשודים נעצרו במעורבות בירי בטורונטו. החשד: מדובר בפעולת טרור

מניין הפצועים במצעד האליפות של הראפטורס עלה לארבעה, מפקד המשטרה המקומית סיפר: "עצרנו חשודים חמושים, לא שוללים אף כיוון חקירה"

צילום ועריכת וידאו: צילום גולשים

מצעד האליפות של טורונטו ראפטורס הפך אמש (שני) ממאורע חגיגי לזירה שותתת דם, אחרי שיריות נורו לעבר אלפי אוהדים ששהו בכיכר ניית'ן פיליפ שבעיר. למרות שהחגיגות על הבמה המרכזית חודשו תוך תוך זמן קצר, היריות זרעו הרס ובהלה בעיר. מפקד משטרת טורונטו מארק סונדרס התייצס זמן קצר לאחר מכן מול המצלמות וסיפר שבמהלך היריות נפצעו ארבעה בני אדם (אף אחד מהם לא נמצא בסכנת חיים על פי הודעת המשטרה), וכמה עשרות נוספים נפצעו פציעות יבשות במסגרת המנוסה מהזירה.

על פי דיווחים בקנדה נעצרו שלושה חשודים במעורבות באירוע, ונבדק בין היתר שמדובר היה בפעולת טרור איסלאמי מתוכננת היטב. גם האפשרות שמדובר ביורה בודד שפעל על דעת עצמו לא נשללת. "עצרנו כמה חשודים חמושים, וזו תחילת החקירה שלנו", אמר סונדרס, שביקש מהציבור להעביר למשטרה סרטונים ותמונות מזירת האירוע שעשויים לסייע לחקירה.

עוד בנושא

ירי במהלך מצעד האליפות של טורונטו ראפטורס
התרומה של ג'ורדן לויד לאליפות של טורונטו
גאסול וגרין מחכים להחלטה של קוואי לאונרד

אוהדים בורחים מהזירה

בקנדה נשמעה גם ביקורת על ה"השתקה" של האירוע, אולם במשטרה דחו את הטענות והסבירו שהמעצרים המהירים שבוצעו הסירו כל חשש מירי נוסף לעבר האוהדים. "אנחנו לא שמחים ממה שקרה כאן היום, אבל גם לא ניתן לירי להגדיר את האירוע הפנטסטי שהתרחש כאן היום", אמר מפקד המשטרה.

ראש עיריית טורונטו ג'ון טורי אמר ש"זה מאכזב ומכעיס כשמישהו מגיע חמוש באקדח לאירוע כל כך משמח. אני מקווה שימצו את הדין עם האשמים".

עוד באותו נושא

ירי במהלך מצעד האליפות של טורונטו ראפטורס

לכתבה המלאה

את הרגע המצחיק של הערב סיפק קוואי לאונרד, שגילה לא מעט הומור עצמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully