וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי במהלך מצעד האליפות של טורונטו ראפטורס

אלופת ה-NBA הוציאה מעל 2 מיליון איש לרחובות. בעיצומן של החגיגות נורתה אישה והמונים החלו לנוס בבהלה. המשטרה הכריזה על מצב חירום בגלל האירוע הדרמטי, אבל המסיבה חודשה במהרה

צילום ועריכת וידאו: צילום גולשים

בין 2-1.5 מיליון אוהדים חגגו היום (שני) עם טורונטו ראפטורס את הזכייה ההיסטורית באליפות ה-NBA, כשהקבוצה הקנדית מקיימת את מצעד האליפות המסורתי. המצעד החל בפרינסס גייט ומשם נע צפונה עד לחגיגת הסיום בכיכר ניית'ן פיליפס.

במהלך האירוע החגיגה נעצרה לכמה דקות כשהכרוז מבקש מכולם להישאר רגועים למרות שהיה איזה אירוע בסמוך לחגיגות. כעבור כמה דקות הנאומים התחדשו. משטרת טורונטו צייצה מיד כי היו יריות בכיכר בה נערכו החגיגות (ניית'ן פיליפ). על פי הציוץ היו דיווחים על אישה פצועה ואנשים שרצו בבהלה. המשטרה מטפלת באירוע, כך לפי הציוץ. יש לציין כי זו הייתה חגיגת האליפות עם כמות הקהל הכי גדולה אי פעם ולכן ייתכן שנפצעו אנשים גם מהריצה המבוהלת אחרי שנשמעו היריות.

אוהדי טורונטו קראו בשמו של קוואי לאונרד, צעקו "MVP, MVP" וביקשו ממנו להישאר. בשעה 22:30 שעון ישראל (15:30) ואחרי שעות של עיכובים, התחילו להעלות את שחקני האלופה סוף סוף אל הבמה. מבין כוכבי האליפות הגדולים הראשון לעלות היה פרד ואנווליט, שזכה לעידוד אדיר מהקהל. אחריו עלה סרג' איבקה. אחריהם, באופן די מפתיע יש לומר, עלה לבמה המאמן ניק נרס ומיד אחריו הג'נרל מנג'ר בובי וובסטר. לאחר מכן חזרו להציג את השחקנים כשמארק גאסול מגיע ואחריו דני גרין, פסקאל סיאקם, קייל לאורי שעלה עם גביע האליפות ואחרון אחרון חביב עלה על הבמה כמובן ה-MVP של סדרת הגמר, קוואי לאונרד.

עוד בנושא:
הלייקרס יתקשו לצרף כוכב שלישי, טורונטו מחכה לשמוע מקוואי לאונרד
מבחן מסכם: בואו נראה כמה אתם יודעים על פלייאוף 2018/19 ב-NBA
העידן הפתוח: ה-NBA כבר לא תיראה אותו דבר ביום שאחרי הגמר
מסאי בחמישה צעדים: כך יוג'ירי הפך את טורונטו מנמושה לאלופה

אישה נלקחת לאמבולנס במהלך חגיגות האליפות של טורונטו. רויטרס
אישה נלקחת לאמבולנס אחרי שנפצעה/רויטרס

המאמן ניק נרס היה הראשון לנאום על הבמה ואמר: "אני רוצה להגיד תודה לשחקנים הנהדרים האלה, שהציגו נחישות ואופי. הגיע להם לזכות באליפות. אני רוצה להודות גם לצוות שלי".

קוואי לאונרד הגיע לדבר אחרון ואמר: "אני רוצה להודות לכולכם שקיבלתם אותי יפה כל כך. זה הפך את החוויה שלי להרבה יותר טובה. החברים שלי עזרו לי לעשות את מה שאני עושה על הפרקט ועכשיו אנחנו אלופים. תיהנו מהרגע הזה ותיהנו עם זה".

קייל לאורי עלה אחריו ואמר: "אני רוצה להודות לכל האוהדים שהגיעו לכאן. אנחנו לא היינו עושים את זה אלמלא התמיכה שלכם. החבורה הזו של השחקנים, המאמנים, הצוות, כולנו עשינו את זה ביחד. עבדנו יום אחרי יום, התאמנו. כולכם האחים שלי לנצח. אנחנו עכשיו אלופי העולם ביחד וזה מה שיפה. אני שוב מודה לכם שהגעתם, אנחנו מעריכים את זה מאוד".

דני גרין: "אני רוצה להודות לחבריי בקבוצה, אני מקווה שהצלחתי לעזור לכם עם מנהיגות בחדר ההלבשה. אני יודע שהייתי קוץ בתחת כל העונה כשניסיתי להיות מאמן-שחקן, אבל כולכם לימדתם אותי המון ותמכתם בי. אני מעריך אתכם מאוד ומודה לכם. לאוהדים: אני רוצה להודות לכם שקיבלתם אותי יפה למרות שאני הבחור האחר בטרייד ונתתם לי להרגיש כמו בבית. אני מקווה שנעשה את זה גם בשנה הבאה".

פסקאל סיאקם: "אני רוצה להודות לכם האוהדים, אנחנו אלופי העולם והכול בזכותכם. תודה רבה לכולכם".

פרד ואנווליט הנרגש אמר: "אני רוצה לומר שאתם האוהדים צריכים ליהנות מהרגע הזה, זה רגע מיוחד מאוד לכולנו, לעיר ובשבילי באופן אישי. הרגתם אותנו אחרי כל הפסד ואחרי שהפסדנו בסדרות בשנים שעברו. עכשיו אתם צריכים להודות לנו כי עמדנו בלחץ, עמדנו בלחץ ואתם יודעים את זה".

סרג' איבקה: "אתם תומכים בנו במשך כל כך הרבה שנים והייתם כל כך רעבים, חיכיתם לזה במשך שנים. בגלל זה החברים שלי ואני בישלנו לכם את הגביע הזה שכאן על הבמה. אני רוצה להודות לכם על זה שתמיד תמכתם בנו, אף פעם לא ויתרתם. כשאף אחד לא האמין בנו, אתם תמיד המשכתם להאמין בנו".

נורמן פאוול שאג: "אנחנו אלופי העולם! אני נמצא כאן במשך ארבע שנים ותמיד היינו קרובים מאוד בפלייאוף ועכשיו אנחנו כאן על הבמה וזו ברכה בשבילכם. אני שמח שזכינו לחלוק איתכם את הרגעים האלה. תיהנו מהרגע הזה, מהזמן הזה ומהאליפות הזו. תעשו הרבה רעש כל הקיץ".

הראפר דרייק עלה ואמר: "אני רוצה שכולנו נראה פה לאחי קוואי לאונרד מה זה אומר בשבילנו כי זה מגיע לו. אני יודע שכולכם בטלפונים ורואים סרטונים ודברים. אני רוצה שתפנו למישהו שאתם לא מכירים ותחבקו אותו, תברכו אותו על זה שהוא חלק מהעיר הטובה ביותר בעולם ושהוא אלוף ה-NBA. תנו למישהו חיבוק. זה מה שאני אוהב לראות, אני אוהב לראות את כל האהבה. אני אוהב כל אחד ואחד מכם ומקווה שתיהנו מהרגע כי זה מגיע לכם".

עוד באותו נושא

אל תשאירו אותו מחוץ לפריים: התרומה של ג'ורדן לויד לאליפות של טורונטו

לכתבה המלאה

קוואי לאונרד אמר בטלוויזיה הקנדית: "אף אחד לא הלך לעבוד היום, זה מטורף לגמרי מה שהולך פה". מצטיין סדרת הגמר התייחס לשאלה מתי הוא האמין שטורונטו ראפטורס מסוגלת לזכות באליפות ואמר: "במחנה האימונים הסתכלתי על כולם ואמרתי להם שאנחנו צריכים להתרכז במטרה אחת וכולם הגיעו לעונה עם ריכוז מקסימלי. כל הזמן האמנו". לאונרד התייחס למה שעבר על השחקנים מאז הזכייה באליפות ואמר: "הימים האחרונים היו מדהימים, לא ישנו, חגגנו הרבה ונמשיך עם זה. זו עיר אחרת, מדינה אחרת ואני אלוף, זו תחושה נהדרת".

פסקאל סיאקם, שקלע 19 נקודות למשחק בפלייאוף, אמר: "זה מטורף, אני לא יודע כבר מה להגיד. זה פשוט משוגע. אני רוצה ליהנות מהרגע, אני לא מסוגל לחשוב על מה להגיד כרגע. רק רוצה לשמוח. האנשים פה צריכים לחגוג את האליפות הזו לנצח. אנחנו צריכים לעשות את זה שוב. זה העניין עם אליפות, אתה זוכה בזה ורוצה לזכות בזה שוב. אני לא יכול להגיד בטלוויזיה איך היו הימים מאז הזכייה באליפות, יש לנו את האוהדים הכי טובים בעולם, אנחנו שמחים כל כך. קיבלתי הודעות מהמון אנשים, כולל קווין דוראנט, אלכס סונג ואחרים".

מארק גאסול: "השמחה והאהבה של האוהדים זה אדיר, פשוט כיף להיות פה. הצלחנו להרים את עצמנו, עזרנו אחד לשני, סמכנו אחד על השני והצלחנו לזכות בתואר בסופו של דבר". כשנשאל על העובדה שהוא ואחיו פאו זכו באליפויות אמר הסנטר הספרדי: "מה שחשוב לי עכשיו זה חבריי לקבוצה, טורונטו וכל המדינה. זה לא אני והמשפחה שלי עכשיו, אלא אני והמשפחה השנייה שלי. כדורסל צריך לקרב אנשים אחד לשני, ברור שזה הרבה יותר קל כשאתה מנצח. ב-72 השעות האחרונות נהננו מאוד, היה אדיר וכיף גדול. אי אפשר היה לדמיין סוף טוב יותר. זה נהדר". על ההעברה שלו מממפיס אמר: "היה לי עצוב שיונאס ולאנצ'יונאס היה צריך לעזוב כדי שאני אגיע, אבל אני שמח מאוד שהכול הסתדר לטובה".

פרד ואנוליט: "אני מנסה ליהנות מכל העבודה שהשקענו במהלך העונה. תראו את האנשים פה, כולם בטירוף. קשה לתאר את זה במילים, צריך להסתכל מסביב ולהבין מה קורה פה. החלק הכי כיפי הוא החלק הנוכחי, לחגוג עם האוהדים שלנו. זה דבר גדול בשבילנו". קייל לאורי: "בשביל הדבר הזה הלכנו לזכות באליפות, זה בלתי ייאמן".

קוואי לאונרד שחקן טורונטו. רויטרס
קוואי לאונרד על הבמה/רויטרס

מאמן טורונטו ניק נרס, שהפך למאמן הרוקי התשיעי בהיסטוריה שזוכה באליפות, אמר: "לא ידעתי למה לצפות, חשבנו שהמצעד יהיה מדהים, אבל אי אפשר לדמיין מה יהיה. זה מגניב מאוד. כל פעם שהיא פעם ראשונה זה משהו גדול, בטח למועדון, לעיר ולמדינה בכלל. זה משמעותי מאוד ודרש הרבה עבודה כדי להביא את טורונטו למקום הזה. דיברנו על המצעד וכמה הוא יהיה גדול, אז זה די מגניב". לאוהדים אמר המאמן: "האוהדים כאן עזרו לנו מאוד במהלך העונה. הם שרו את ההמנון של קנדה במשחק מספר אחת והשחקנים של גולדן סטייט הבינו לאן הם הגיעו".

דני גרין: "לא האמנתי שיהיו פה כל כך הרבה אנשים, נראה שיש פה איזה 36 מיליון אנשים. ניסינו לעשות הכול כדי להחזיר להם על האהבה במהלך העונה ואני שמח שעשינו את זה. זה היה חתיכת מסע, לא ידעתי איך אני אתקבל פה, איך יקבלו אותי במדינה חדשה. הייתי צריך להתרגל לשיטה חדשה, לא ידעתי מה יהיה עם קוואי ולזכות באליפות היה קשה מאוד. זה מיוחד מאוד לזכות עם קוואי, אנחנו מכירים אחד את השני ושיחקנו ביחד. זכינו באליפות שוב בקבוצה אחרת ובקונפרנס אחר. זה משהו שלא נשכח וניקח איתנו עד סוף הקריירה. אני תמיד מנסה להביא משהו למשחק. יש לפעמים ערבים לא מספיק טובים, אבל תמיד צריך לעזור לשחקנים לעשות את הדברים שמנצחים משחקים. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. אני מרגיש כאילו אנחנו ביום אחד ארוך מאוד מאז הזכייה באליפות".

קייל לאורי שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
לאורי עם הגביע/רויטרס
אוהדי טורונטו מתחבאים אחרי הירי בצעדת האליפות. רויטרס
אוהדים מתחבאים אחרי הירי/רויטרס
שוטרים ואוהדים של טורונטו רצים אחרי היריות במצעד האליפות. רויטרס
שוטרים ואוהדים רצים אחרי היריות/רויטרס
אוהד טורונטו מקבל טיפול רפואי אחרי שנפצע במהלך צעדת האליפות. רויטרס
אוהד טורונטו מקבל טיפול רפואי/רויטרס
דרייק ראפר קנדי ואוהד של טורונטו. רויטרס
הראפר דרייק מבסוט מהחיים/רויטרס
קייל לאורי שחקן טורונטו עם הראפר והאוהד דרייק. GettyImages
לאורי ודרייק באוטובוס/GettyImages
פסקאל סיאקם שחקן טורונטו. GettyImages
סיאקם/GettyImages
קוואי לאונרד שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
קוואי לאונרד/רויטרס
אוהדי טורונטו ראפטורס מצעד האליפות. רויטרס
כמה אוהדים/רויטרס
אוהדי טורונטו ראפטורס. רויטרס
אוהדי טורונטו חוגגים ברחובות/רויטרס
סרג' איבקה שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
איבקה חוגג/רויטרס
אוהדי טורונטו ראפטורס במצעד האליפות. רויטרס
אוהדי טורונטו/רויטרס
פסקל סיאקם שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
בטירוף. סיאקם/רויטרס
קייל לאורי שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
קייל לאורי שחקן טורונטו ראפטורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully