וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה שוב תוקף את נבחרת ארגנטינה: "כרגע גם טונגה תנצח אותנו"

כוכב העבר לא אהב את היכולת וההפסד 2:0 לקולומביה. ריקרדו לה וולפה: "כדורגל חסר משמעות". חמישה שינויים יבוצעו בהרכב?

יוטיוב

לא כך קיוותה נבחרת ארגנטינה לפתוח את קופה אמריקה 2019. האלביסלסטה נראו רע מאוד, הפסידו 2:0 לקולומביה וביכולת הזו אפילו העפלה לשלב הבא לא נראית בטוחה. על פי דיווחים ב"קלארין", במחנה הנבחרת מנסים להרגיע את הרוחות, אף שהאווירה בקרב השחקנים מדוכדכת למדי.

פרנקו ארמני צפוי לשמור על מקומו בין הקורות גם מול פראגוואי, אולם ביתר ההרכב עשויים להירשם לא מעט שינויים. בתקשורת המקומית טוענים כי חמשת השחקנים שעשויים לפתוח הם מילטון קאסקו, מתיאס סוארס, רודריגו דה פול, מרכוס אקוניה ורוברטו פריירה. גידו רודריגס ככל הנראה יירד לספסל, כשגם מקומו של אנחל די מריה כלל לא מובטח.

דייגו מראדונה, מהמבקרים הגדולים ביותר של נבחרת ארגנטינה בשנים האחרונות, גם הפעם לא חסך בביקורת. "אתם מבינים שכרגע גם טונגה יכולה לנצח אותנו?" תהה שחקן העבר. "בזמנו היתה לנו יוקרה. מה נשאר מהחולצות של הנבחרת?"

עוד בנושא:

קופה אמריקה: אורוגוואי מחצה את אקוודור 0:4
מסי זעם על כר הדשא ה"מזעזע", בארגנטינה קוטלים: "נגמרו לו התירוצים"
קופה אמריקה: ארגנטינה וליאו מסי פתחו עם הפסד 2:0 מאכזב לקולומביה
פיליפה קוטיניו על שריקות הבוז של הקהל בהפסקה: "זה טבעי"

גם שוער העבר ריקרדו לה וולפה, שאימן שלל קבוצות בארגנטינה ובדרום אמריקה לאורך השנים, חושש ממה שעתיד להגיע ביכולת שכזו. "אין הנעת כדור", אמר. "הנבחרת משחקת כדורגל חסר משמעות כרגע. הכדור לא זז במרכז השדה, אני מופתע שאין שיפור. כולנו מקווים שמשהו ישתנה, אבל הכל ממשיך אותו דבר בדיוק".

מאמן העבר בורה מילוטינוביץ' בכל זאת מעריך שעם מסי, אפשר ללכת עד הסוף: "הכל אפשרי איתו. הוא ברכה מאלוהים. כן, המשחק הקרוב יהיה חשוב, אבל בכדורגל הכל פתוח עד הרגע האחרון. קולומביה לא הפתיעה אותי, יש לה כמה שחקנים מצוינים".

גם רדמאל פלקאו עדיין מאמין בפרעוש: "אני משוכנע שהוא יכבוש בימים הקרובים. אבל אם הוא יבקיע, ירצו שיבקיע פעמיים. אם הוא יבקיע בבעיטה חופשית, יגידו שהחומה לא עמדה כמו שצריך. אם ארגנטינה תפסיד, זו אשמתו. זה המחיר שאתה משלם על כך שאתה הטוב בעולם".

עוד באותו נושא

מסי זעם על כר הדשא ה"מזעזע", בארגנטינה קוטלים: "נגמרו לו התירוצים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully