וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: אורוגוואי מחצה את אקוודור 0:4

קבאני כבש שער יפהפה, סוארס הוסיף והאלביסלסטה חגגו את ניצחונם הגבוה ביותר בטורניר מאז 1967. קטאר חזרה מ-2:0 ל-2:2 עם פרגוואי

עריכה: מתן חדד

בפלייר: פול פוגבה בעוד פגרה סוערת

הקופה אמריקה נמשך הלילה (בין ראשון לשני) עם הצגה גדולה של אורוגוואי, אחד המועמדות המובילות ללכת עד הסוף, שהביסה את אקוודור 0:4 במשחק הפתיחה שלה. עוד קודם לכן, חזרה קטאר מ-2:0 ל-2:2 מפתיע עם פרגוואי.


עוד בנושא
קופה אמריקה: ארגנטינה וליאו מסי פתחו עם הפסד 2:0 מאכזב לקולומביה
ליאו מסי זעם על כר הדשא ה"מזעזע", בארגנטינה קוטלים: "נגמרו לו התירוצים"

שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני. רויטרס
יופי של ביצוע. קבאני/רויטרס

אורוגוואי - אקוודור 0:4

פתיחה מושלמת לאלביסלסטה, עם ניצחון מוחץ שהראה כמה מסוכנים הם. ניקולס לודיירו כבש את הראשון כבר בדקה השישית, מבישול של לואיס סוארס ובסיוע ה-VAR, חוסה קינטרו הורחק בדקה ה-24 ואז אקוודור כבר התפרקה לגמרי. אדינסון קבאני הכפיל עם שער יפהפה (33), לואיס סוארס הצטרף גם הוא לחגיגה (44) ובירידה לחדרי ההלבשה הוליכה אורוגוואי 0:3. ארתורו מינה חתם עם שער עצמי (78), וסידר לאלביסלסטה את ניצחונם הגבוה ביותר בטורניר מאז 1967. "היו לנו ההזדמנויות שלנו וניצלנו אותן", סיכם קבאני. אקוודור שומרת על מעמדה כאחת משתי נבחרות דרום אמריקאיות בלבד שטרם ניצחו בקופה.

שחקני נבחרת אורוגוואי עם לואיס סוארס. רויטרס
הכי קל שיש. סוארס והחברים/רויטרס

פרגוואי - קטאר 2:2

עבור הקטארים זו נקודה מכובדת מאוד בהופעתה הראשונה בטורניר (לצד 10 נבחרות מדרום אמריקה, ויפן שכבר השתתפה בעבר בטורניר), והנבחרת שתארח את מונדיאל 2022 מוכיחה שוב שיש בה פוטנציאל, ומזכירה מדוע בתחילת השנה היא זכתה באליפות אסיה. אוסקר קרדוסו כבש את הראשון לפרגוואי בדקה ה-4 בפנדל, הקטארים לחצו והיו קרובים לשוויון, אבל בדקה ה-56 הדרום אמריקאים עלו ל-0:2 משער מצוין של דרליס גונסאלס שהפגיז מחוץ לרחבה. עלמואז עלי הצליח לצמק לקטארים בדקה ה-68 בבעיטה שהוסטה וקיבלה זווית ועלתה מעל לשוער, ובדקה ה-77 הגיע השוויון המוצדק: בועלם חוחי כבש מקרוב בסיומה של עוד התקפה יפה, והשווה ל-2:2.

וכך אחרי משחק אחד קולומביה (שגברה על ארגנטינה) בראש הבית עם שלוש נקודות, וארגנטינה נותרה במקום האחרון, מתחת לפראגוואי וקטאר (עם נקודה אחת). ואם מסי וחבריו חשבו שהמשחק מול קטאר הוא נקודות בטוחות והמאבק שלהם על מקום ברבע הגמר יהיה רק מול פראגוואי, הערב הם גילו שגם מול הנבחרת מהמפרץ יהיה לא קל.

בועלם חוחי, שחקן נבחרת קטאר. רויטרס
הקטארים דוהרים. חוחי/רויטרס
דרליס גונסאלס, נבחרת פראגוואי. רויטרס
יהיה קשה לעלות לרבע. גונסאלס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully