וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין קוק משוכנע: "קווין דוראנט יחזור מהפציעה כשהוא פי 10 טוב יותר"

אחד מחבריו הקרובים ביותר של כוכב גולדן סטייט אופטימי לגבי השיקום. על רגע הפציעה: "נשבר לי הלב. במחצית הוא נתן לנו את הכוח לנצח"

עריכת וידאו: מתן חדד

קווין דוראנט נותח אמש (רביעי) בהצלחה, אולם עדיין לא ברור כמה זמן תיקח תקופת השיקום שלו, והאם יוכל לקחת חלק בעונת 2019/20. לחזור לאותה רמה אחרי קרע בגיד האכילס זו כמעט בלתי אפשרית, כפי שראינו פעם אחר פעם ב-NBA, אולם אם שואלים את קווין קוק, ל-KD לא תהיה בעיה לעשות זאת.

"הוא הולך לחזור טוב פי 10", התעקש חברו לגולדן סטייט, שנחשב לאחד האנשים הקרובים ביותר אליו. "זה סוג האדם שהוא, אין לי ספק בכך בכלל. הוא לא יחזור אותו שחקן - הוא יחזור טוב יותר".

קוק ודוראנט מכירים זמן רב, מאז ששניהם היו נערים, מה שהפך את הפציעה של כוכב הווריירס במשחק 5 של גמר ה-NBA לקשה עוד יותר עבור הגארד המחליף. "היתה לי בחילה, כאב לי, לבי נשבר", סיפר. "הוא נתן את הלב והנשמה לקבוצה הזאת, עבד כל כך קשה, קרע את התחת כדי לחזור. הוא נתן לנו את הדחיפה לה היינו זקוקים. העובדה שנעדר 33 יום ואז חזר במשחק מכריע ועשה מה שעשה ב-12 הדקות הללו אומרות עליו הכל. הוא סיכן את עצמו בשבילנו".

לטענת קוק, אף שככל הנראה כבר הבין את חומרת הפציעה, דרבן דוראנט דרבן את חבריו במחצית המשחק. "הוא נתן לנו בחדר ההלבשה את כל הכוח שהיינו צריכים כדי לנצח. לא היינו זקוקים לנאום - הנוכחות שלו הספיקה. כולם חיבקו אותו, כולם אוהבים אותו".

עוד בנושא:

הקרע הזה כבר לא יתאחה לעולם: השלכות הפציעה של קווין דוראנט
סטיב קר מגיב לביקורות: "לא הייתי משנה כלום בהתנהלות סביב דוראנט"
קווין דוראנט נותח בהצלחה ואישר כי קרע את גיד האכילס
הלייקרס ובוסטון החלו במגעים עם ניו אורלינס בנוגע לאנתוני דייויס

קנדריק פרקינס על הפציעה

סטיבן איי סמית' עדיין היה נותן לדוראנט חוזה מקסימום

אוהדת טורונטו מתנצלת בשם קנדה על התגובה של אוהדי הראפטורס לפציעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully