וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ובוסטון החלו במגעים עם ניו אורלינס בנוגע לאנתוני דייויס

לוס אנג'לס מוכנה לוותר על בול, אינגרם ובחירה 4, הסלטיקס לא נרתעים מהאיומים של ריץ' פול וינסו להחתים מחדש גם את אירווינג

עריכת וידאו: מתן חדד

בניו אורלינס כבר הבינו שלא יצליח להשאיר את אנתוני דייויס, וכעת כל שנותר להם הוא לנסות ולמצוא את ההצעה הטובה ביותר על האולסטאר. אדריאן ווג'נראוסקי מדווח הלילה (רביעי) כי הפליקנס החלו בשיחות עם לוס אנג'לס לייקרס ובוסטון, כשהאחרונה לא נרתעת בינתיים מהדיווחים לפיהם דייויס לא יסכים לחתום בשורותיה על חוזה חדש.

מוקדם יותר הערב פורסם ב"ספורטס אילוסטרייטד" ראיון עם סוכנו של AD, ריץ' פול, שהבהיר כי אם השחקן שלו יישלח לסלטיקס בטרייד, הוא ישחק אצלה עד תום העונה הנוכחית - לא יותר. "הם יכולים לעשות עליו טרייד, אבל רק לשנה אחת", הבהיר. "הוא יעבור לשם וישחק על פי החוזה שלו, אבל אז יהיה שחקן חופשי ב-2020. כבר הבהרתי להם את זה. אל תאשימו אותי אם הוא יעזוב והם סתם ויתרו על נכסים".

ייתכן והדיווחים של ווג'נראוסקי אומרים גם משהו על עתידו של קיירי אירווינג, שבחר, כצפוי, שלא לנצל את האופציה לשנה האחרונה בחוזהו בבוסטון (בשווי 21.3 מיליון דולר), והפך שחקן חופשי לא מוגבל. הסלטיקס יודעים כי הסיכוי היחיד שלהם להשאיר את דייויס מעבר לעונה הנוכחית היא לצוות לצידו לפחות שם גדול נוסף אחד, ואירווינג הוא בהחלט כזה, על אף הצורה המאכזבת בה הסתיימה העונה החולפת. "הם יעשו כל מה שהם יכולים כדי להשאיר את קיירי", צייץ העיתונאי כריס מאניקס.

על פי מארק שטיין מ"ניו יורק טיימס", הלייקרס יהיו מוכנים לשלוח לפליקנס את ברנדון אינגרם, לונזו בול ואת הבחירה הרביעית בדראפט הקרוב, אך מעדיפים כרגע שלא לכלול בעסקה את קייל קוזמה, למורת רוחה של ניו אורלינס. "מבין השחקנים הצעירים של הלייקרס, ניו אורלינס הכי רוצה את קוזמה", נכתב ב"לוס אנג'לס טיימס". הפליקנס, כך נטען, דורשים שלושה שחקנים צעירים בנוסף לבחירה הרביעית - כלומר, גם את קוזמה או את ג'וש הארט. על פי דיווחים, דייויד גריפין מעדיף לנסות ולבחון הצעות לטרייד משולש, מתוך מחשבה כי כך יוכל למקסם את רווחיו.

עוד בנושא:

קווין דוראנט נותח בהצלחה ואישר כי קרע את גיד האכילס
בארקלי: "הווריירס אשמים בפציעת דוראנט". רוז: "הוא לא היה כשיר"
טעות שהכריעה אליפות? "היתה צריכה להישרק עבירה על מארק גאסול"

* על פי "האתלטיק", קיים עניין הדדי בין ברוקלין וטוביאס האריס. הפורוורד יהפוך שחקן חופשי בקיץ ובפילדלפיה עדיין לא החליטו האם להציע לו חוזה חדש או לא.

* "אחרי מה שקליי תומפסון עשה הסדרה הזאת, גולדן סטייט לא תוכל להרשות לעצמה לוותר עליו", אמר אחד ממנהלי הליגה ל"אתלטיק" בנוגע לצלף שיהיה שחקן חופשי בקיץ. "הוא לא הולך לשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully