וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות שהכריעה אליפות? "היתה צריכה להישרק עבירה על מארק גאסול"

ב-NBA הודיעו שהשופטים טעו כשהתעלמו מעבירה של קאזינס על הספרדי 49 שניות לסיום. קווין דוראנט טס לניו יורק כדי לעבור בדיקות

עריכת וידאו: מתן חדד

הפציעה הטראגית של קווין דוראנט במשחק מספר 5 של סדרת גמר ה-NBA משכה את רוב תשומת הלב בארה"ב. אלא שמעבר לסיפור האנושי הזה, היה גם משחק בלתי רגיל עם סיום מטורף כאשר קליי תומפסון וסטף קרי צלפו שלוש שלשות רצופות לגולדן סטייט, מחקו פיגור 103:97 ומנעו מטורונטו אליפות היסטורית.

בשתי הדקות האחרונות של המשחק היו לא מעט החלטות שנויות במחלוקת, רובן היו נגד גולדן סטייט. אלא שב-NBA טוענים היום שדווקא הראפטורס קופחו אחרי שעבירה של קאזינס על גאסול 49 שניות לסיום המשחק לא נשרקה. הסנטר הספרדי חדר לסל ונפל אחרי שסנטר גולדן סטייט דחף אותו במצב של 103:106 לזכות הווריירס. כזכור, לאחר אותו מהלך דריימונד גרין איבד כדור בשל עבירת חצי וקייל לאורי צימק ל-106:105, מה שהיתה גם תוצאת הסיום. אם העבירה על גאסול היתה נשרקת והוא היה קולע מהקו, ייתכן מאוד שגולדן סטייט לא היתה מנצחת.

ב-NBA עברו על המהלך הזה ומסרו ש: "היה מגע מכוון מצידו של קאזינס שהשפיע על ניסיון הזריקה של גאסול".

ומה לגבי קווין דוראנט? כוכב הווריירס שיהפוך בקרוב להיות שחקן חופשי טס אמש לניו יורק, לא כדי לחתום בניקס אלא כדי לעבור בדיקות באכילס הפגוע שלו. גולדן סטייט, שחזרה לאוקלנד ביום שלישי, צפויה להודיע היום על תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר דוראנט, שבכל מקרה יחמיץ את רוב העונה הבאה.

דמרכוס קאזינס, גולדן סטייט ווריירס, מול מארק גאסול, טורונטו ראפטורס. GettyImages
היה צריך לקבל שריקה לפאול. גאסול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully