וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט נותח בהצלחה ואישר כי קרע את גיד האכילס

הכוכב יתחיל בשיקום: "רציתי לשחק, רציתי לעזור לחברים שלי לזכות באליפות. הדרך חזרה מתחילה עכשיו". צפוי לקבל חוזה מקסימום בקיץ חרף הפציעה הקשה

עריכת וידאו: מתן חדד

קווין דוראנט עבר הערב (רביעי) בהצלחה ניתוח בגיד האכילס אותו קרע במשחק מספר 5 של גמר ה-NBA. "הניתוח עבר בהצלחה", כתב KD בחשבון האינסטגרם שלו, ובעצם אישר את החששות שעד כה לא אומתו. "הדרך שלי חזרה מתחילה עכשיו! יש לי משפחה וחברים אהובים לצדי ואנחנו מעריכים את ההודעות והתמיכה שקיבלנו. כפי שאמרתי ביום שני, כואב לי מאוד, אבל אני בסדר. כדורסל הוא האהבה הגדולה ביותר שלי ורציתי לשחק, כי זה מה שאני עושה. רציתי לעזור לחברים שלי לזכות באליפות שלישית ברציפות. זה מה שקורה לעתים במשחק הזה, ואני גאה שנתתי כל מה שיש לי מבחינה פיזית וגאה בחברים שלי שניצחו. זה הולך להיות מסע ארוך אבל אני בנוי לזה, אני כדורסלן".

עדיין לא ברור מתי הכוכב הגדול ישוב למגרשים בעונה הבאה, אם בכלל, אולם על פי דיווחים בארצות הברית, ייתכן וחוסר הוודאות הזה ישפיע באופן משמעותי על החוזה הבא שלו. לפני הפציעה, היה KD השם הנוצץ ביותר ברשימת השחקנים שיהפכו חופשיים הקיץ. על פי כל ההערכות הוא אמור היה לוותר על האופציה לחתום לעונה נוספת בווריירס לטובת לטובת קבוצה חלופית, כשניו יורק, ברוקלין הלייקרס והקליפרס היו המועמדות המובילות. ובכן, זה המצב גם כרגע. "נאמר לי שהפציעה של דוראנט לא צפויה להשפיע על העניין שברוקלין תגלה בו", צייץ כתב "ניו יורק דיילי ניוז" אנתוני פוצ'יו.

ב"אתלטיק" הוסיפו וטענו: "הפציעה, בין אם תגרום להיעדרות קצרה או ארוכה, בקושי תצנן את המעוניינות בו. עדיין נראה שהקבוצות מניו יורק ולוס אנג'לס ירדפו אחריו ב-30 ביוני" - אז יהפוך KD שחקן חופשי. ב"סן פרנסיסקו כרוניקל" הוסיפו את דעתו של ג'נרל מנג'ר מאחת הקבוצות במערב, לפיה לדוראנט לא תהיה בעיה להשיג חוזה מקסימום אפילו אם יחמיץ את כל העונה הבאה בשל הפציעה.

עוד בנושא:

בארקלי: "הווריירס אשמים בפציעת דוראנט". רוז: "הוא לא היה כשיר"
טעות שהכריעה אליפות? "היתה צריכה להישרק עבירה על מארק גאסול"
משחק שמשנה מסלול חיים: הטוב מ-7 על הקאמבק של גולדן סטייט והפציעה של דוראנט
ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט הודיע בדמעות שקווין דוראנט נפצע באכילס: "הליגה השתנתה"

בריאן ווינדהורסט וטרייסי מקגריידי על משחקי הדומינו בליגה בעקבות הפציעה של דוראנט:

למעשה, עושה רושם שהפציעה הקשה תשפיע על קיירי אירווינג לא פחות משהיא תשפיע על דוראנט. "גם הניקס וגם הנטס קיוו שיוכלו להביא את שניהם בעסקת חבילה", ניתח אדריאן ווז'נראוסקי. "קיירי רוצה לחזור לניו יורק. השאלה היא האם הניקס והנטס ירצו להחתים אותו לבד, או שזה חייב לקרות בצוותא עם דוראנט".

ומה באשר לאפשרות שדוראנט בכלל ינצל את האופציה שלו ויישאר בגולדן סטייט לעונה אחת? אל תבנו על זה. "זה המוצא האחרון מבחינתו", אמר אדריאן ווג'נראוסקי בתכנית Get Up, בעיקר ממניעים כלכליים - במקרה כזה ירוויח 31 מיליון דולר, לעומת סכומים גבוהים הרבה שיוכל לקבל מקבוצות אחרות, שיוכלו להציע לו חוזה למספר שנים.

אמו של דוראנט מדברת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully