וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי: "הווריירס אשמים בפציעת דוראנט". רוז: "הוא לא היה כשיר"

הפרשן תקף את גולדן סטייט על ההחלטה לשתף את הכוכב: "לא אכפת לי מה הם אומרים". ג'יילן רוז: "אם הם היו מובילים 1:3, הוא לא היה משחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט השאירה לעצמה סיכוי לשמור על תואר האליפות שלה עם ניצחון דרמטי בטורונטו שצימק את הפיגור שלה בסדרת הגמר ל-3:2. האלופה תארח את הראפטורס בליל חמישי למשחק השישי, אבל בארה"ב ממשיכים להתעסק בפציעה האכזרית של קווין דוראנט. הווריירס קיבלו החלטה קשה לשתף את דוראנט למרות הפציעה שלו, וכעת מתעסקים בשאלה מי אשם בפציעה הזו והאם הוא היה צריך לשחק למרות הסיכון שכרוך בכך?

שאלה נוספת שנשאלת היא מי לקח את ההחלטה לשתף את דוראנט? השחקן עצמו או גולדן סטייט. מבחינת צ'ארלס בארקלי אין שאלה. כוכב העבר והפרשן המפולפל תקף את הווריירס ב-ESPN ואמר: "אתם שואלים כל הזמן אם יש את מי להאשים בפציעה הזו. כן, יש את מי להאשים וזו גולדן סטייט ווריירס שהחליטה לשלוח אותו לפרקט. זו היתה החלטה לא נכונה. ראינו כתבות שבהן היה כתוב ש"הווריירס לא מרוצים מכך שדוראנט לא מסכן את האכילס שלו בשביל הקבוצה" וש"הם היו מתוסכלים ממנו". עכשיו השחקן מרגיש אותו דבר. אני מאשים את הווריירס על כך ש-KD נפגע שוב ולא אכפת לי מה אומרים על זה. אסור היה להם לתת לו לשחק. אתם יודעים איך אני יודע את זה? כי הוא פירק את האכילס שלו".

עוד בנושא:

ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט הודיע בדמעות שקווין דוראנט נפצע באכילס: "הליגה השתנתה"
טעות שהכריעה אליפות? "היתה צריכה להישרק עבירה על מארק גאסול"

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
לא היה צריך לשחק? קווין דוראנט/רויטרס

בארקלי הוסיף: "אי אפשר להשאיר החלטה כזו לשחקן עצמו. שחקן תמיד ירצה לשחק, גולדן סטייט היתה צריכה למנוע את זה ממנו".

בניגוד לבארקלי, ג'יילן רוז הופיע ב "First Take" וחילק את האשמה בין מספר גורמים - התקשורת, האוהדים ותרבות הספורט. רוז אמר: "דוראנט לא היה צריך לשחק. אני מאשים את תרבות הספורט בכך שהוא שיחק. אם גולדן סטייט היתה מובילה 1:3 דוראנט לא היה משחק. אבל בגלל שהם היו בפיגור 3:1 הופעל עליו לחץ לשחק. היו דיבורים שהוא לא רוצה, הוא עוזב בכל מקרה והוא לא מחוייב לקבוצה. הוא ידע את זה ולכן הוא רצה לשחק".

"אנשים מביאים פרחים להלוויה שלך אבל לא מביאים לך מרק כשאתה חולה. זה שהוא הטביע בחימום, לא אומר שהוא כשיר. אתה לא יכול לשחק מול קוואי לאונרד כשאתה ב-75 אחוזי כשירות. אני חושב שהוא לא ישחק עכשיו שנה בגלל זה. אנחנו (הקהל והתקשורת) רצינו לראות את דוראנט משחק. אנחנו יצרנו את הנראטיב שדוראנט רוצה לעזוב ושזו תמיד תהיה הקבוצה של סטף קרי. עכשיו תראו מה קרה. החזרנו את החוב שלנו".

אגב, דוראנט המריא אמש לניו יורק על מנת לעבור בדיקת MRI מכריעה לגבי הפציעה שלו. בגולדן סטייט דרוכים לקראת הבדיקה, אך ככל הנראה השחקן סובל מפגיעה קשה בגיד האכילס שתמנע לשחק בעונה הבאה, או לפחות ברוב העונה.

עוד באותו נושא

ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט הודיע בדמעות שקווין דוראנט נפצע באכילס: "הליגה השתנתה"

לכתבה המלאה

בארקלי נכנס בגולדן סטייט

וג'יילן רוז עם נאום מרגש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully