וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט הודיע בדמעות שקווין דוראנט נפצע באכילס: "הליגה השתנתה"

בוב מאיירס בישר במסיבת עיתונאים אמוציונלית שהכוכב ספג פציעה חדשה: "תאשימו אותי". דוראנט: "כואב לי בנשמה". הווריירס מאמינים שהוא סובל מקרע, ביקורת על התגובה של אוהדי טורונטו

עריכת וידאו: מתן חדד

סערה ב-NBA: קווין דוראנט נפצע הלילה (בין שני לשלישי) במהלך משחק הקאמבק שלו לסדרת הגמר, ולא חזר לפרקט. דוראנט, שזה עתה חזר מפציעה בשוק של רגל ימין שהשביתה אותו למעלה מחודש, נפצע 10 דקות לסיום הרבע השני אחרי ניסיון לשמור על הכדור מול סרג' איבקה. שניות אחרי הפציעה הוא נותר שרוע על הפרקט כשהוא סובל מכאבים, וירד לטיפול בחדר ההלבשה כשהוא מלווה בג'נרל מנג'ר גולדן סטייט בוב מאיירס ונעזר באנדרה איגודלה וסטף קרי - אולי עדות לחומרת הפציעה.

בסיום המשחק, אותו גולדן סטייט ניצחה 105:106, הודיע ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט בוב מאיירס בדמעות שדוראנט ספג פציעה חדשה באכילס. לטענתו, "לא ברור כמה זמן הוא ייעדר", אולם זמן קצר אחר כך פורסם ב-ESPN שהווריירס מניחים שמדובר בקרע, שכמובן יצריך תקופת התאוששות ממושכת.

"אם אתם מחפשים אשמים בפציעה, אתם יכולים להאשים אותי", אמר מאיירס בתגובה לשאלה האם דוראנט חזר מוקדם מדי מהפציעה ממנה סבל בחודש האחרון. "הוא עבר את כל הבדיקות הנדרשות לפני שנתנו לו אישור לחזור. לא חושב שצריך להאשים מישהו במה שקרה. קווין אוהב כדורסל, זה כל החיים שלו, ואני מבין כמה זה חשוב לו".

התגובה של דוראנט אחרי המשחק

בוב מאיירס מעדכן בדמעות על הפציעה

דוראנט יוצא מהאולם על קביים

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, אחרי שנפצע. GettyImages
ככה ייראה אקורד הסיום שלו בגולדן סטייט? דוראנט אחרי הפציעה/GettyImages

דוראנט נראה מצוין בדקות שהספיק לבלות על הפרקט. הוא פתח בחמישייה, שיחק 12 דקות וקלע במהלכן 11 נקודות (3 מ-5 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין), כשהוא מוסיך גם שני ריבאונדים וחסימה.

הפציעה הסעירה את ה-NBA גם בגלל התגובה השנויה במחלוקת של אוהדי טורונטו למראה העצוב: בשניות בהן דוראנט נותר שכוב על הפרקט, חלק מהקהל הריע. ג'ואל אמביד צייץ זמן קצר לאחר מכן: "למה הם מריעים כשמישהו נפצע? מגעיל".

כך או כך, בריאן ווינדהורסט, כתב ופרשן ESPN, טוען שהפציעה של דוראנט היא דרמטית לא רק מבחינה אישית, אלא גם עבור כל הליגה, כששורה ארוכה של קבוצות יצטרכו לערוך שינויים בתוכניות שלהן, אחרי שבנו על צירופו או על טריידים. "זה סיפור נוראי", אמר ווינדהורסט, "הליגה השתנתה עכשיו, היא פשוט השתנתה. יש קבוצות שמנסות להפוך את עצמן כדי להשיג את דוראנט, שיצטרכו להתארגן מחדש, יש המון קבוצות שמנסות להתארגן ולפנות מקום בתקרת השכר ומתכננות שורה ארוכה של טריידים מהמחשבה שהוא יהיה שחקן חופשי הקיץ, כך שמעבר לסדרה הזאת - הליגה פשוט השתנתה הלילה".

שחקני NBA רבים הגיבו לפציעה

קנדריק פרקינס מאשים את גולדן סטייט בפציעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully