וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו 2020: טורקיה ניצחה את צרפת 0:2, יוון - איטליה 3:0

אלופת העולם סיפקה תצוגה עלובה בקוניה, הוגו לוריס מנע תבוסה. החבורה של מאנצ'יני הרשימה באתונה, ניצחונות קלילים לגרמניה, בלגיה ורוסיה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההסתבכות של ניימאר

מוקדמות יורו 2020 נמשכו היום (שבת) עם 13 משחקים נוספים, כשבמוקד הפתעה בטורקיה, שם הנבחרת המקומית ניצחה את אלופת העולם צרפת, 0:2. איטליה חזרה מיוון עם 0:3 מחמיא ואילו בלגיה וגרמניה השיגו ניצחונות קלים. במשחקים המוקדמים קרואטיה ורוסיה צברו שלוש נקודות.

קאן אייהן נבחרת טורקיה חוגג. רויטרס
משחק בלתי נשכח. טורקיה חוגגת/רויטרס
seperator

בית ג'

בלארוס - גרמניה 2:0

שלוש נקודות נינוחות לגרמניה, שכעת מחזיקה במאזן של שש נקודות ממש אפשריות. לירוי סאנה כבש בדקה ה-12 בבעיטה חזקה מתוך הרחבה ומרקו רויס הכפיל בדקה ה-62 אחרי תנועה יפה לעומק וסיומת מושלמת. מרקוס זורג עמד על הקווים אחרי שיואכים לב נעדר בגלל תאונה במהלך תרגיל הרמת משקולות.

אסטוניה - צפון אירלנד 2:1
לאסטוניה: קונסטנטין וסילייב (25). לצפון אירלנד: קונור וושינגטון (77), ג'וש מאגניס (80)

שחקני נבחרת גרמניה, יוזואה קימיש, לירוי סאנה, סרג' גנאברי. רויטרס
גרמניה חיכתה בדיוק 12 דקות. סאנה עם קימיש וגנאברי/רויטרס

בית ה'

קרואטיה - ויילס 1:2

לאחר שהודחה מליגת האומות, סגנית אלופת העולם אכזבה גם בפתיחת מוקדמות היורו עם ניצחון קשה על אזרבייגא'ן ואז הפסד מפתיע להונגריה. אלא שהיום היא התגברה על היעדרותם של איבן ראקיטיץ' ואנטה רביץ' הפצועים וניצחה את מי שאמורה להיות היריבה החזקה שלה על המקום הראשון. ג'יימס לורנס מגינה של אנדרלכט כבש שער עצמי אומלל כבר בדקה -17 ואיבן פרישיץ' הכפיל (48) עם מבצע אישי וגם בעזרת טעות קשה בהגנה הוולשית. דייויד ברוקס צימק (77) עם בעיטה שפגעה בשחקן קרואטי וחדרה לרשת, אבל נבחרתו של ריאן גיגס, שחסרה את ארון ראמזי הפצוע, לא הצליחה להשלים את הקאמבק.

אזרבייג'אן - הונגריה 3:1
לאזרבייג'אן: מהיר מטאדוב (69). להונגריה: ווילי אורבן (18, 53), דויד הולמן (71).

איבן פרישיץ' נבחרת קרואטיה מול וויילס. רויטרס
שער יפה ששווה ניצחון. פרישיץ'/רויטרס

בית ח'

טורקיה - צרפת 0:2

חגיגה אדומה באצטדיון קוניה בויוקשהיר, שם טורקיה השיגה ניצחון יוקרתי - הראשון שלה אי פעם על צרפת אחרי חמישה משחקים וחמישה הפסדים. החבורה של סנול גונש הייתה עדיפה ורק הצגה של הוגו לוריס מנעה מאלופת העולם תבוסה קשה. קאן אייהן נגח פנימה בדקה ה-30 והקפיץ את עשרות האלפים לשמיים, מה שגרם לצרפתים המנומנמים לצאת קדימה. 10 דקות חלפו והטורקים יצאו למתפרצת קטלנית, אותה צ'נגיז אונדר סיים עם כדור ברשת. במחצית השנייה לוריס מנע בידיו וגופו תוצאה אסטרונומית.

איסלנד - אלבניה 0:1
יוהאן גודמונדסון (22)

מולדובה - אנדורה 0:1
למולדובה: איגור ארמאש (8)

שחקני נבחרת צרפת, אוליבייה ז'ירו, אנטואן גריזמן. רויטרס
אלופת העולם בהלם/רויטרס

בלגיה - קזחסטן 0:3

בלגיה שמרה על מאזן מושלם והיא נראית כבר עכשיו בדרך הבטוחה לאליפות אירופה. הבלגים המתינו 11 לחגיגה הראשונה: אדן הזאר העביר כדור רוחב איכותי ודריס מרטנס כבש בנגיעה עם עזרה מרגל קזחית. שלוש דקות חלפו וזה כבר 0:2, כשהפעם טימותי קסטנייה הוא הכובש. השדים האדומים הורידו רגל מהגז עד שבדקה ה-50 רומלו לוקאקו הבקיע את השלישי אחרי כדור שחזר אליו מהקורה. זה היה גם השער שחתם את התוצאה ובסיום 0:3.

רוסיה - סן מרינו 0:9

ניצחון קליל ומוחץ לחבורה של סטניסלב צ'רצ'סוב בסרנסק, הניצחון הגבוה בתולדותיהם. בליץ במחצית הראשונה סידר לרוסיה יתרון גדול ואחד נוסף במחצית השנייה, הפך את הסיפור לחגיגה. ארטיום דזיובה סיים את רביעייה (31 בפנדל, 73, 76, 88) ופיודור סמולוב הוסיף צמד (77 ו-83). מיקלה צ'בולי (25, עצמי), פיודור קודריאשוב (36) ואנטון מירנצ'וק (41) הוסיפו.

סקוטלנד - קפריסין 1:2
לסקוטלנד: אנדי רוברטסון (61), אוליבר ברק (89). לקפריסין: יואניס קוסולוס (87)

דריס מרטנס (מימין) עם טימותי קסטאן נבחרת בלגיה. רויטרס
גמרו את המשחק מוקדם. מרטנס וקסטנייה/רויטרס

בית י'

יוון - איטליה 3:0

ניצחון מרשים לאזורי, שמחזיקים במאזן מושלם של תשע מתשע, עם הפרש שערים 0:11. החבורה בלבן סגרה סיפור בתוך 10 דקות עם שלושה שערים. ניקולו בארלה קבע 0:1 בדקה ה-23, לורנצו אינסינייה סיים פנטסטי התקפת מעבר בדקה ה-30 ולאונרדו בונוצ'י נגח פנימה בדקה ה-33. יוון החלשה כלל לא הייתה בתמונה, איטליה הייתה קרובה לשער רביעי והחמיצה, אבל בהחלט תסתפק ב-0:3.

פינלנד - בוסניה 0:2
לפינלנד: טמו פוקי (56, 68)

ארמניה - ליכטנשטיין 0:3
לארמניה: גבורג גזריאן (2), אלכסנדר קרפטיאן (18), טיגרן ברסגיאן (90)

ניקולו בארלה עם אנדראה בלוטי ג'ורג'יו קייליני נבחרת איטליה. רויטרס
חגיגה באתונה. איטליה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully