וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחקני נבחרת ישראל ברור: "לטביה זה משחק החוץ שחייבים לנצח בו"

7.6.2019 / 8:30

שחקני הנבחרת מפוקסים לקראת המשחק בריגה במוקדמות יורו 2020 (21:45, כאן11): "רוצים לעשות תוצאה טובה ולהמשיך את חלום היורו"

מחזור 3הסתיים07/06/2019
לטביה
    0
    • (10) זהבי
    • (60) זהבי
    • (81) זהבי
    נבחרת ישראל
    ההתאחדות לכדורגל

    בתום למעלה משבוע של הכנות שכלל מחנה אימונים ממושך בגרמניה, יעלו הערב (שישי, 21:45, שידור בכאן11) שחקני נבחרת ישראל למשחק מול לטביה באיצטדיון דאוגבה שבריגה במסגרת מוקדמות יורו 2020. זה יהיה המשחק הראשון בחוץ בקמפיין הנוכחי אחרי שני משחקי הבית מול סלובניה ואוסטריה שנערכו בארץ, ובהם השיגה הנבחרת ארבע נקודות שהסבו לה פתיחת טורניר ברגל ימין.

    המאמן אנדי הרצוג העדיף אמש להימנע מלשלוח את השחקנים לישון עם עוד אסיפה, וגם הוא כמו גם המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר, לא הכבידו על השחקנים עם עוד אמירות על חשיבות המשחק. לכל השחקנים המשימה ברורה. "מה, מישהו כאן לא יודע שאנחנו צריכים לעשות שלוש נקודות במשחק הזה? זה הרי ברור שזה המשחק בבית שחייבים לשאוף בו לניצחון חוץ", אמר אמש אחד השחקנים בנבחרת. יחד עם זאת, צפוי הרצוג במהלך היום הארוך שמצפה לנבחרת עד המשחק לתת לשחקנים עוד דגשים טקטיים אחרי שהם כבר ראו את לטביה כמה וכמה פעמים בווידאו.

    עומרי בן הרוש מול ניר ביטון, נבחרת ישראל. שלומי גבאי
    שניהם צפויים לפתוח. עומרי בן הרוש וניר ביטון/שלומי גבאי

    על פי האימון המסכם אמש באצטדיון, המאמן האוסטרי דבק בהרכב שהוא מתרגל כבר כמה ימים ודומה שהוא הגיע עם רובו כבר מהבית עוד לפני המחנה שהיה בגרמניה. אריאל הרוש יקבל אשראי בשער אף שאינו משחק בהפועל באר שבע, עומרי בן הרוש יועדף על פני טאלב טוואטחה ויונתן כהן כמגן שמאלי וליד ערן זהבי בהתקפה יצוות שותפו בגוואנגז'ו R&F דיא סבע. "רוצים לעשות תוצאה טובה ולטוס לוורשה כדי להמשיך את חלום היורו", אמרו אמש במלון של הנבחרת בריגה. "יש לנו אמונה גדולה בנבחרת הזו".

    הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, לואי טהא, שרן ייני, ניר ביטון, עומרי בן הרוש, ביברס נאתכו, בירם כיאל, דור פרץ, דיא סבע, ערן זהבי

    עוד באותו נושא

    ביברס נאתכו: "לטביה לא כזו חלשה כמו שעושים ממנה"

    לכתבה המלאה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully