וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "לטביה לא כזו חלשה כמו שעושים ממנה"

קפטן ישראל מוכן למשחק בריגה, הרצוג: "יש לנו שלושה שוערים טובים" (ו', 21:45, 11): מאמן המארחת: "רוצים לנצח, אבל אנחנו ריאלים"

מחזור 3הסתיים07/06/2019
לטביה
    0
    • (10) זהבי
    • (60) זהבי
    • (81) זהבי
    נבחרת ישראל
    ההתאחדות לכדורגל

    נבחרות לטביה וישראל יעלו מחר (שישי, 21:45, כאן 11) לכר הדשא באצטדיון דאוגבאס בריגה למשחק במסגרת המחזור השלישי בבית ז' במוקדמות יורו 2020. מדובר למעשה במפגש קצוות; לישראל יש ארבע נקודות משש אפשריות, בעוד הלטבים עם אפס.

    עוד בכותרות:

    בסוף חוזרים לזהבי: נבחרת ישראל תלויה יותר מתמיד בערן זהבי
    הנבחרת הצעירה הפסידה 1:0 לאוקראינה בגמר טורניר לובנובסקי

    אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
    עדיין לא מוכן לחשוף מי יהיה השוער. הרצוג/שלומי גבאי

    נבחרת ישראל ערכה היום את האימון המסכם ואת מסיבת העיתונאים, אליה הגיע הקפטן ביברס נאתכו והמאמן אנדראס הרצוג.

    מאמן ישראל אנדראס הרצוג: "כל שלושת השוערים שלנו נראו טוב מאוד באימונים. לאופיר מרציאנו הייתה עונה מצוינת ואריאל הרוש נראה מצוין באימון, אז אנחנו לא מודאגים בעניין הזה. ראיתי את המשחקים האחרונים של לטביה והם נראו טוב ממש עד הדקה ה-75 נגד פולין ולכן לא יהיה משחק קל, יש פרטים קטנים שנצטרך לשפר. אם נעשה את זה מחר, אז יהיה לנו משחק טוב מאוד".

    קפטן ישראל ביברס נאתכו: "אנחנו מרוכזים אך ורק במשחק הראשון ובאים במטרה לנצח ואחרי זה נחשוב על המשחק מול פולין. השחקנים והצווות מרוכזים רק במשחק הראשון, המשחק השני לא מעניין אותנו. אני לא חושב שלטביה כזו נבחרת חלשה גם. היו לנו הרבה אסיפות והיינו הרבה זמן ביחד במהלך השבוע. אנחנו יודעים הכול על הלטבים ומה אנחנו צריכים לעשות. אנחנו מוכנים ואני מקווה שנוכל להציג את זה במגרש ולהשיג שלוש נקודות. האווירה בנבחרת מצוינת מבחינת גיבוש, אנחנו כמעט אותו שלד בכל המשחקים עם הצוות החדש. מבחינת גיבוש אנחנו במצב טוב. כל אימון בנבחרת זה כמו חודש של אימון בקבוצה כי אתה מרוויח המון ולומד עוד את מי שמשחק איתך.

    "בין המשחקים שיחקתי כמה משחקים מלאים בקבוצה, לא הרבה, אבל אני נמצא בכושר פיזי דווקא להפתעתי טוב ממה שציפיתי. זה לא תירוץ. אני מוכן מבחינה אישית. מה שחשוב באמת זה להביא את מה שאני יודע כדי לעזור לנבחרת". לגבי עתידו: "בגיל 31 אני יודע להתמודד עם הדברים בצורה אחרת, אני מנותק מהפן האישי שלי ומה שמעניין אותי זו הנבחרת. כרגע אני שחקן אולימפיאקוס ויש לי חוזה לעוד עונה. אני לא חושב על איפה שאני אהיה בעונה הבאה".

    עוד באותו נושא

    אחת ולתמיד: לאיזה שחקן נוכחי היה מקום בנבחרת ישראל של 1999?

    לכתבה המלאה
    ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
    המשחק מול פולין לא מעניין אותו כרגע. נאתכו/שלומי גבאי

    לטביה

    לטביה תתייצב למשחק כשהיא בעיצומה של תקופה רעה מאוד. הנבחרת הלטבית לא ניצחה משחק רשמי מאוקטובר 2017 והתוצאות שלה בשנה וחצי האחרונות עלובות למדי. בריגה אין עניין רב סביב נבחרת הכדורגל, אבל בלטביה מקווים שסנסציות נגד ישראל וסלובניה בימים הקרובים, יכניסו קצת פופולאריות.

    המאמן סלבישה סטויאנוביץ' אמר: "אני רוצה לקחת את המקסימום מכל משחק, כלומר נעשה הכל כדי לנצח, אבל אנחנו ריאליים ויודעים מה מצבנו. אני מכיר את ישראל טוב וננסה לנצל את נקודות התורפה שלה. מדובר ביריבה שמסוגלת לשנות מערך תוך כדי משחק, עם שחקנים טובים במרכז המגרש. באימונים האחרונים עבדנו בעיקר על אלמנטיים טקטיים לקראת המשחק".

    הרכב משוער: פאבלס שטיינבורס, רוברטס סבאלנייקס, קספרס דוברה, מרציס אוש, ויטליס מקסימנקו, אולגס לאיזנס, קריסטרס טוברס, יאניס איקאונייקס, ארתורס קרשאוסקס, דניס ראקלס, ולדיסלבס גוטקובסקיס.

    מאמן נבחרת לטביה, סלבישה סטויאנוביץ'. GettyImages
    חולם על הפתעה. סטויאנוביץ'/GettyImages
    טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    טואטחה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
    יונתן כהן שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    יונתן כהן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
    אלמוג כהן שחקן נבחרת ישראל עם עאיד חבשי. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    אלמוג כהן ועאיד חבשי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
    ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל עם שרן ייני. ההתאחדות הכדורגל, אתר רשמי
    זהבי וייני נהנים באימון/אתר רשמי, ההתאחדות הכדורגל

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully