וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אריקסן אישר שהוא רוצה לעזוב את טוטנהאם: "ריאל מדריד? היא צריכה להרים טלפון"

לקשר הדני נותרה עוד שנה אחת בחוזה בטוטנהאם: "רוצה לנסות משהו חדש". במי זה תלוי? "בדניאל לוי". ריאל מדריד? "לא יצרו קשר, ככל הידוע לי"

רויטרס

בפלייר: תגובות טוטנהאם וליברפול אחרי גמר האלופות

כריסטיאן אריקסן אישר שהוא רוצה לעזוב את טוטנהאם. הקשר הדני בן ה-27 משחק בתרנגולים מאז 2013, כשנותרה לו עוד עונה אחת עד לתום חוזהו, אך לדבריו אין לו כוונה להאריך את חוזהו במועדון. מאחר שטוטנהאם לא יכולה להרשות לעצמה להשאיר אותו עונה נוספת ולאבד אותו בחינם בקיץ הבא כשחקן חופשי, לא תהיה למועדון ברירה אלא למכור אותו כעת, כשהוא עדיין בשיא הקריירה שלו והוא מוערך מאוד.

עוד בנושא
ההתאחדות הברזילאית: "אין לניימאר את הכוחות הנפשיים לשחק בקופה"
נועד להיות כוכב: על לוקה יוביץ', חלוץ הרכש החדש של ריאל מדריד
סערה בכוס תה? "בוטלה תביעת האונס נגד כריסטיאנו רונאלדו"
ג'יאני אינפנטינו נבחר לקדנציה נוספת כנשיא פיפ"א, לנארט יוהאנסון מת בגיל 89
כל משחקי מונדיאל הנשים ישודרו באתר כאן, רק 3 יועברו בטלוויזיה

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם. רויטרס
יהיה מעניין. אריקסן/רויטרס

יושב ראש טוטנהאם דניאל לוי העריך בעבר את שוויו ב-130 מיליון ליש"ט. על פניו זה נראה מחיר גבוה מאוד, אבל מרמז על הציפיות של טוטנהאם לרווח עצום מהשחקן, שעל פי דיווחים נמצא על הכוונת של ריאל מדריד.

"אני מרגיש שאני נמצא בשלב בקריירה שבו הייתי רוצה לנסות משהו חדש", אמר אריקסן לעיתון הדני "אקסטרה בלאדט", "יש לי הערכה גדולה לכל מה שקרה לי בטוטנהאם, וזה לא יהיה משהו שלילי להישאר. אבל במקביל אני גם אומר שאני רוצה לנסות משהו חדש. אני מקווה שמשהו יוכרע כבר בקיץ הזה. זאת התוכנית. בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת מתי תתקבל החלטה כזאת. זה יכול לקרות בכל רגע. הכי טוב שזה יקרה מהר, אבל בכדורגל דברים לוקחים זמן".

אריקסן, כאמור, קושר לריאל מדריד, כשבתקשורת הספרדית דווח לא פעם שהדני נחשב לפייבוריט של מאמן ריאל זינדין זידאן בתקווה שיוכל לשקם את הבלאנקוס. "ריאל מדריד זה צעד קדימה, אבל בשביל זה ריאל צריכה להרים את הטלפון וליצור קשר עם טוטנהאם ולהגיד להם שהם רוצים את כריסטיאן", אמר הכדורגלן, "אבל עד עכשיו הם לא עשו את זה, ככל הידוע לי.

"הכל תלוי בדניאל לוי, וצריכה להיות גם קבוצה נוספת. או שאני אצטרך לשבת בעצמי על השולחן ולנהל משא ומתן לחוזה חדש. אי אפשר לקבוע לעצמך תאריכים. אין הרבה דברים שטוטנהאם לא השיגה, כך שאם אצטרך לעבור, זה יהיה חייב להיות צעד קדימה". אריסן נשאל האם הוא ינסה לסיים את החוזה שלו. "קשה לור", ענה, "זה תלוי באפשרויות. אם לא יהיו הצעות מרגשות, למה שלא אשאר בטוטנהאם? ואם אז אחתום על עוד חוזה בטוטנהאם, זה תלוי בתנאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully