וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל נשים 2019: כל המשחקים ישודרו באתר כאן, שלושה ישודרו בטלוויזיה

החגיגה בצרפת יוצאת לדרך בהשתתפות 24 נבחרות: כל המשחקים יועברו באתר ובאפליקציה, שלושה משחקים ישודרו. הבתים, האצטדיונים והפייבוריטיות

אלכס מורגן נבחרת ארה"ב בכדורגל נשים. GettyImages
נתראה בצרפת. ארה"ב/GettyImages

מונדיאל הנשים יוצא לדרך ביום שישי בצרפת, בהשתתפות 24 נבחרות מרחבי העולם, וכל המשחקים יועברו בשידור ישיר לצופה הישראלי. הטורניר ייפתח ביום שישי ה-7 ביוני, ויסתיים במשחק הגמר באצטדיון בליון ביום ראשון ה-7 ביולי.

כאן, תאגיד השידור הישראלי, ילווה את המשחקים וישדר 42 משחקים בשידור ישיר וחינם באתר ובאפליקציה של כאן, למעט שישה משחקים שמתרחשים בשעות חופפות בשלבים המוקדמים. כמו כן לא ישודרו ארבעה משחקים המתרחשים במקביל למשחקי ההכרעה של המונדיאל עד גיל 20 לגברים (גם משחקי הטורניר הזה משודרים בכאן דיגיטל).

ליאן וילדאו, אשרת עיני ואורי לביא ישדרו 11 משחקים בכאן דיגיטל ובכאן 11. בנוסף, בכאן 11 ישודרו המשחק בין הולנד לקמרון (15 ביוני, 16:00), רבע גמר אחד (29 ביוני, 16:00) ומשחק הגמר (7 ביולי, 18:00).

הטורניר ייערך בתשע ערים שונות בצרפת ובתשעה אצטדיונים שונים. המארחת צרפת תפתח את הטורניר בפריס מול דרום קוריאה. מחזיקת הגביע נבחרת ארה"ב, המדורגת ראשונה בעולם, תחל את המסע להגנה על התואר במשחק מול תאילנד. באי הבריטי יעקבו בעניין רב במפגש בין סקוטלנד לאנגליה ב-9 ביוני.

מרתה שחקנית ברזילאית. Gus Ruelas, AP
אולי הפעם? מרתה/AP, Gus Ruelas

הבתים:
בית 1: צרפת, דרום קוריאה, נורבגיה, ניגריה
בית 2: גרמניה, סין, ספרד, דרום אפריקה
בית 3: אוסטרליה, איטליה, ברזיל, ג'מייקה
בית 4: אנגליה, סקוטלנד, ארגטינה, יפן
בית 5: קנדה, קמרון, ניו זילנד, הולנד
בית 6: ארה"ב, תאילנד, צ'ילה, שבדיה

ארה"ב מגיעה כמו תמיד כאחת הפייבוריטיות הגדולות, כשהאמרקאיות מחפשות תואר רביעי. צרפת מעולם לא עברה את שלב חצי הגמר, ותקווה לנצל את הביתיות כדי להשלים דאבל אחרי הזכייה של הגברים ברוסיה 2018. האלופה האולימפית גרמניה כמו תמיד מגיעה עם ציפיות גבוהות, כשהיא מדורגת שנייה בעולם. נבחרת יפן, שהדהימה את העולם עם הזכייה ב-2011 (וסיימה כסגנית ב-2015), תנסה שוב להרשים, כשגם אלופת אירופה הולנד תנסה להסתער על התואר.

אדה הגרברג, שזכתה בתואר שחקנית השנה בעולם, לא נכללת בסגל נורבגיה לטורניר. החלוצה בת ה-23 מסרבת לשחק בנבחרת מאז 2017 בגלל מה שהיא מגדירה כחוסר כבוד לכדורגל נשים במדינתה.

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל: כאן 11 ישדר את משחקי החוץ בלטביה ובפולין, יעקבי ואוזן ישדרו

לכתבה המלאה
כדור הזהב 2018 אדה הגרברג. AP
לא בסגל. הגרברג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully