וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג לשחקני נבחרת ישראל: "יש יתרון גם במשחקי חוץ"

5.6.2019 / 12:25

מאמן הנבחרת במסר לשחקניו לקראת לטביה: "המטרה שלנו להפוך את משחקי החוץ לכאלה בהם אנחנו יכולים לנצח עם אמונה גדולה". ניר ביטון עשוי לפתוח כבלם, בן הרוש יוסט לעמדת המגן השמאלי במקום טואטחה הפצוע. אריאל הרוש ימשיך בשער

ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תסיים היום (רביעי) בצהריים את מחנה האימונים בגרמניה ותצא בטיסה לריגה לקראת המשחק בלטביה ביום שישי (21:45). המסר שעבר באסיפה האחרונה של אנדי הרצוג עם השחקנים התייחס למאזן הדל של נבחרת ישראל במשחקי החוץ. "הרבה זמן שהנבחרת לא ניצחה במשחק חוץ", אמר הרצוג לשחקנים. "המטרה שלנו להפוך את משחקי החוץ לכאלה בהם אנחנו יכולים לנצח עם אמונה גדולה. יש יתרון גם במשחקי חוץ. זה סגנון אחר של משחק ואפשר לנצל אותו כדי לעשות נקודות חשובות".

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל עם שרן ייני. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ההכנות בעיצומן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בפן המקצועי, הרצוג ימשיך עם אריאל הרוש בשער. האוסטרי משוכנע על סמך האימונים השבוע שאין להרוש בעיה אף שלא שיחק במדי הפועל באר שבע במשך תקופה ארוכה. שחקנים מספרים שהרוש נראה טוב באימונים וההרגשה שלהם היא שהוא רוצה להחזיר לצוות האוסטרי על האמון הרב שהם נותנים בו.

בחולייה האחורית צפויים לפתוח לואי טהא, שרן ייני וניר ביטון. הרצוג עדיין דבק בהחלטה להציב את קשר סלטיק כבלם. טאלב טואטחה אמור לפתוח על הספסל מאחר שהוא לא נמצא בכושר משחק מקסימלי ומי שיפתח כמגן שמאלי הוא עמרי בן הרוש. בחלק הקדמי ישחקו יחד הצמד "הסיני" ערן זהבי ודיא סבע כאשר הרצוג בונה על התיאום ביניהם שנבנה תוך כדי המשחקים בגוואנגז'ו.

בהתאחדות לכדורגל עדיין מקווים ששינו זוארץ ימשיך כיושב ראש ויש כאלה שמשוכנעים שאם הנבחרת תוציא 4 נקודות במשחקים מול לטביה ופולין ויהיה לה סיכוי להעפיל ליורו, זוארץ לא יעזוב. אם הוא יתעקש לפנות את מקומו, לאיתן כבל סיכוי טוב לרשת אותו.

עוד באותו נושא

וילי רוטנשטיינר: "יש לנו יתרון טכני על נבחרת לטביה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully