וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "יש לנו יתרון טכני על נבחרת לטביה"

4.6.2019 / 20:05

המנהל הטכני של נבחרת ישראל דיבר לקראת המשחק ביום שישי: "הדבר הכי חשוב מבחינתנו יהיה לכבד אותם". הוא התייחס גם לפציעה של וייסמן ("חוסר מזל") ולמחנה האימון ("מקצועי מאוד")

ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות למשחקי החוץ במסגרת מוקדמות יורו 2020 נגד לטביה ופולין. הנבחרת עדיין מקיימת מחנה אימונים בגרמניה, ומחר (רביעי) ימריאו השחקנים לריגה לקראת המשחק נגד לטביה ביום שישי (21:45, כאן 11). החלוץ שון וייסמן, שסובב את הקרסול, שוחרר מהמחנה ומי שזומן במקומו לסגל הוא חלוץ הנבחרת הצעירה והפועל חדרה בעונה שעברה, אילון אלמוג.

המנהל הטכני של הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, התייחס למחנה ואמר: "היו לנו מטרות ברורות במחנה האימון הזה ועמדנו בהן. האווירה הייתה מקצועית מאוד, ואם נסיים את ההכנה כמו שצריך אנחנו נהיה מוכנים למשחק בריגה. חודש יוני הוא תמיד חודש קשה. נוצר בו פער בין שחקנים שסיימו את העונה בליגה שלהם בתחילת מאי, וחלק שסיימו אותה בסוף מאי. אבל אני חושב שהצלחנו וחיברנו את כולם יחדיו בזכות מחנה מקצועי שהתחיל בשפיים ונמשך כאן תחת אווירה חיובית. אני רוצה להודות להתאחדות על הביצוע, זה לא רגיל עבורי וזה מקצועי מאוד".

וילי רוטנשטיינר מנהל טכני נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
מרוצה ואופטימי. וילי רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

על מכת הפציעות של שחקני הנבחרת, במיוחד החלוצים, אמר רוטנשטיינר: "בסוף העונה פציעות הן דבר נורמלי. שון וייסמן היה חסר מזל, הוא ספג פציעה מהסוג שיכולה לקרות לכל אחד בכל מקום". על נבחרת לטביה: "הדבר הכי חשוב הוא שנכבד את לטביה כנבחרת כדורגל טובה. אם נעשה את זה, אני אופטימי. אני חושב שיש לנו יתרון איכותי וטכני, והוא יכריע את ההתמודדות. אם לא ניתן את כל כולנו ונכבד את לטביה ב-100 אחוז, זה יקשה עלינו וזה אפילו עלול להסתיים בהפסד". על שאר משחקי הקמפיין: "כל המשחקים חשובים, אבל אנחנו אוהבים לחשוב רק על המשחק הקרוב. זאת אסטרטגיה טובה".

* שרן ייני זכה הערב למגן הוקרה על 25 הופעות בנבחרת, בעוד יונתן כהן זכה למגן הוקרה על משחק בכורה במדים הלאומיים.

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל: שון וייסמן הפצוע שוחרר מהסגל, אילון אלמוג זומן במקומו

לכתבה המלאה
שרן ייני יונתן כהן נבחרת ישראל. אתר רשמי
מברוק. יונתן כהן וייני/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully