וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: "קיירי אירווינג החליט להצטרף לברוקלין נטס"

סטיבן איי סמית' "חשף" שכוכב בוסטון החליט על היעד הבא שלו והוסיף: "דוראנט יעזוב את גולדן סטייט רק אם תיקח אליפות"

עריכת וידאו: מתן חדד

קיירי אירווינג, הסופרסטאר של בוסטון, הוא אחד השחקנים החופשיים הלוהטים של הקיץ הזה. אחרי עונה די מאכזבת בסלטיקס שהסתיימה בהדחה מוקדמת על ידי מילווקי בפלייאוף, הרכז שזכה באליפות עם לברון בקליבלנד עשןי לעזוב את הירוקים הקיץ לטובת אתגר חדש. הלילה (בין שלישי לרביעי) סטיבן איי סמית', פרשן ה-NBA הבכיר של ESPN, הטיל פצצה כשאמר ל-First Take ב-ESPN: "קיירי נתן לברוקלין את כל האינדיקציות לכך שהוא רוצה לשחק שם בעונה הבאה ולא בניו יורק ניקס".

בברוקלין מפנטזים על שיתוף פעולה בקו האחורי בין קיירי לדיאנג'לו ראסל, כאשר ייתכן טרייד שבמסגרתו ספנסר דינווידי יעשה את הדרך ההפוכה ויצטרף לסלטיקס. כך או כך בנטס מרוצים לגלות שהם "הפכו להיות חלק מהמשחק", כך טוענים בברוקלין, "כקבוצה שכוכבים רוצים להגיע אליה". הנטס הלהיבו העונה, ואף הפתיעו בפלייאוף בטרם נכנעו לפילדלפיה בסיבוב הראשון.

אירווינג סיים את עונתו השנייה בבוסטון ולא הצליח להוביל את הקבוצה לגבהים שרצה. קיירי שיחק 67 משחקים בעונה החולפת ורשם ממוצעים של 23.8 נקודות, 6.9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים ב-33 דקות למשחק.

אבל זה לא הכול, סמית' טוען שאם גולדן סטייט תנצח בגמר את טורונטו ותזכה באליפות, קווין דוראנט יעזוב אותה. אחרת, ה-MVP של הגמר בשנה שעברה יישאר בקבוצה. גם אם יעזוב, ישנה סבירות גבוהה יותר שדוראנט יצטרף לניקס ולא יחבור לקיירי בברוקלין אם וכאשר. על פי הדיווח בארה"ב, אירווינג ינסה לשכנע את דוראנט להצטרף אליו לברוקלין, אבל לא בטוח שיצליח. לאחרונה דווח לא פעם על הקשר שהתפתח בין אירווינג ודוראנט, ועל הרצון שלהם לשתף פעולה.

אגב, גם הלייקרס מוזכרת כמועמדת לקלוט את הכוכב הגדול של גולדן סטייט, ששיתוף פעולה שלו עם לברון עשוי לטרוף את הקלפים במערב.

עוד בנושא
קווין דוראנט יחמיץ את משחק 3 בגמר, קליי תומפסון בספק
קליי תומפסון: "זו סדרה ארוכה. אם יכאב לי, כנראה שלא אשחק במשחק 3"
דיווחים: ניו אורלינס מקשיבה להצעות על אנתוני דייויס, לברון יעזוב אם לא יגיע כוכב?
דוקטור, תציל אותם: הפציעות של גולדן סטייט והכושר של קוואי יכריעו את הגמר

ההצהרה של סטיבן איי סמית'

קיירי אירווינג שחקן בוסטון מול ווסלי מת'יוס שחקן אינדיאנה. AP
בדרך לברוקלין? קיירי אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully