וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט יחמיץ את משחק 3 בגמר, קליי תומפסון בספק

כוכב האלופה "משתפר", על פי סטיב קר, אבל עדיין לא יתלבש. מצבו של הגארד לא ברור, איגודאלה כשיר, קוון לוני לא ישוב לשחק בסדרה

עריכת וידאו: מתן חדד

סטיב קר הודיע הערב (שלישי) שקווין דוראנט יחמיץ את משחק 3 של גמר ה-NBA, שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי. בכך יצטרכו הווריירס להסתדר פעם נוספת ללא כוכבם שלא ראה פרקט מאז ה-8 במאי, אז נפצע מול יוסטון. KD החמיץ את כל סדרת גמר המערב מול פורטלנד כמו גם את שני המשחקים הראשונים בגמר ה-NBA מול טורונטו, ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק מספר 4. "אני מקווה

כעת יעברו באלופה להתרכז במידת כשירותו של קליי תומפסון, שמוגדר על פי קר כ"בספק" להתמודדות. בהודעה הרשמית מטעם הווריירס הוגדרה המתיחה ממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי כקלה, ובכלי התקשורת המרכזיים בארצות הברית טענו שהשוטינג גארד המצטיין יעבור סדרת טיפולים ביומיים הקרובים מתוך תקווה שיהיה כשיר למשחק. תומפסון, שסיים כקלע המצטיין של הווריירס במשחק 2 עם 25 נקודות לפני שצלע החוצה שמונה דקות לסיום, הביע אופטימיות בשעות שאחרי המשחק בנוגע לשיתופו והצהיר: "אהיה בסדר". קר, לעומת זאת, נשמע זהיר יותר ואמר ש"קליי אומר שהוא בסדר ומוכן לשחק גם כשהוא חצי מת, אז נצטרך לחכות ולראות מה אומרות הבדיקות".

"אני אנחנו מקווים מאוד שקליי וקווין יהיו בריאים מתישהו", הוסיף קר הערב. "קווין יעלה להתאמן מאוחר יותר. הוא לא ישחק מחר, אבל הוא משתפר". מי שלבטח לא ישחק מחר, וגם בהמשך הסדרה, הוא קוון לוני שסובל משבר בעצם הבריח. "אני מרגיש כל כך רע עבורו", אמר המאמן. החדשות הטובות מגיעות של אנדרה איגודאלה, שיהיה כשיר.

עוד בנושא

אמש: גולדן סטייט ניצחה 104:109 בטורונטו וקבעה 1:1 בסדרת הגמר
הקבוצה הכי חכמה ששיחקה כדורסל: סיכום משחק 2 בגמר ה-NBA
אחרי הניצחון: קרי מופתע מחוסר הכבוד לאיגודלה, דוראנט עוקץ את דרייק

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
אולי במשחק 4. דוראנט/רויטרס

אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN טען ש"יש אופטימיות בווריירס בנוגע לשיתופו של תומפסון במשחק 3", אולם הבהיר שגולדן סטייט שומרת על עמימות בנוגע למצבו בין היתר משום שגם רופאי הקבוצה לא משוכנעים עד כמה תומפסון יתאושש עד שעת פתיחת המשחק, מה גם שמשחק 4 יתקיים יומיים בלבד לאחר מכן, ושיתופו במשחק 3 עלול להעמיס על השריר הפצוע.

כמו תומפסון, גם לוני נשמע מעודד לגבי מצבו בשעות שאחרי משחק 2, ואמר ל"אתלטיק" שהוא מאמין שיהיה כשיר למשחק 3, עוד לפני שהתבשר כי יחמיץ את שארית הסדרה. כעת הווריירס ייאלצו להישען באופן אינטנסיבי יותר על דמרכוס קאזינס, שהיה האקס פקטור של משחק 2. על פי ה"אתלטיק", לא ברור מתי לוני נפצע והאם זה קרה במהלך משחק 2 או שמא רק החמיר שם, אחרי שספג מכה מקוואי לאונרד ברבע השני.

עוד באותו נושא

הקבוצה הכי חכמה ששיחקה כדורסל: "הטוב מ-7" על משחק 2 בגמר ה-NBA

לכתבה המלאה
קוון לוני, גולדן סטייט ווריירס, פצוע. GettyImages
כל העול על דמרכוס קאזינס. קוון לוני אחרי הפציעה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully