וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון: "זו סדרה ארוכה. אם יכאב לי, כנראה שלא אשחק במשחק 3"

בנוסף לדוראנט ולוני, גם הגארד של גולדן סטייט עלול להחמיץ את המשחק הבא בגמר. דיווח: אטלנטה מאמינה ביכולתה להחתימו בקיץ

עריכת וידאו: מתן חדד

גם הלילה (בין רביעי לחמישי, 4:00, ספורט5) תיאלץ גולדן סטייט להסתדר ללא קווין דוראנט הפצוע. קוון לוני לא ישוב להמשך הסדרה, וכעת עסוקים הווריירס בעיקר בכשירותו של קליי תומפסון, שנמצא בספק בשל הפציעה במשחק מספר 2. "נחליט רק לקראת פתיחת המשחק", אמר הצלף על מצבו ועל מצב שריר הירך האחורי הפגוע שלו. "מבחינתי, יהיה לי קשה מאוד לא לשחק. אני מקווה שארגיש טוב יותר בהמשך היום ואהיה מוכן לשריקת הפתיחה".

גם בגמר של 2018 נפצע תומפסון - אז היה זה בקרסול - אולם התאושש במהרה ולא פספס אף משחק בסדרה. הפעם, לטענתו, עוד פחות כואב לו. "אעשה הכל כדי לשחק, אבל זה לא בידיים שלי. אם יכאב לי כנראה שלא אתלבש, בגלל המצב בו אנחנו נמצאים. זו עלולה להיות סדרה ארוכה, ואין טעם לשחק, להחמיר את הפציעה ולפספס את כל הגמר, במקום רק משחק אחד. אני חושב שאם אהיה כשיר ב-80 אחוז, עדיין אוכל להיות אפקטיבי".

עוד בנושא:

קווין דוראנט יחמיץ את משחק 3 בגמר, קליי תומפסון בספק
דוקטור, תציל אותם: הפציעות של גולדן סטייט והכושר של קוואי יכריעו את הגמר
דיווחים: ניו אורלינס מקשיבה להצעות על אנתוני דייויס, לברון יעזוב אם לא יגיע כוכב?

תומפסון נשאל כיצד ניתן לעצור את קוואי לאונרד והודה: "הוא כל כך חזק וגדול, כל מה שאפשר לעשות זה לנסות ולא לתת לו מרחב. הוא הפך לקלע מצוין, בעיקר מחצי מרחק, צריך לעשות כל מה שאפשר כדי להוציא אותו מהקצב שלו ולגרום לו להרגיש לא בנוח. למזלנו יש לנו הרבה שומרים מצוינים, אבל הוא יוצר המון בעיות. הוא שחקן שלם, אתגר שונה לגמרי מאלה מולם התמודדתי בסיבובים הקודמים".

ובינתיים, בארצות הברית עוסקים גם בעתידו של תומפסון. בקיץ יהיה הצלף הנהדר שחקן חופשי, והווריירס צפויים להגיש לו חוזה מקסימום של 190 מיליון דולר לחמש שנים. אבל אם זה לא יקרה באופן מיידי, כך נטען, הוא יקשיב להצעות גם מקבוצות אחרות. "ההוקס משוכנעים שיוכלו לשכנע אותו לחתום אצלם", נכתב ב- Atlanta Journal-Constitution. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שהג'נרל מנג'ר של אטלנטה הוא טראוויס שלנק - אקס גולדן סטייט, שהיה במועדון כשהווריירס בחרו בתומפסון בדראפט 2011.

צפו בסטף קרי צולף 21 שלשות רצופות

קוואי, לעומת זאת, צלף רק 13 ברציפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully