וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ניו אורלינס מקשיבה להצעות על אנתוני דייויס, לברון יעזוב אם לא יגיע כוכב?

הסנטר נחוש בעמדתו, הפליקנס שוקלים בלית ברירה את האפשרויות. בארה"ב טוענים: אם הלייקרס יפספסו הקיץ, ג'יימס עשוי לבקש לעזוב

עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר שקיבל את הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, הצהיר מקבל ההחלטות החדש של ניו אורלינס דייויד גריפין כי הוא לא מתכוון לוותר על אנתוני דייויס. עם זאת, הערב (שלישי) מדווחים בארצות הברית שכל זה הולך להשתנות.

על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", גריפין "התחיל להקשיב להצעות מקבוצות אחרות". על אף שהפגישה עם דייויס הוגדרה כחיובית, הכוכב הגדול נחוש בעמדתו לעזוב בטריידים ובעוד הפליקנס ממשיכים לנסות לשכנעו לתת צ'אנס להנהלה החדשה והסגל החדש, במקביל הם נאלצים להקשיב להצעות שממשיכות להגיע ולשקול אותן בכובד ראש.

"המנהלים של קבוצות ה-NBA מאמינים שהקבוצות הבאות יוכלו לבנות את החבילות הטובות ביותר", כתב צ'ראניה. "הלייקרס, ניו יורק, בוסטון וברוקלין". עדיין לא ברור האם ניו אורלינס תבחר לבצע טרייד עוד במהלך הקיץ, תחכה עד תום חלון הטריידים בפברואר, או שתהמר ותשאיר את דייויס בניגוד לרצונו עד תום העונה, אז יהפוך שחקן חופשי ויוכל לעזוב ללא תמורה.

עוד בנושא:

דוקטור, תציל אותם: הפציעות של גולדן סטייט והכושר של קוואי יכריעו את הגמר
חדשות רעות לגולדן סטייט: קליי תומפסון סובל ממתיחה, קוון לוני לא יחזור העונה
הקבוצה הכי חכמה ששיחקה כדורסל: "הטוב מ-7" על משחק 2 בגמר ה-NBA

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, עם אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
הכל פתוח. לברון ודייויס/AP

אחת הקבוצות שבוודאי תהיה חזק בתמונה בכל הנוגע ל-AD היא לוס אנג'לס לייקרס, שניסתה לצרפו באמצע העונה שעברה, כשלה, והגבירה את מפלס הלחץ במועדון. כלל לא בטוח שהפליקנס יסכימו לנהל מגעים עם הלייקרס לאחר אירועי העונה החולפת, כשם שלא בטוח אם וכאשר הקבוצה מעיר המלאכים תצליח להנחית כוכב חדש בשוק השחקנים החופשיים.

במקרה כזה, לברון ג'יימס עלול להיות מתוסכל מאוד, טען איש "לוס אנג'לס טיימס" ביל פלאצ'קי. "אני שומע שאם הם יפספסו בשוק השחקנים החופשיים והטריידים, הם בצרות גדולות עם לברון", כתב. "קדנציית לברון עלולה להסתיים לפני שהתחילה. מישהו מאוד מחובר אמר לי, 'אם הם יפספסו, או שלברון יגיד 'תוציאו אותי מפה', או שעדיף שהלייקרס פשוט ייאלצו לוותר עליו'".

עוד באותו נושא

דוקטור, תציל אותם: הפציעות של גולדן סטייט והכושר של קוואי יכריעו את הגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully